ergens in aprilquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:59 schreef peristilius het volgende:
Is die demo er al? Zo nee, wanneer wel?
Ze kunnen maximaal 13 dagen van tevoren de datum nog steeds niet vrijgeven?quote:
jah, het is maar een demoquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze kunnen maximaal 13 dagen van tevoren de datum nog steeds niet vrijgeven?
Het is maar een demo?!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:28 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, het is maar een demo
schijnt deze week nog te komen, maar dat is dus niet zeker
dan is het nog steeds maar een demoquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is maar een demo?!!!
Bij Forza 1 was de demo beter dan de uiteindelijke game.
ik zeg nou altijd over Fifa.... ik plaatste de screens dan ook speciaal voor jou. Iemand die zo kinderachtig is vind Harry Potter vast leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dit ga je als volwassene toch niet spelen![]()
Huh? Hoezo dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is maar een demo?!!!
Bij Forza 1 was de demo beter dan de uiteindelijke game.
Wen er maar aan de komende maandenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:33 schreef JimmieTheSaint het volgende:
wat een originele TT wederom.
De uiteindelijke versie was volgens mij iets toegankelijker gemaakt, maar vond de demo juist wel puik rijden.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:33 schreef JimmieTheSaint het volgende:
wat een originele TT wederom.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:46 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
Hands-on Spider-Man 3
Ze zijn wel erg enthousiast! Ik kan niet wachten!
Vind prachtig de FM reeks. zeker nu ik ook auto mag rijdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef Retarded het volgende:
Ik zit totaal NIET te wachten op FM. Een beetje realisme vind ik wel ok, maar FM1 en GT zijn wat dat betreft te erg.. en TE saai.
Colin McRae vind ik dan wel weer geweldig, maar ik zit nog het meest te wachten op de nieuwe Burnout!
Ik zou me niet teveel op tijden van twi gaan richten, daar wordt je alleen maar gestresst vanquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vind prachtig de FM reeks. zeker nu ik ook auto mag rijden![]()
Ga echt veel rondes rijden, om tijden te verbeteren enzo![]()
Ik vind het wel goede TT'squote:
Laat ff weten hoe die is als je hem hebt gespeeldquote:
schandalig dat er geen FM topic is !quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:54 schreef Morthill het volgende:
Is dit nu een FM topic of een 360 topic. Stop eens met die crappy TT's
Open er 1 en kap met die tyfus TT's.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
schandalig dat er geen FM topic is !
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
schandalig dat er geen FM ME topic is !
FM 1 rijden met mijn politie volkswagen poloquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Open er 1 en kap met die tyfus TT's.
Geef eens serieus antwoord...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
FM 1 rijden met mijn politie volkswagen polo![]()
Ik dacht eerst dat het over de PS3 ging, door hetzelfde lettertypequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:46 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
Hands-on Spider-Man 3
Ze zijn wel erg enthousiast! Ik kan niet wachten!
Verander de TT svp even. nu zijn er 2 topics met "forza motorsport" en "360" in te titel.quote:
Doe een suggestiequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Verander de TT svp even. nu zijn er 2 topics met "forza motorsport" en "360" in te titel.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Geef eens serieus antwoord...
Doe je nou express ALTIJD zo irritant of ben je gewoon ECHT dom?
Save anders even op een toilet, of vindt de shortcut door het vriendje van Otus te redden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:28 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb Dead Rising weer eens geleent.
Ik vind het een toffe game maar dat save systeem is zooooo tyfus irritant dat ik het gewoon niet WIL spelen.
Loop een heel eind, maak een baas dood.. heb 4 mannetjes achter me aanlopen, ik wil door de tuin terug naar de save zone.
Staat die fucking hummer er weer die me naar de tyfus knalt.
Kan ik weer het hele stuk opnieuw doen, Super irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |