Omdat je een lepel kaneel niet zo heel makkelijk doorsliktquote:
Misschien combineren? Daar moet je die biba toch mee wegkrijgen...quote:Op woensdag 18 april 2007 09:41 schreef K-mail het volgende:
What's next? Het atten van een hele fles goldstrike?
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien combineren? Daar moet je die biba toch mee wegkrijgen...![]()
Overigens: getver, wat een ranzige suggestie. Ik heb slechte ervaringen met goldstrike.
Da's inderdaad een goeiequote:Op woensdag 18 april 2007 10:33 schreef hassanjassan het volgende:
Een van binnen redelijk afgekoelde gefrituurde bitterbal....mwah, dat zou moeten kunnen...je kan een beetje sneaken dor de bitterbal dan in je mond tegen je gehemelte plat te drukken.
Precies:quote:Op woensdag 18 april 2007 16:37 schreef JanJanJan het volgende:
Als je echt een kerel bent neem je een gehaktbal.
Bitterballen zijn voor mietjes....
IS GULDENquote:Op woensdag 18 april 2007 17:06 schreef -Nielz- het volgende:
¤ 6,- voor zo'n bal? Dure shit!
Het is zelfs ¤6,90, maar dan heb je wel een kilo bal op je bord.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:06 schreef -Nielz- het volgende:
¤ 6,- voor zo'n bal? Dure shit!
¤ 6,95! Wedden?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:43 schreef peedjeeh het volgende:
Het is zelfs ¤6,90, maar dan heb je wel een kilo bal op je bord.
HAHAHA, NEE.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:47 schreef jovink het volgende:
[..]
EN JULLIE MAAR KIJKN OF HE ECHTE GULDENS WAREN AHahahhaha
Kan gewoon hoor doe maarquote:Op woensdag 18 april 2007 00:32 schreef computermistake het volgende:
Ja waarom kan kaneel niet?
heb ik een maat van me ooit zien doen in griekenland... die flikkerde een half uur later zo over het muurtje heen met zijn smoel op het beton... lag van zn voorhoofd tot zn kin open.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:41 schreef K-mail het volgende:
What's next? Het atten van een hele fles goldstrike?
Die zal nu wel niet meer kunnen pratenquote:
Precies... hehe dat wordt niets meer.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Dit wordt niets meer, wat denk je er van, MissHobje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |