LOL, tja, ik kan er niets aan doen dat ik nog wel eens dingen schrijf voor onze toetsenistequote:Op vrijdag 20 april 2007 18:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
muzieknerd![]()
echte gitaristen weten niets van muziek en negeren dat feit.![]()
Nou ja, het kan natuurlijk ook probleemloos in bijv. C# mineur staan (de relatieve mineur van E majeur).quote:Op zondag 22 april 2007 21:13 schreef -Dries- het volgende:
Maar goed, dat nummer wat ik dus postte is in E zeg jij? Lijkt me vaag, want er zit niet eens een E akkoord in.
Ehm, je hebt pmquote:Op maandag 23 april 2007 08:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een Marauder liggen als het goed is, zal het nog even navragen, misschien verkocht, maar die kans is erg klein. Zit alleen wel een andere hals op omdat de vorige eigenaar die gebroken had![]()
En een zelf uitgezaagde slapgplaat![]()
Maar wel de originele body, electronica en met koffertje![]()
Kopen?![]()
Zit nog klein beetje werk aan, maar dat zit bij de prijs in. En ja kan hem krijgen zoals jij wil.
Foto's van die andere?
Ja die op maxguitars ziet er een beejte uit alsof ie wel geel moest maar dat niet geworden is, of hij is gewoon zo zwaar vergeeldquote:Op maandag 23 april 2007 10:46 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
ik dacht niet dat ze TV-Yellow gelakt waren maar gewoon blank.
Correct!quote:Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
ik dacht alleen zwart en blank, en de custom versie in sunburst.....
zo te zien alleen op mac, maar je kunt ook de Stealth Plug gebruiken, die werkt sowieso wel op windows. Is alleen iets duurder.quote:Op maandag 23 april 2007 13:26 schreef imported_sphinx het volgende:
http://feedback.nl/?id=55&b=DV308ZZ
lijkt me een heel tof dingetje, maar hij werkt ie ook bij windows of alleen op mac's?
Als de software enkel voor MAC beschikbaar is, kun je er niks mee op een windows machine hoor!quote:Op maandag 23 april 2007 13:31 schreef Deansensitized het volgende:
Ook wel op Windows denk ik. Word gewoon signaal omgezet naar een USB signaal, en die is overal hetzelfde.
Met software bedoel ik dan uiteraard driver, niet zozeer (audiobewerkings-)software.quote:Op maandag 23 april 2007 13:39 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, maar de plug zelf wel toch? Die zet alleen maar om toch? Software kan je wel "lenen" van het internet.
wat voor drivers zou je nodig hebben om geluid te krijgen via usb?quote:Op maandag 23 april 2007 13:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Met software bedoel ik dan uiteraard driver, niet zozeer (audiobewerkings-)software.![]()
http://www.thomann.de/gb/behringer_ucontrol_uca_202.htmquote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat voor drivers zou je nodig hebben om geluid te krijgen via usb?
Werkt wel met drivers, maar de drivers zijn P&Pquote:Op maandag 23 april 2007 14:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/gb/behringer_ucontrol_uca_202.htm
die schijnt zonder drivers te werken, maar geen idee wat voor latency je dan hebt.
whehe echt nietquote:Op maandag 23 april 2007 13:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ah ok, ja dan houd het op hè
Gewoon Line 6 TonePort kopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |