geen ideequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
zo dat heb ik dus en het werkt
maar hoe krijg ik het drum geluid in het vakje daarboven ?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:02 schreef mberg86 het volgende:
Iemand een idee welk pedaal met deze in de buurt komt? Ik heb de ballen verstand van effecten enzo![]()
http://www.blendomatic.nl/catalog/product_info.php?products_id=679&osCsid=e8b580087cb089c48b6906921669bbc7
zinloos om te zoeken naar een pedaal dat hetzelfde klinkt dusquote:This effect does not have his own build in sound which is always the same, but it's sound depends on which amp and what kind of volume you play with.
vast wel, maar dan nog heb ik geen idee hoe het klinkt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:19 schreef mberg86 het volgende:
Het gaat me er ook niet om dat hij precies het zelfde klinkt, maar dat hij hetzelfde effect geeft. Het lijkt me sterk dat er geen pedaal bestaat die er op lijkt
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:46 schreef TeleluvR het volgende:
Baerd, Paerd, Dean in de openhaerd?
ja koop dat ding dan ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:59 schreef Sloggi het volgende:
Fender is cool.
Beter!! Welke?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:50 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Lelijke kankâh-OP!!
Dean: ik zit te gassen op (o.a.) een Dean.. maar dan eentje met 5 snaren
zonder akkoestische gitaren waren er geen hippies, zonder hippies geen hippie bewegingen zonder hippies geen greenpeace, zonder hippies geen mensen die bomen beschermen, zonder bomen geen gitarenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ga even happen: zonder Fender had jouw Ibanez ook niet bestaan.
2x spelenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:51 schreef Zyggie het volgende:
Ik moet een niet al te lastig nummer uit m'n hoofd leren, hoe zou je dat het snelst kunnen doen?
200x spelenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:54 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ok correctie, het is juist een complex stuk.
Ik onthou het eigenlijk wel snel altijd ben ik wel blij meequote:Op woensdag 18 april 2007 01:06 schreef Zyggie het volgende:
Ik heb sowieso last van het instuderen van stukken, omdat ik nogal slecht qua concentratie ben. Eindeloos improviseren is het gevolg.
Die bassen zijn ook lekker goed en degelijk gebouwd hoor. Echt geen rommel! En klinken lekkerrrr.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:17 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Het assortiment is een beetje klein op de Feedback-site, maar zo'n Edge 5 leek me wel wat. Al heb ik het gevoel dat er iets niet klopt want op de Deansite staan hele andere plaatjes dan bij Feedback, maargoed dat gebeurt wel vaker dus ik zie het in de winkel wel. De specs zijn goed, geen multiplex-crap, pre-ampje erin, hoppakee.
Ik ga een keertje een hoop meuk proberen, pluspunt van Deans vind ik dat ze er over het algemeen normaal uitzien. Die Spector planken lijken echt nergens op zeg, compleet vervormd!
ja ik, ik dacht, stop nog zo'n extra ding der in voor bands en wat meer users, ik had het origineel ook nog voor je trouwens.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:19 schreef guitarist.nl het volgende:
Welke kneus heeft de OP verneukt?
edit: d'r staan allemaal anderen nu?
Naja, leuk, kan ik hem weer gaan fixxen
Klopt! gewoon hel veel oefenen. als je het clean kan, is het met distortion een makkie!quote:Op woensdag 18 april 2007 03:04 schreef Under_Score het volgende:
pinch harmonics spelen gaat best makkelijk als je het eenmaal onder de knie hebt
Maar... dan waren er ook geen piano's, violen, en weet ik wat verder nog niet meer?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zonder akkoestische gitaren waren er geen hippies, zonder hippies geen hippie bewegingen zonder hippies geen greenpeace, zonder hippies geen mensen die bomen beschermen, zonder bomen geen gitaren
hippies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |