Huub heeft dat allang door.... hij wil niet voor niets Eric wel offeren... Probleem is (helaas) Sylvia die koste wat het kost een 2de backup wil....quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:10 schreef scanman01 het volgende:
Echt ALLES wat Eric zegt is zéér zwaar tégen Huub. Het is echt onvoorstelbaar. Hopelijk krijgt Huub het zelf nou ook door.
Hoe dom kun je zijn ??quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:12 schreef Marelle het volgende:
Hoezo Palma is beschadigd????? Ze moet gewoon naar huis gaan, dom wijf!!!!!!!
http://goudenpalma.web-log.nl/ (niet van mij)quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee ze heeft alleen maar een hatemail adres.....
SHE is al gebroken Eric is een vieze ***** ******* ********quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat flink wat mensen die kaart sturen. Eric moet echt weg. Huub kan Sylvia misschien wel overhalen hem er uit te stemmen.
Ik heb een kaart gestuurd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat flink wat mensen die kaart sturen. Eric moet echt weg. Huub kan Sylvia misschien wel overhalen hem er uit te stemmen.
hee Peter6000quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:14 schreef obezzi het volgende:
dat meisje is echt schande vor der familie
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:12 schreef Marelle het volgende:
Hoezo Palma is beschadigd????? Ze moet gewoon naar huis gaan, dom wijf!!!!!!!
Ik heb sinds tijden de streams even aan en ik zie het ook. alles is tegen huub, hij komt voor de rest op.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:10 schreef scanman01 het volgende:
Echt ALLES wat Eric zegt is zéér zwaar tégen Huub. Het is echt onvoorstelbaar. Hopelijk krijgt Huub het zelf nou ook door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |