Nooit dikke mensen vertrouwen! Je weet nooit wat voor narigheid eronder die XXL shirts schuiltquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:58 schreef Aviva het volgende:
Baaluh, ik heb afgelopen zaterdag ook naast het net gevist, alleen omdat ik zo beleefd was om een hele dikke slome jongen die vanaf half negen op een bankje zat, en achter ons aan naar binnen slofte toch maar voor te laten gaan. STOM, STOM,STOM!!!!! Mijn man gaat wel , hij heeft er nog een van een vriend gekregen.
Jou Last.fm weekdingesquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nooit dikke mensen vertrouwen! Je weet nooit wat voor narigheid eronder die XXL shirts schuilt
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Jou Last.fm weekdinges![]()
1 Arctic Monkeys 263
2 Kaiser Chiefs 26
Gaat het dan niet vervelen?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:39 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Gaat het dan niet vervelen?
Ik vrees trouwens wel dat FWN sneller gaat vervelen dan het eerste album. Daarom doe ik het express rustig aan.
Ben jij dat op je Last.FM plaatje?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Breuls heeft mij trouwens overtroffen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik nam even een sneak peek terwijl ik iemand aan het eavesdropping was.
Best slecht, goedkoop, onorigineel. Maar het is wel leuk om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Jij hebt Switches ook ontdekt zie ik, wat vind je ervan?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Best slecht, goedkoop, onorigineel. Maar het is wel leuk om naar te luisteren.
Ik snap niet waaorm het meteen met The Killers vergeleken wordt als het een jaren '80 sausje heeft. Ik zou zelf eerder denken aan de Scissor Sisters ofzo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik had de cd gedownload naar aanleiding van een artikel waarin ze vergeleken werden met The Killers. Maar op een paar leukere nummers na is het niet echt heel goed ofzo.
Das wel het andere uiterste..quote:Op woensdag 25 april 2007 00:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap niet waaorm het meteen met The Killers vergeleken wordt als het een jaren '80 sausje heeft. Ik zou zelf eerder denken aan de Scissor Sisters ofzo.
Ritz was wel echt één van mn favorieten, dat beginquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:38 schreef Merkie het volgende:
Nieuwe album is gewoon heel goed. Allemaal Ritz'jes en Still Take You Homies
.
So step out the queue...quote:Op woensdag 25 april 2007 00:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ritz was wel echt één van mn favorieten, dat begin
Daar over gesproken, ik kom op YouTube filmpjes tegen over de rij voor Plato in Utrecht. Wat dachten de mensen die nummer 125 waren op de lijst? Ach, er zijn maar 140 kaarten, 2 per persoon, maar ik ga er van uit dat er stiekem toch 250 kaarten zijn? Kwam het niet in ze op dat ze zelfs bij de TicketService nog meer kans hadden dan bij de Plato?quote:
Ik zat eigenlijk hetzelfde te denken.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:39 schreef mindgames het volgende:
[..]
Daar over gesproken, ik kom op YouTube filmpjes tegen over de rij voor Plato in Utrecht. Wat dachten de mensen die nummer 125 waren op de lijst? Ach, er zijn maar 140 kaarten, 2 per persoon, maar ik ga er van uit dat er stiekem toch 250 kaarten zijn? Kwam het niet in ze op dat ze zelfs bij de TicketService nog meer kans hadden dan bij de Plato?
Precies, ja. Toen een medewerker van Plato de winkel (voor hun eigen voorbereidingquote:Op woensdag 25 april 2007 14:42 schreef JeroenV het volgende:
Ik zat eigenlijk hetzelfde te denken.
Ik denk dat niet iedereen wist dat er maar 140 kaarten waren, maar dan nog.
Je moest daar rond 7 uur staan wil je kans hebben gehad. Dan besef je toch wel dat je nog beter om 8 uur bij het GWK als eerste kan gaan staan?
Stond je bij het postkantoor wel als eerste?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:08 schreef mindgames het volgende:
[..]
Precies, ja. Toen een medewerker van Plato de winkel (voor hun eigen voorbereiding) opende, was het 07:30 of zoiets dergelijks. Iedereen vroeg: "Hoeveel kaarten zijn er? 250 toch?". Het antwoord was: "Nee, 140 is het maximale aantal kaarten wat we konden krijgen." Iedereen in de groep heeft dit meegekregen, want het werd door de hele straat geschreeuwd. Toen was ik de eerste, en toen nog enige die dacht: "Wegwezen! Op naar het eerste de beste postkantoor, GWK, enz.". Ik was namelijk nummer 90 op de lijst ofzo, en was er toch al om 07:15 (eerste trein hé
). 90x2=180 kaarten. No way dat er zo veel mensen zeggen dat ze maar één kaart hoeven. En al was dat wel zo, die gok ging ik niet wagen!
Ja, omdat ik wel goed nagedacht en scherp reageerde stond ik als eerste bij een ander punt in Utrecht. Een kwartier later stond er 20 man achter me.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:06 schreef JeroenV het volgende:
Stond je bij het postkantoor wel als eerste?
Ik heb echt geluk gehad. Degene die het haalde was er 'pas' om kwart voor negen en en de volgende kwam tien minuten later.
Maar als je niet door hebt dat je als nummer 100 geen kaarten meer kan krijgen en gewoon stug blijft staan verdien je ze ook niet
Nu ook te vinden in .wmv-bestanden.quote:Op maandag 23 april 2007 22:28 schreef mindgames het volgende:
[..]
Het optreden in Barcelona staat op MTV Overdrive.
Nee, ze speelden het toen (gig opgenomen voor BBC) ook, maar dat nummer is (samen met 505) niet uitgezonden die avond. 505 is een paar dagen later toch uitgezonden.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:07 schreef JeroenV het volgende:
Gewoon een nummer extra dus?
Hehe, eindelijk mensen die het ook horenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:11 schreef TC03 het volgende:
Het laatste stukje van The Bad Thing is trouwens geniaal.Vergelijkbaar met het begin van Ritz.
Dezequote:Op donderdag 26 april 2007 23:10 schreef JeroenV het volgende:
De b-sides Stickin to the floor, 7 enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |