Amen........snotaap.......quote:Op woensdag 18 april 2007 19:34 schreef duivelin1 het volgende:
wat een arrogante asosiale kut maroc,onbeschoft klein meisje wat totaal geen opvoeding heeft genoten
Palma kan wel wat anger management gebruiken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:49 schreef kleinzusje het volgende:
Op dinsdag 17 april 2007 19:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
nog een stukje Palma overstuur....
http://www.youtube.com/watch?v=zWkA0IHA6-w
Ze is Egyptischquote:Op woensdag 18 april 2007 19:34 schreef duivelin1 het volgende:
wat een arrogante asosiale kut maroc,onbeschoft klein meisje wat totaal geen opvoeding heeft genoten
Het waren leuke stream-uurtjes.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef safaa het volgende:
mag ik jullie allemaal bedanken ik vindt dit echt heel leuk, had 't niet verwacht
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef safaa het volgende:
mag ik jullie allemaal bedanken ik vindt dit echt heel leuk, had 't niet verwacht
Jij ook bedankt voor de leuke uurtjes dat je in het huis was!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef safaa het volgende:
en dit laat weer het milieu zien waar ze blijkbaar vandaan komt.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef MarocLady het volgende:
Oh Mijn Godddddddddddd!!!! Ik zou letterlijk en figuurlijk de vloer met haar/hem hebben aangeveegd!!! Niemandddd moet zo in mijn gezicht komen schreeuwen want dan had ze echt een groot probleem!!!![]()
En Safaa als jij dat echt bent, ik vond jou maar slap dat je je zo laat behandelen door een travo! Heb je soms geen handen?? Of op z'n minste je mond gebruiken, damNN wat heeft dat mens een geluk dat ze mij niet voor zich had!![]()
ja, en? Blijft een asociale onopgevoede straatmeidquote:
asociaal of niet. Ze had tenminste het lef om tegen een veel ergere asociale dominante viswijf in te gaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:27 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
ja, en? Blijft een asosiale onopgevoede straatmeid
Pas maar op, misschien heeft Safaa wel 8 maroc kutbroers, die jou even een klappie komen slaan..quote:Op woensdag 18 april 2007 19:34 schreef duivelin1 het volgende:
"Asosiale" dat zijn figuren die op het Tien forum rondboeren.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dan is het dus geen arrogante asosiale (wat is dat?) kut Marrokkaan.
Doe je dan alsjeblieft de groetjes aan Maanvis van Fok! als je er bent?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef safaa het volgende:
volgende week
Safaa, kom je terug als vaste medewerkster in het programma De Gouden Kooi?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef safaa het volgende:
volgende week
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |