Heimlichgreep is inderdaad een must met dit soort dingen. Als hij direct uit de frituur zou komen, zou je na het "slikken" direct door kunnen naar de eerste hulp...afgekoeld eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:27 schreef Deetch het volgende:
domme fokker, ik zou proberen er onder uit te komen want dat gaat echt niet leuk worden. Je vriend heeft hopelijk wel EHBO vaardigheden (heimlich, reanimatie etc etc)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:14 schreef TheYoung1 het volgende:
Deze tvp'er verwacht morgen een filmpje....
Met of zonder mosterd?
Inderdaad, doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:25 schreef -Nielz- het volgende:
Oh ja, je kunt het makkelijk wegspoelen met tabasco
Zet alvast een auto met draaiende moter en een rietje klaar want ademen met zwellingen/blaren in je keel werkt niet zo goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef justmattie het volgende:
wat een weddenshap man, succes en veel plezier bij de Eerste hulp![]()
wat zijn die sub sub fora dan toch een uitkomst hequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:41 schreef Isabeau het volgende:
Hmm...bij sommige topics vraag je je af waar ze thuis horen. Dit past het beste in LEF, maar dat is gesloten.
R&P vanwege de krankzinnigheid
LIF vanwege de mogelijke uitwerking (stikken, verbranden etc)
ONZ voor het onzinnige van het plan
CUL omdat er voedsel en drinken wordt gebruikt
Ach, laat ook maar hier staan. Ik ben benieuwd
gaat dat niet? te droog zekerquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:38 schreef tonks het volgende:
moet je eens een weddenschap doen of je een lepel kaneel kan doorslikken
of poedersuikerquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:38 schreef tonks het volgende:
moet je eens een weddenschap doen of je een lepel kaneel kan doorslikken
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:18 schreef MissHobje het volgende:
Hey wel op zijn minst een paar stoere "auw wat heb ik een pijn" foto's posten he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |