We hebben het hier over Rsc* ... die hangen altijd de arrogante sukkel uit om vervolgens niks te presterenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:35 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Als ze het hele seizoen bluffen dat ze EN kampioen EN bekerwinnaar worden, moeten ze zich ook maar volledig geven, vind ik...
Ik zou er eens hun erelijst bij nemen , zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:36 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
We hebben het hier over Rsc* ... die hangen altijd de arrogante sukkel uit om vervolgens niks te presteren![]()
Haal er dan ook gelijk de bankafschriften bij héquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zou er eens hun erelijst bij nemen , zou ik zeggen![]()
Er is nog een terugmatch héquote:
quote:
"are we in Belgium?"quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geweldig die Jovanovic in dat interview![]()
Moet je straks de stoeltjes eens zien vliegenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Die gasten in uitvak hebben echt niks van de match gezien... alleen met hun kop naar andere vakken gestaard
met wie kutten ze dan ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:45 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Moet je straks de stoeltjes eens zien vliegen![]()
Dat is toch een staanvak ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:45 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Moet je straks de stoeltjes eens zien vliegen![]()
bovenste vak nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is toch een staanvak ?
Dat vak links van het uitvak zijn meestal genodigdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
met wie kutten ze dan ?
toch alleen met buisness gasten ofzo
Is het daar ooit al eens "niet" stil geweest?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:54 schreef Heero87 het volgende:
De titel op Sporza.be:
"Jovanovic maakt Vandenstock-stadion stil"
Was het dat al niet?
Alle matchen op Anderlecht zijn combi , zelfs FC Brusselsquote:
Ow okequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alle matchen op Anderlecht zijn combi , zelfs FC Brussels(dat nauwelijks een paar km daar vandaan hun stadion heeft)
Dat is niet bij alle clubs het geval hoor. Hier worden de kaarten voor de uit-matchen in voorverkoop verdeeld door de bezoekende ploeg. En die kiezen zelf hoe ze dat doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow oke![]()
In jullie land is verplaatsing toch al vaag. je koopt kaarten bij een supporters vereniging, waar er dan 20 van zijn ofzo![]()
De laatste racing mechelen - KV Mechelen was in 1ste instantie ook verplichte buscombi. Hemelsbreed liggen de stadions 700 meter uit elkaar, na veel getouwtrek is de combi toch vervallen toen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:57 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Alle matchen op Anderlecht zijn combi , zelfs FC Brussels(dat nauwelijks een paar km daar vandaan hun stadion heeft)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Is het daar ooit al eens "niet" stil geweest?![]()
Het meest belachelijk is dat je soms bv. als Antwerpenaar die als Anderlecht-supporter naar Germinal Beerschot - Anderlecht wil gaan kijken, gewoon helemaal met de auto naar Brussel moet, om daar volgens een combiregeling de bus naar Antwerpen te nemen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow oke![]()
In jullie land is verplaatsing toch al vaag. je koopt kaarten bij een supporters vereniging, waar er dan 20 van zijn ofzo![]()
Het systeem verschilt iig enorm tegenover Nederland (al kan ik daar enkel oordelen over de wedstrijden van Feijenoord)quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow oke![]()
Dat klopt volgens mij niet helemaal. Als die Antwerpenaar aangesloten is bij een supportersvereniging (en dat moet wel, anders had hij geen ticket voor die uitmatch) dan kan hij toch vertrekken met de bus vanaf het lokaal van die vereniging ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:04 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het meest belachelijk is dat je soms bv. als Antwerpenaar die als Anderlecht-supporter naar Germinal Beerschot - Anderlecht wil gaan kijken, gewoon helemaal met de auto naar Brussel moet, om daar volgens een combiregeling de bus naar Antwerpen te nemen.
Ja idd, zoals ik net aanpaste in mijn bericht was het een beetje een ongelukkig voorbeeld, want de laatste jaren is op dat gebied veel verbeterd. Maar neem dat je bijvoorbeeld in Westerlo ofzo woont en je wil naar Westerlo - RSCA kijken, in zo'n gat ga je niet snel een supporterslokaal tegenkomen... Dan kan je dus omrijen naar de club in je buurt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij niet helemaal. Als die Antwerpenaar aangesloten is bij een supportersvereniging (en dat moet wel, anders had hij geen ticket voor die uitmatch) dan kan hij toch vertrekken met de bus vanaf het lokaal van die vereniging ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |