Joe Swail Rules !!!!!1 Hij speelde ooit eens een A toernooi in Alkmaar. Er was wat commotie in de zaal (een ober gooide een blad om met glaswerk e.d.), en de wedstrijdleiding legde even alle tafels stil om de gelegenheid te geven de rommel op te ruimen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Williams naar huis, knappe zege van Swail.
Idd, 6-3 na de eerste sessie. Doet John goed.quote:
Die andere duim, zjroen. Die andere. Met de punt omlaag.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd, 6-3 na de eerste sessie. Doet John goed. [afbeelding]
10-4.quote:Op donderdag 26 april 2007 03:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die andere duim, zjroen. Die andere. Met de punt omlaag.
Eurosport is er ook nog hoorquote:Op zondag 29 april 2007 16:56 schreef Zyggie het volgende:
Gelukkig is BBC2 weer terug.
Ja daar kijk ik ook wel naar, eerst had ik alleen geen BBC2 en kwam op Eurosport sporten als gewichtsheffen in plaats van snookah.quote:
Prettig?quote:Op zondag 29 april 2007 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
oh zo![]()
ik vind het commentaar op eurosport erg prettig dus kijk daar altijd naar![]()
mja die is wel redelijk maar ik ben een echte Jan Ebbinge en Rudy Bauwens fan als het op commentaar aankomt en ook Bjorn Haneveer doet het altijd leuk, maar die is er alleen bij het WK.quote:Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Prettig?
Ik vind die van BBC veel beter
Maar telkens als die vlaam "poziezie" zegt krimpen me ballenquote:Op zondag 29 april 2007 17:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mja die is wel redelijk maar ik ben een echte Jan Ebbinge en Rudy Bauens fan als het op commentaar aankomt.
quote:Op zondag 29 april 2007 17:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar telkens als die vlaam "poziezie" zegt krimpen me ballen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:41 schreef mitt het volgende:
Die geweldige finale vorig jaarIs nog een schitterend topic over ergens hier op fok.
Dat was wel heel erg, ja!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:44 schreef mitt het volgende:
Dit topic dus:
[Snooker] 888.com World Championship #5 - De laatste frames
Die miss op die blauwe in dat derde framequote:Op zondag 29 april 2007 18:10 schreef mitt het volgende:
6-2
Prima uitgangspositie. Robertson is nogal slordig voor zijn doen.
Ik ook. Zit me nu echt te ergeren aan die kerel op ES.quote:Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Prettig?
Ik vind die van BBC veel beter
Ondertussen al 8-3quote:Op maandag 30 april 2007 11:22 schreef Ambrosius het volgende:
Ronnie op de vroege ochtend alweer verder, 6-3 nu.
als je heel graag mee wil kijken kan ik wel een stream voor je opzetten hoorquote:Op maandag 30 april 2007 12:18 schreef Againzender het volgende:
grrr, kan het hier niet volgen in Frankrijk
te weinig bandbreedte, dus bespaar je maar de moeite. Maar bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 30 april 2007 12:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
als je heel graag mee wil kijken kan ik wel een stream voor je opzetten hoor
Is het familie van je of zo?quote:Op maandag 30 april 2007 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
"die kerel" is wel Jan Ebbinge ja, die is heel erg goed
Hier niet hoor.quote:en als hij je irriteert zet je hem toch op engels commentaar? eurosport is 2-talig hoor...
Ok, zijn we het over één ding eens...quote:en Selby mag van mij zo doorgaan en die Ebdon de pan in hakken.
Eurosport is altijd 2-talig, linker kanaal is NL, rechter kanaal is Engels. Zit vast een I/II of Audio knopje op je afstandbediening. Werkt zowel met analoog als met digitale tv.quote:Op maandag 30 april 2007 13:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Is het familie van je of zo?![]()
[..]
Hier niet hoor.![]()
[..]
Ok, zijn we het over één ding eens...
Ja, ik weet hoe het werkt, maar ik vermoed dat Casema het niet nodig vindt die service hier aan te bieden of zo. Anders weet ik het ook niet. Het geluid dat doorgegeven wordt bij ES is mono, maar ik kan op de I-II knop drukken wat ik wil, het blijft hetzelfde. (heb voor de zekerheid ook nog even een andere afstandsbediening geprobeerd, voordat een slimmerik op het idee komt dat die wellicht stuk is - dat had ik dus zelf ook al bedacht)quote:Op maandag 30 april 2007 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
Eurosport is altijd 2-talig, linker kanaal is NL, rechter kanaal is Engels. Zit vast een I/II of Audio knopje op je afstandbediening. Werkt zowel met analoog als met digitale tv.
quote:Op maandag 30 april 2007 12:51 schreef Modus het volgende:
Nog even over gisteren... als je hem zo sip kijkend in zijn stoel ziet zitten, is toch nauwelijks voor te stellen dat Stephen Hendry de huidige nr 1 van de wereld is. Sowieso, wat heeft ie de laatste tijd nog gewonnen? Of is het meer het consistente, het regelmatig kwart- en halve finales blijven halen?
quote:HENDRY OP ZUCHT VAN UITSCHAKELING
7-voudig wereldkampioen Stephen Hendry
staat met de rug tegen de muur. Ali
Carter, de nummer 15 van de wereld,
ging zondag voort op zijn elan. Na 6-2
liep de Engelsman nu uit tot 12-4.
Carter won drie van de eerste vier fra-
mes op zondag waardoor Hendry onder
druk moest blijven presteren. Even leek
een comeback in de maak, maar Carter
was subliem in de laatste drie frames.
In de eerste ronde kon Hendry nog een
5-1-achterstand goedmaken tegen Dave
Gilbert. Maar een nieuwe stunt lijkt nu
ver weg. Hendry veranderde van keu voor
het WK, maar dat levert geen succes op.
Nee, Selby maakte z'n zoveelste century van de partij. Het is 12-7quote:Op maandag 30 april 2007 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
Peter Ebdon uitgeschakeld door Mark Zelby met 13-7
vandaar dus het rumoer net op de andere tafel
Jawel, het is 13-7.quote:Op maandag 30 april 2007 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, Selby maakte z'n zoveelste century van de partij. Het is 12-7. Zie Eurosport nu.
Kan niet kloppen, Ebdon wint toch dit frame? Bovendien is het 20e frame nog gewoon live bij verschillende bookmakers.quote:Op maandag 30 april 2007 21:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jawel, het is 13-7.![]()
Zie BBC site. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/other_sports/snooker/6572859.stm
BBC die een fout maken, komt niet vaak voor.quote:Op maandag 30 april 2007 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan niet kloppen, Ebdon wint toch dit frame? Bovendien is het 20e frame nog gewoon live bij verschillende bookmakers.
Hij is aardig op weg, maar nu komen nog een aantal lastige rode ballen.quote:Op maandag 30 april 2007 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
Ebdon is trouwens op weg naar een 147, 11 rode en 10 zwarte gehad.
8-3 geloof ik ja.quote:Op maandag 30 april 2007 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ronnie stond toch dik voor?
doet ie nooit en regelmatig wint ie ook nog helaas. Hoor ook net dat Selby de matchbal mist...quote:Op maandag 30 april 2007 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
8-3 geloof ik ja.
Ebdon, geef het nou maar gewoon op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |