Yes, mister Verhaas.quote:
Ach, alles is beter dan Jan Ebbinge / Rudy Bauwensquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie liever Murphy winnen hoor...
Vanmiddag trouwens snooker op Eurosport 2, van 16:45-18:30. Ben niet zo kapot van Eurosport 2 omdat er alleen engels commentaar is en er constant een balk onder in beeld loopt a la RTL Z.
Ik juist wel, ze zijn geweldig!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:23 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Ach, alles is beter dan Jan Ebbinge / Rudy Bauwens![]()
Maar het is inderdaad jammer dat de BBC er altijd pas 's middags bij is, verplicht naar ES kijken/luisteren doet de echte snookerliefhebber niet voor z'n lol.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:38 schreef Ambrosius het volgende:
11-5 voor Higgins, vanavond wordt Ronnie dus uitgeschakeld.
Achteraf wel ja, maar ik denk dat ze dat met de intentie deden dat dit na hooguit 4 frames klaar zou zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het een goede keuze geweest deze partij te volgen en niet die van Ronnie. Wat een spanning!
Die van ronnie kon je toch helemaal niet volgen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het een goede keuze geweest deze partij te volgen en niet die van Ronnie. Wat een spanning!
Nee maar degene die het uitzendt maakt toch de keuze welke partij ze gaan volgen en de intentie was dan wel anders zoals Ambrosius zegt maar uiteindelijk is dit een schitterende partij om te zien als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die van ronnie kon je toch helemaal niet volgen?
Wat een comebackquote:
lijkt mij ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:57 schreef Agiath het volgende:
Murphy gaat het gewoon pakken hier hoor
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |