Wil je soms zeggen dat je iedere vrouw in de trein heel chagerijnig aankijkt?quote:
Hoiquote:
Rustig aan het wachten tot ik naar mijn werk magquote:Op woensdag 18 april 2007 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Beetje duf maar wel goed
En met jou?
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 18 april 2007 10:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat je iedere vrouw in de trein heel chagerijnig aankijkt?
Goed punt.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee natuurlijk nietMaar om nou alle overige opties "zwoel" te noemen gaat ook weer wat ver
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rustig aan het wachten tot ik naar mijn werk mag
Nee, ik ben pas om half 12 welkom.quote:
Vorig jaar eens gegeten, dat was nog bestquote:Op woensdag 18 april 2007 10:07 schreef Pheno het volgende:
Fuck, sushi topic moeten openen.
We maken het een paar keer in de maand zelfquote:Op woensdag 18 april 2007 10:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Vorig jaar eens gegeten, dat was nog best.
Als je een keer op station nijmegen staat, bel me even. Ik laat je wat anders proeven dan dat bocht wat ze jou voorgeschoteld hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
sushi, dat is toch die goddeloos dure overhypede quasi-hippe japanse troep? ¤ 7,95 voor een kluit snotrijst in een blaadje zeewier, wat ook nogeens voor geen meter vult?
Is het zoiets?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
We maken het een paar keer in de maand zelf
Dan is het dus geen 7,95 euro voor een kluit snotrijst, fles
moah, na een uurtje of wat kletsen, elkaar aankijken.. waarom niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar zwoel tegen doe?
quote:
Neh, ze willen dat ik vanavond tot 9 uur werk.quote:
Ik vind een kwartiertje tegen een stinkende bejaarden-oksel aankijken wel genoeg eigenlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, na een uurtje of wat kletsen, elkaar aankijken.. waarom niet?
Schitterende uitdrukking.quote:
Ja en, dan kan je prima toch ook om 8 uur beginnenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neh, ze willen dat ik vanavond tot 9 uur werk.
Wat een belachelijke prijs. En die hoeveelheid. Voor 15 euro kan ik 80 sushi maken, met variatiequote:
Ik krijg er geen honger van.quote:
zie 2 posts boven je?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een belachelijke prijs. En die hoeveelheid. Voor 15 euro kan ik 80 sushi maken, met variatie
Maar vullen doen ze dan wel. Die 6 stukjes zijn peanuts.
Van 0800 tot 2100 werken? Ik ben ambtenaar, ik ben niet gek!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ja en, dan kan je prima toch ook om 8 uur beginnen
Nou, ik zie niet hoe je daar 8 man mee moet voeden. En Pheno durft niet eens naar de prijs te kijken denk ikquote:
Ik laat me vervoeren, en als ik met het vliegtuig ga kies ik gewoon het leukste koppie achter de balie, verdere selecties zijn niet mogelijk omdat het toch allemaal vliegende doodskisten zijn die met uren vertraging vertrekken en aankomen.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind een kwartiertje tegen een stinkende bejaarden-oksel aankijken wel genoeg eigenlijk
Weeniet hoe jij door de IndahRailways vervoerd wordt?
Misschien moet je het ook niet als hoofdgerecht zienquote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik zie niet hoe je daar 8 man mee moet voeden. En Pheno durft niet eens naar de prijs te kijken denk ik
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:34 schreef JDude het volgende:
Oh, 2 posts er tussendoor. Nou stik maar in die quotes
.
Hoort dat niet bij elkaarquote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van 0800 tot 2100 werken? Ik ben ambtenaar, ik ben niet gek!
Ambtenaar zijn en gek? Staat volledig los van elkaar.quote:
Dan is het ambtenaar en lui en langzaam zijn tochquote:Op woensdag 18 april 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ambtenaar zijn en gek? Staat volledig los van elkaar.
Coolquote:Op woensdag 18 april 2007 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik laat me vervoeren, en als ik met het vliegtuig ga kies ik gewoon het leukste koppie achter de balie, verdere selecties zijn niet mogelijk omdat het toch allemaal vliegende doodskisten zijn die met uren vertraging vertrekken en aankomen.
Zoiets.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
Dan is het ambtenaar en lui en langzaam zijn toch
Graag gedaan.quote:
Ligt aan fok weer eensquote:Op woensdag 18 april 2007 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word er ook doodziek van trouwens hier. OF fok OF ons draadloos netwerk dondert eruit
ghehe..quote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van 0800 tot 2100 werken? Ik ben ambtenaar, ik ben niet gek!
het is "niet vies"quote:Op woensdag 18 april 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Komkommer is wel lekker.
Sushi is vies.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar is sushi lekker dan sowieso? Rijst smaakt naar niks, zeewier ook niet, en dan "een stukje komkommer"?![]()
Een omelet eet je met veel peper eroverheenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
en zoete omelet lijkt me goor. Omelet moet niet zoet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |