Dat word dus geen rosé op een exclusieve plek ?quote:
Het weer staat er ook niet echt nara hč.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat word dus geen rosé op een exclusieve plek ?![]()
Nee kloptquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het weer staat er ook niet echt nara hč.
Ja best welquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is tijd voor de stufi.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja best welIk heb nog een 10tje op mijn rekening staan
En ik moet dit weekend ook nog naar Amsterdam toe. Dus hopen dat de zorgtoeslag een beetje op tijd komt
Maar goed, komt wel weerquote:
Ja idd, 800 is een mooi bedragquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik nog ruim 300 dat is het probleem niet. Maar goed het staat fijner om gewoon 800 euro op m'n rekening te hebben. En ik moet nog een sportschool lidmaatschap aanschaffen. hmm
Ja maar eerst vorst aan de grond hoorde ikquote:
Alsof jou dat ook maar iets boeitquote:
Neuh, maar moest direct aan Dark Angelus denken toen ik het lasquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alsof jou dat ook maar iets boeit![]()
Je denkt aan mequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Neuh, maar moest direct aan Dark Angelus denken toen ik het las![]()
Je denkt aan D_Aquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Neuh, maar moest direct aan Dark Angelus denken toen ik het las![]()
Doe ze groeters daarquote:
l0llergroenters wel te verstaan.quote:
Pwn jij de lollergroentersquote:
Moet je ook een nummertje trekkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ben ik weer
't was veel te druk bij het gemeentehuis om te wachten
Nee, daar doen ze bij ons niet aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet je ook een nummertje trekken![]()
Foto'squote:Op dinsdag 17 april 2007 18:44 schreef liiszle het volgende:
HAY RICK
Ha fieettssjjeeeuh
ennee VLADDIIEEEHwheeeeeheee
en euh, ja eten was goed, nu even omkleden Oma heeft vet jurkje v oor me gemaakt![]()
gebreid?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:44 schreef liiszle het volgende:
HAY RICK
Ha fieettssjjeeeuh
en euh, ja eten was goed, nu even omkleden Oma heeft vet jurkje v oor me gemaakt![]()
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:44 schreef liiszle het volgende:
HAY RICK
Ha fieettssjjeeeuh
Met alles natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:42 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
met of zonder kleren en brommert opgegeten?
Die ga je toch wel showen hier hequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:44 schreef liiszle het volgende:
HAY RICK
Ha fieettssjjeeeuh
waaaaaaaaaaaah die zijn altijd het lekkerstquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met alles natuurlijkZelfs zijn schoen
![]()
Leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:50 schreef liiszle het volgende:
Ja ja pics zulen volgen, nu eerst opschietenwheheh zo naar The wiz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |