wow.. zo ver!?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Dan moet ik dus helemaal naar die vlaggetjes toelopen!
Geef me dan wat nuttigs, ik heb die ideale regel niet verzonnen dat 300 nieuw topic maaktquote:
Ja!quote:
Ja weet ik veel, ik weet toch ook nooit watquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Geef me dan wat nuttigs, ik heb die ideale regel niet verzonnen dat 300 nieuw topic maakt![]()
quote:
Daaromquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik weet toch ook nooit wat
waarom zit je dan de TT van iemand anders af te kraken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik weet toch ook nooit wat
Waar staat dat dat niet mag ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:41 schreef duncannn het volgende:
[..]
waarom zit je dan de TT van iemand anders af te kraken?![]()
Of je bedenkt wat compleet gefliptsquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daaromvolgende keer doe ik wel gwoon Kut TT, is de 1e pagina vol met 'eensch' ofzo
gvd ik kliktequote:
quote:
kom gaan we samen uithuilen in een hoekjequote:
quote:Where do you find normally the exact name and molecular weight of your reagents?
Solution: It is mostly written on the flask – if not, nearly all suppliers have an order number and internet pages – you can get specifications from there.
Ronde kamer, das jammerquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:46 schreef lucina het volgende:
[..]
kom gaan we samen uithuilen in een hoekje![]()
Nah, je bent nog 15 he, laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:46 schreef lucina het volgende:
[..]
kom gaan we samen uithuilen in een hoekje![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:46 schreef Bravebart het volgende:
Wat is dit nou weer voor geflipte vraag:
[..]
Het antwoord vind ik nog veel duffer/voor de hand liggenderquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:46 schreef Bravebart het volgende:
Wat is dit nou weer voor geflipte vraag:
[..]
dan ga je precies in het midden zittenquote:
Ja, dat dacht ik ookquote:
okequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:47 schreef Bart_inc. het volgende:
[..]
Nah, je bent nog 15 he, laten we dat maar niet doen
das geen hoekquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:47 schreef lucina het volgende:
[..]
dan ga je precies in het midden zitten![]()
True.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het antwoord vind ik nog veel duffer/voor de hand liggender
quote:
Jij hebt echt een kut leven... helemaal 10 meter meoete lopen om 'n turks pizza te kopen en nu is je zak bugles leegquote:
ja maar als je een ronde kamer hebt is het al een uitzondering dus ga je maar gewoon in het midden zitten.. en alles donker maken ofso.. en.. en... lekker puhquote:
Nope, je hebt wel een hoekquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:49 schreef lucina het volgende:
[..]
ja maar als je een ronde kamer hebt is het al een uitzondering dus ga je maar gewoon in het midden zitten.. en alles donker maken ofso.. en.. en... lekker puh![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True.
Maarja dat kan ik wel bij elke vraag invullen: staat op internet
Ahjoh, ga lekker bij je mammie huilenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:49 schreef duncannn het volgende:
[..]
Jij hebt echt een kut leven... helemaal 10 meter meoete lopen om 'n turks pizza te kopen en nu is je zak bugles leeg![]()
Jij laat het bezorgen, luie flikkerquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ahjoh, ga lekker bij je mammie huilen
Haha, niks lui; slimquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij laat het bezorgen, luie flikker
Hij bedoelt het niet zoquote:
ah, ok. ik ben voetbaltrainequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij bedoelt het niet zo
Al hoewel, ik ben het wel met hem eens.
ff verbeterd voor jequote:Op dinsdag 17 april 2007 17:53 schreef MaddoxX het volgende:
ben ik weer ;+
Laterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |