Dat denk ik niet, als ze een werkwillig personeelslid verboden heeft te werken...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien staat de vakbond achter haar![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:09 schreef obezzi het volgende:
kan je palma ook fanmail sture??
Op staande voet! Zoals ze tegen mensen tekeer gaat, dit is echt belachelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:08 schreef jacqjacq het volgende:
palma over saffra: dit is geen mens, dit is iets verrots.
wat erg dat iemand die zich zo goed waant dit uit haar bek kan krijgen, palma is nog erger dan natasia op haar ergst en dat wil wat zeggen.
afschuwelijk mens, direct ontslag, ze weet zich niet te gedragen !
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:10 schreef FdW het volgende:
Dat gebuffer wordt door 10 opzettelijk veroorzaakt, zoals bepaalde muziek bij films ook bedoeld is om een dramatisch effect te bewerkstelligen....
Ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:09 schreef obezzi het volgende:
Nee ze heeft alleen maar een hatemail adres.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:09 schreef obezzi het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:10 schreef FdW het volgende:
Dat gebuffer wordt door 10 opzettelijk veroorzaakt, zoals bepaalde muziek bij films ook bedoeld is om een dramatisch effect te bewerkstelligen....
De manier waarop ze nu zwijgend staat te staan, roept bij mij ook erge antipathie op.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:11 schreef Polonium-120 het volgende:
palma loopt als een ss-er achter het meisje aan...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Poetspalma@dedoorgedraaidestoflap.nl
Ik hoop dat flink wat mensen die kaart sturen. Eric moet echt weg. Huub kan Sylvia misschien wel overhalen hem er uit te stemmen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Wij kunnen niet meer van SHE spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |