ergens in aprilquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:59 schreef peristilius het volgende:
Is die demo er al? Zo nee, wanneer wel?
Ze kunnen maximaal 13 dagen van tevoren de datum nog steeds niet vrijgeven?quote:
jah, het is maar een demoquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze kunnen maximaal 13 dagen van tevoren de datum nog steeds niet vrijgeven?
Het is maar een demo?!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:28 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, het is maar een demo
schijnt deze week nog te komen, maar dat is dus niet zeker
dan is het nog steeds maar een demoquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is maar een demo?!!!
Bij Forza 1 was de demo beter dan de uiteindelijke game.
ik zeg nou altijd over Fifa.... ik plaatste de screens dan ook speciaal voor jou. Iemand die zo kinderachtig is vind Harry Potter vast leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dit ga je als volwassene toch niet spelen![]()
Huh? Hoezo dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is maar een demo?!!!
Wen er maar aan de komende maandenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:33 schreef JimmieTheSaint het volgende:
wat een originele TT wederom.
De uiteindelijke versie was volgens mij iets toegankelijker gemaakt, maar vond de demo juist wel puik rijden.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:33 schreef JimmieTheSaint het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:46 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
Hands-on Spider-Man 3
Ze zijn wel erg enthousiast! Ik kan niet wachten!
Vind prachtig de FM reeks. zeker nu ik ook auto mag rijdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:38 schreef Retarded het volgende:
Ik zit totaal NIET te wachten op FM. Een beetje realisme vind ik wel ok, maar FM1 en GT zijn wat dat betreft te erg.. en TE saai.
Colin McRae vind ik dan wel weer geweldig, maar ik zit nog het meest te wachten op de nieuwe Burnout!
Ik zou me niet teveel op tijden van twi gaan richten, daar wordt je alleen maar gestresst vanquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vind prachtig de FM reeks. zeker nu ik ook auto mag rijden![]()
Ga echt veel rondes rijden, om tijden te verbeteren enzo![]()
Ik vind het wel goede TT'squote:
Laat ff weten hoe die is als je hem hebt gespeeldquote:
schandalig dat er geen FM topic is !quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:54 schreef Morthill het volgende:
Is dit nu een FM topic of een 360 topic. Stop eens met die crappy TT's
Open er 1 en kap met die tyfus TT's.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
schandalig dat er geen FM topic is !
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
schandalig dat er geen FM ME topic is !
FM 1 rijden met mijn politie volkswagen poloquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Open er 1 en kap met die tyfus TT's.
Geef eens serieus antwoord...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
FM 1 rijden met mijn politie volkswagen polo![]()
Ik dacht eerst dat het over de PS3 ging, door hetzelfde lettertypequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:46 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
Hands-on Spider-Man 3
Ze zijn wel erg enthousiast! Ik kan niet wachten!
Verander de TT svp even. nu zijn er 2 topics met "forza motorsport" en "360" in te titel.quote:
Doe een suggestiequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Verander de TT svp even. nu zijn er 2 topics met "forza motorsport" en "360" in te titel.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Geef eens serieus antwoord...
Doe je nou express ALTIJD zo irritant of ben je gewoon ECHT dom?
Save anders even op een toilet, of vindt de shortcut door het vriendje van Otus te redden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:28 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb Dead Rising weer eens geleent.
Ik vind het een toffe game maar dat save systeem is zooooo tyfus irritant dat ik het gewoon niet WIL spelen.
Loop een heel eind, maak een baas dood.. heb 4 mannetjes achter me aanlopen, ik wil door de tuin terug naar de save zone.
Staat die fucking hummer er weer die me naar de tyfus knalt.
Kan ik weer het hele stuk opnieuw doen, Super irritant.
Je hebt overal shortcuts zitten maar daar heb je een sleutel voor nodig, ik vind het echt een irritant systeem zoquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Save anders even op een toilet, of vindt de shortcut door het vriendje van Otus te redden.
nee, dat zijn toegangsdeuren naar de ondergrondse gangen, misschien wel korter maar nogal dicht bevolkt met zombies.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je hebt overal shortcuts zitten maar daar heb je een sleutel voor nodig, ik vind het echt een irritant systeem zo
Dat doe je met opzetquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een schijt TT zeg, driemaal raden wie hier wéér verantwoordelijk voor is: Jorien....
Echt..gast je hebt ffs Ninja Gaiden op het moeilijkst uitgespeeld toch? Dan moet dit een eitje zijn, serieus. Probeer je nou maar eerst NIET met het verhaal bezig te houden, lvl up totdat je 15 bent ofzo, ga dan met het verhaal beginnen.. Overigens is het save systeem helemaal niet kut, als je overal zou kunnen saven waar je zou willen zou het totaal de spanning weghalen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je hebt overal shortcuts zitten maar daar heb je een sleutel voor nodig, ik vind het echt een irritant systeem zo
Bij Ninja Gaiden heb je de beschikking over meerdere saveslots, dus op dat gebied ligt Ninja Gaiden duidelijk een dikke streep voor. Ninja Gaiden was op normal al hier en daar pittig, dus was het wel zo fijn dat je gebruik kon maken van meerdere saveslots. Bij Dead Rising is het gewoonn dikke crap, want het gebruik van maar een saveslot bezorgt je alleen maar de nodige frustraties. Een verkeerde savemoment en je bent de klos. Jump inquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt..gast je hebt ffs Ninja Gaiden op het moeilijkst uitgespeeld toch? Dan moet dit een eitje zijn, serieus. Probeer je nou maar eerst NIET met het verhaal bezig te houden, lvl up totdat je 15 bent ofzo, ga dan met het verhaal beginnen.. Overigens is het save systeem helemaal niet kut, als je overal zou kunnen saven waar je zou willen zou het totaal de spanning weghalen.
''When it's done''quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:41 schreef Niek. het volgende:
tvp, iemand die weet wanneer duke nukem forever uitkomt?
Het is wat met al die demo's die niet opschietenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:54 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil de C&C3 demo op mijn xbox spelen verdomme, schiet eens op!
Huilie als mensen niet eens weten wanneer ze het beste kunnen saven... Dan kun je er gewoon geen ruk van of je bent domquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij Ninja Gaiden heb je de beschikking over meerdere saveslots, dus op dat gebied ligt Ninja Gaiden duidelijk een dikke streep voor. Ninja Gaiden was op normal al hier en daar pittig, dus was het wel zo fijn dat je gebruik kon maken van meerdere saveslots. Bij Dead Rising is het gewoonn dikke crap, want het gebruik van maar een saveslot bezorgt je alleen maar de nodige frustraties. Een verkeerde savemoment en je bent de klos. Jump in![]()
wat hij zegtquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huilie als mensen niet eens weten wanneer ze het beste kunnen saven... Dan kun je er gewoon geen ruk van of je bent dom
quote:Beste Apengek,
bedankt voor het contacteren van de klantenservice van Xbox 360.
Wij begrijpen dat U hulp nodig hebt un hoop snel iets van u te horen.
Wij help U met oude model xbox un miet de nieuwe xbox 360 un uk in LIVE!
Voor een overzicht over details van contactmogelijkheden in Uw land, kijk even naar: http://www.xbox.com/support/contact/.
Houdt het serie nummer van Uw console un Uw Gamertag voor ons serviceteam paraat,s.v.p.
Met vriendelijke groeten
Xbox Support
Komt de mail van microsoft en is ook het reactie adres van microsoft? Komt namelijk enorm onprofesioneel over...quote:
volgens mij welquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:11 schreef Niek. het volgende:
[..]
Komt de mail van microsoft en is ook het reactie adres van microsoft? Komt namelijk enorm onprofesioneel over...
kom je heir nu niet meer terugquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[XBOX 360] #1: Forza Motorsport 2 = de racegame op 360
Ik zou ze een mailtje sturen, vragen wat de bedoeling is, en meteen wat zeggen over de ontelbare spelfouten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:13 schreef apengek het volgende:
[..]
volgens mij wel
Xbox Customer Support <XBOX.X360.EU.00.NL.ARV.MUE.HW.T01.SPT.00.EM@css.one.microsoft.com
Klote XBLA games weerquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:21 schreef Retarded het volgende:
en morgen op XBL
[afbeelding]
[afbeelding]
het was een reactie op een email die ik ze stuurde,quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik zou ze een mailtje sturen, vragen wat de bedoeling is, en meteen wat zeggen over de ontelbare spelfouten.
Die mail zal wel van die nederlands sprekende duitse helpdeskmedewerkers zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:27 schreef apengek het volgende:
[..]
het was een reactie op een email die ik ze stuurde,
maar ik zal wel ff een mailtje sturen over de spelfouten
dat zijn ze allemaal bij de helpdesk. microsoft limbolandquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die mail zal wel van die nederlands sprekende duitse helpdeskmedewerkers zijn![]()
Yeah riiiiight, alsof je vooraf al weet wat je te wachten staatquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huilie als mensen niet eens weten wanneer ze het beste kunnen saven... Dan kun je er gewoon geen ruk van of je bent dom
quote:
Nee, wat hij zegtquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:33 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Same here, sinds december heb ik al geen titel meer gedownloadquote:
ik heb gelukkig nog geen echt slecht save moment gehad. Ik ben wel doodgegaan de laatste keer, maar dat was gewoon door slechte taktiek.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yeah riiiiight, alsof je vooraf al weet wat je te wachten staat![]()
Naja, in het begin had ik er ook last van, maar je moet het spel ook echt op een van twee manieren spelen. Storyline of iedereen redden. Combinatie werkt vrijwel niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Aan de meeste is het misschien wel besteed, maar voor mij dus echt niet. Het mogelijk maken van maar een saveslot is voor mij voldoende genoeg voor een enorme bloeddrukMaar like i said velen zullen hier geen hinder van hebben, ik vind het maar kut.
Waren die niet al langer bekend?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:54 schreef AQuila360 het volgende:
http://masseffect.bioware.com/galacticcodex/classes_part_one.html
Hier staan al de eerste 3 (van de 6) character classes welke je kunt kiezen bij Mass Effect!![]()
Ik dacht al, een topic zonder een nieuwspost van Mass Effect is nooit compleetquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:54 schreef AQuila360 het volgende:
http://masseffect.bioware.com/galacticcodex/classes_part_one.html
Hier staan al de eerste 3 (van de 6) character classes welke je kunt kiezen bij Mass Effect!![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik dacht al, een topic zonder een nieuwspost van Mass Effect is nooit compleet![]()
That's the truth like a cow.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
quote:Op woensdag 18 april 2007 03:59 schreef Un4 het volgende:
Saints row eindelijk uitgespeeld.. wat een kut eindeEindelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel uur ben je er mee bezig geweest?
Ik heb ondertussen op 59 procent (dacht ik) met 21 uur speeltijd.
Maar wat wil je, als je enkel in toffe auto's gaan cruisen, en toffe dingen gaat doen, maar geen missies.![]()
Moest nog een gang omleggen maar was er nooit meer aan toegekomen, zit in de 60% nu. De meeste activities vind ik niet zo tof dus vond het belangrijker dat de storyline was afgerond.quote:Op woensdag 18 april 2007 04:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eindelijk?
Hoeveel uur ben je er mee bezig geweest?
Ik heb ondertussen op 59 procent (dacht ik) met 21 uur speeltijd.
Maar wat wil je, als je enkel in toffe auto's gaan cruisen, en toffe dingen gaat doen, maar geen missies.
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2007 04:14 schreef Un4 het volgende:
[..]
Moest nog een gang omleggen maar was er nooit meer aan toegekomen, zit in de 60% nu. De meeste activities vind ik niet zo tof dus vond het belangrijker dat de storyline was afgerond.
Zal tussen de 20 en 30 uur in de game hebben zitten denk ik, ook teveel lopen klooien maar das juist het leuke van de game.
Kan het zijn dat ik die gozert zijn kop heb ingeslagen met een sledgehammer?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
nee, dat zijn toegangsdeuren naar de ondergrondse gangen, misschien wel korter maar nogal dicht bevolkt met zombies.
Wat hij bedoeld is dat wanneer je die clown verslaat, er iemand uit die achtbaan te voorschijn komt, en die gast laat je een shortcut zien waardoor je niet meer dwars door dat park heen moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |