Hihi, keihard gejat van mijn OP!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:26 schreef _nWo_ het volgende:
Kijk de OP van t drummerstopic eensch !
Drummerstopic deel 18!
Heerschend gewoon
Ik ben geen nerd.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:45 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja ik, ik dacht, stop nog zo'n extra ding der in voor bands en wat meer users, ik had het origineel ook nog voor je trouwens.
alleen lukte het niet![]()
in ieder geval klopt het nu weer
oh en ik ben geen kneus, nerd
Als jij iemand ziet die al 5 deeltjes niet meer meepost en die er uit kan, prima. Anders wordt 't zo vol en lelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef Aresdreams het volgende:
Maar... kan je dan niet die mensen die in de op wouden toevoegen?
Goed hequote:Op woensdag 18 april 2007 11:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hihi, keihard gejat van mijn OP!n00bies
@Dribbelquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
zo dat heb ik dus en het werkt
maar hoe krijg ik het drum geluid in het vakje daarboven ?
Blijft mooi om te zien die ML'squote:Op woensdag 18 april 2007 10:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
voor de Dimebag en Dean liefhebbers:
http://www.actionartsagency.com/sixstringgall.html
Ja die maken goed spul. Op gitaarnet is er een topic van 10 kilometer, gitaarnet.nl/forum en gebruik de search. Staan vlgens mij een paar samples enzo in. Iedereen is er wel over te spreken, het lijkt me geen miskoop.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:44 schreef ikheetmartijn het volgende:
Nou die Toneport bevalt me uitstekend!![]()
Kan d'r een paar zeer vette sounds uithalen, verwaarloosbare latency, echt geweldig.
Kom helaas wel tot de conclusie dat m'n lowbudget-eerste-gitaar-dus-ik-doe-hem-nooit-weg-ibanez (rx) toch echt wel andere humbuckers moet hebben.
Nou sprak ik gister een gitarist en die kwam aanzetten met GFS pickups.
http://store.guitarfetish.com/humbuckers.html
Spotgoedkoop (rond de 35$) en hij had er zeer goede verhalen over gehoord.
Iemand hier die ze ook kent?
betere pc halen of beter afstellen.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
EZDrummer sequencen in FLStudio en rewiren naar Adobe Audition (multitrack). Je kunt beide ook gewoon in Cubase doen, maar die sequencer handigt me niet zo.
Ja (wat ik er nu van gezien heb), ik vind het wel lekker werken. Ik werkte eerst via een sporenrecorder naar pc toe, stukje omslachtiger. Zit er dik in dat ik die sporenrecorder en nog wat shiat ga verkopen (of ik moet hem nog puur voor in de oefenruimte aanhouden).
Pro's en con's tot nu toe:
+ Goede geluidskwaliteit in vergelijk met onboard soundcard
+ Simpele bediening, je kunt echt niets verkeerd doen, het routen van geluid in windows is even prutsen maar dat heb je zo voor elkaar. Kwestie van een keer gedaan hebben.
+ Uitwisselbare presets (handig, onze gitarist heeft d'r ook 1 -> onze drummer moet er nu ook 1 hahaha).
+ Verwaarloosbare latency
+ Presets gebasseerd op bands vanuit gearbox te downloaden.
+ Stemapparaatje lol
+ Gearbox is geen zwaar pakket -> nog genoeg geheugen over voor zware vst's en audio software
- Je hebt in GearBox een vast aantal effecten in de lijn die je kunt gebruiken. Dit in tegenstelling tot bijv. guitarrig 2, maar die stoort bij mij dan ook als de ziekte.
- Jacks out voor monitor, Jacks out voor line-in -> had daar liever tulp gezien. Even extra kabels halen.
waarom heet dat dan een wiki? NOO3quote:Op woensdag 18 april 2007 00:19 schreef guitarist.nl het volgende:
Welke kneus heeft de OP verneukt?
edit: d'r staan allemaal anderen nu?
Naja, leuk, kan ik hem weer gaan fixxen
zal de afstelling wel zijn, nog weinig tijd aan besteedquote:Op woensdag 18 april 2007 17:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
betere pc halen of beter afstellen.
Er staat een sample bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
vast wel, maar dan nog heb ik geen idee hoe het klinkt.
check gewoon wat Boss en Digitech pedalen, zit vast wel wat tussen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:02 schreef mberg86 het volgende:
Iemand een idee welk pedaal met deze in de buurt komt? Ik heb de ballen verstand van effecten enzo![]()
http://www.blendomatic.nl/catalog/product_info.php?products_id=679&osCsid=e8b580087cb089c48b6906921669bbc7
Ik heb zo'n video van 'm maar echt, als ik die oefeningen doe breek ik m'n hand... 4 fingers met elk een leeg vakje er tussen.... ja daaagquote:Op woensdag 18 april 2007 10:06 schreef LennartCM het volgende:
Fender![]()
om je snelheid op te bouwen zijn de oefeningen van pertucci echt goed!
Minder room, een beetje compressie erbij.. zo doe ik het, maar mijn drummixes zuigenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Dribbel_ het volgende:
drums klinken beetje ver weg hoe kan je dat het makkelijskte oplossen ?
minder room idd, en het algemene volume is ook aan te passen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Dribbel_ het volgende:
drums klinken beetje ver weg hoe kan je dat het makkelijskte oplossen ?
Ik ga nog wat aankloten zo jaquote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
De EZdrummer mixer heeft als het goed is een preset "Dry", gebruik die eens als beginpunt. Wel wat overhead enzo erbij natuurlijk, een beetje meer room mag ook wel.
Het is mij nog niet gelukt om een mixer setting op te slaan... lekker handig, zit elke keer gofferdomme met die schuifgevallen te kloten
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:05 schreef Zyggie het volgende:
Hoor ik daar nou mislukte pinchharmonics?
Bwhehee, verder is het wel chillend. Ff uitwerken, wat ambientklanken erachter en stiekem laten horen aan menschen als zijnde THENEXTBIGTHING en zij dan zo van: Ey man wtf dit klinkt goed, chill, rellaxt.quote:
ik zal van het weekend iets op proberen te nemen... heb alleen nog geen adobe audition onder windows vista.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:15 schreef Deansensitized het volgende:
Maar gaarne alle ervaringen met de TonePort geven mensen. Alle voors en tegens, soundclips, voorbeelden, foto's, alles!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |