Bereid je voor op een klein dwergje dat bij de minste scheet 5 meter omhoog vliegtquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Schakel net in..
Voor het eerst dat ik Bousaffa live aan het werk kan zien.
Misschien ben jij nog net iets te jong om dat nog te weten, maar Van Maele was ooit een héél schimmig figuur hoor. Van Maele was geen omkoper, maar die heeft wél nogal wat mensen gechanteerd met zijn aanzienlijke politieke invloed. (ook binnen het voetbal)quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:52 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Van Maele vergelijken met de grootste corrupte klootzak uit de geschiedenis van het belgisch voetbal![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:55 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Bereid je voor op een klein dwergje dat bij de minste scheet 5 meter omhoog vliegt
Het blijft grappigquote:Voorprogramma Gent - Brugge gekend
Op woensdag 18 april wordt de wedstrijd KAA Gent – Club Brugge (halve finale beker van België) gespeeld, met aftrap om 20:45. Vooraf is er een uitgebreid programma gepland:
20:00: muzikaal intermezzo onder de noemer 'Gents amusement' met Kloaver Vier, Jawadde, Walter De Buck en Biezebaaze. Alle nummers zijn populaire Gentse voetballiedjes! Dit gebeurt in samenwerking met Radio Buffalo!
20:35: voorstelling ex-spelers die in 1964 en 1984 de Beker van België wonnen (Eric Lambert, De Vreese, Mahieu, Ghellinck, Mücher, Criel en vele anderen).
20:40: Buffalo Fan Team met presentatie van een reusachtig KAA Gent shirt en 10.000 vlaggetjes (gesponsord door VDK Spaarbank, Crawford en Domestic Services).
20:44: Bengaals vuurwerk.
Op die manier leggen we nog eens de nadruk op de Gentse reflex en op onze slogan Nen echte Genteneire es nen Buffalo. Koop nog snel uw ticket voor deze onvergetelijke avond en kom op tijd naar het stadion zodat u ook van het volledige voorprogramma kunt genieten!
Constant, en élke week meer en meer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heeft die Boussouffa vandaag eigenlijk al iets anders gedaan dan klagen en zagen ? Vorige vrijdag op Cercle was dat ook al de hele match zo.
Wie speelt er tegen GBA?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
ratten
Hij zit een beetje gevangen in het systeem bij Anderlecht hé. Dat soort spelers moeten gewoon bij een subtopper gaan spelen, en daar genadeloos de grote ploegen pijn gaan doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:16 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Constant, en élke week meer en meer.![]()
Ge zijt Deschacht vergeten!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef mesecina het volgende:
Van Damme en Dufour, twee overschatte spelers op het veld
Olivier "Mijn papa heeft veel geld en huurt een kwart van de anderlecht loges af" Deschacht ...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wie is die amateur bij Anderlecht linksachter?![]()
Oh ik dacht Von Schlebrügge (spelling?) ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Olivier "Mijn papa heeft veel geld en huurt een kwart van de anderlecht loges af" Deschacht ...
Niets, het is heen- en terug.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:28 schreef Ludacriss het volgende:
Wat gebeurt er als het 1-1 wordt?
Er is nog een terugmatch op Standard héquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:28 schreef Ludacriss het volgende:
Wat gebeurt er als het 1-1 wordt?
Die staat centraal toch ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Oh ik dacht Von Schlebrügge (spelling?) ofzo![]()
Duidelijk hard op zoek precies...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:29 schreef jorienvdherik het volgende:
goede spits voor Feyenoord
Alsof ze die daar kunnen betalen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:29 schreef jorienvdherik het volgende:
goede spits voor Feyenoord
Wil jij geen finale tegen Anderlecht?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:30 schreef blueangel_ het volgende:
Wedden dat Frutella in de 96ste minuut scoort?
Als ze maar in de 93e minuut affluiten, ist mij eender.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:30 schreef blueangel_ het volgende:
Wedden dat Frutella in de 96ste minuut scoort?
Of ze geven het gewoon op en stellen hun B-elftal op natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef Hrvat het volgende:
1-0 is perfecte uitslag.
Dan is Anderelcht verplicht om op de terugwedstrijd alles te geven, wat alleen maar in het voordeel van Genk speelt natuurlijk!
Wie tegen Standard de finale ingaat is toch al zeker van winst ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wil jij geen finale tegen Anderlecht?
Normaal wel, maar het Club van dit seizoen komt waarschijnlijk 4-1 voor, maar verliest dan toch in de verlengingen ofzo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wie tegen Standard de finale ingaat is toch al zeker van winst ?
Neenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wil jij geen finale tegen Anderlecht?
Dat is iets wat ze in Anderlecht dus nooit kunnen maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Of ze geven het gewoon op en stellen hun B-elftal op natuurlijk.![]()
Volgens Raes net niet, maar volgens mij heb je gelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die staat centraal toch ?
=Wasilewski==Pareja==Von SchleBRUGGE = die blonde homoquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Volgens Raes net niet, maar volgens mij heb je gelijk.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:34 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
=Wasilewski==Pareja==Von SchleBRUGGE = die blonde homo
Als ze het hele seizoen bluffen dat ze EN kampioen EN bekerwinnaar worden, moeten ze zich ook maar volledig geven, vind ik...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Of ze geven het gewoon op en stellen hun B-elftal op natuurlijk.![]()
We hebben het hier over Rsc* ... die hangen altijd de arrogante sukkel uit om vervolgens niks te presterenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:35 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Als ze het hele seizoen bluffen dat ze EN kampioen EN bekerwinnaar worden, moeten ze zich ook maar volledig geven, vind ik...
Ik zou er eens hun erelijst bij nemen , zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:36 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
We hebben het hier over Rsc* ... die hangen altijd de arrogante sukkel uit om vervolgens niks te presteren![]()
Haal er dan ook gelijk de bankafschriften bij héquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zou er eens hun erelijst bij nemen , zou ik zeggen![]()
Er is nog een terugmatch héquote:
quote:
"are we in Belgium?"quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geweldig die Jovanovic in dat interview![]()
Moet je straks de stoeltjes eens zien vliegenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Die gasten in uitvak hebben echt niks van de match gezien... alleen met hun kop naar andere vakken gestaard
met wie kutten ze dan ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:45 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Moet je straks de stoeltjes eens zien vliegen![]()
Dat is toch een staanvak ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:45 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Moet je straks de stoeltjes eens zien vliegen![]()
bovenste vak nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is toch een staanvak ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |