Palma moet eens even heel duidelijk gemaakt worden dat ze geen ene sodeflikker te eisen heeft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef Black_king het volgende:
Palma eist dat Zafra weggaat.
In duizend stukjes, mag ik hopen.quote:Palma staat op het punt te breken, volgens mij....
Die bufferen ook hier. Snap er niks van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die van Hidiho pakken, heb er geen last meer van nou....
Nee niet de enige, chello heeft iig problemenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:06 schreef HellFreez het volgende:
Ben ik echt de enige met bufferende streams?![]()
Tja hoe bedoel je mediageil.... Het Lieke verhaal is me nu ook wel duidelijk... Lieke eiste teveel aandacht op en mevrouw Palma is jaloers.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:07 schreef schatje het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze niet gewoon naar huis gaat.
Jah, teminste ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:06 schreef HellFreez het volgende:
Ben ik echt de enige met bufferende streams?![]()
Palma? Ach, die wil aandacht. Anders snap ik het ook niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:07 schreef schatje het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze niet gewoon naar huis gaat.
Je punt is gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:08 schreef obezzi het volgende:
palma is cool
Helemaal mee eens... op staande voet.... dan zijn die streams 's ochtend misschien ook weer om aan te zien...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:08 schreef jacqjacq het volgende:
palma over saffra: dit is geen mens, dit is iets verrots.
wat erg dat iemand die zich zo goed waant dit uit haar bek kan krijgen, palma is nog erger dan natasia op haar ergst en dat wil wat zeggen.
afschuwelijk mens, direct ontslag, ze weet zich niet te gedragen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |