Kan jij ook weinig aan doen tochquote:
Ga ik toch lekker het tempo verziekenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
Elk half uur een post, heerlijk de tijd die je daarvoor kan nemen.
Wat ben je toch een vreselijke klier he.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga ik toch lekker het tempo verzieken![]()
En dat vind jij maar wat leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreselijke klier he.![]()
niet alleen het tempoquote:
wel!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
Bedtijddddddddddddddddddd.![]()
![]()
Trusten allen??? Niet dat er zoveel aanwezig zijn.![]()
![]()
leeglooptopicquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
Bedtijddddddddddddddddddd.![]()
![]()
Trusten allen??? Niet dat er zoveel aanwezig zijn.![]()
![]()
Niet zeuren. Ik was er al om 5.45 uit. Onbetaaldquote:Op woensdag 18 april 2007 07:22 schreef JDude het volgende:
Zoeen vroegte.
immer moetenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:07 schreef indahnesia.com het volgende:
moest je of mocht je pheno?
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
Met dank aan de Nederlandse rijvaardigheid.
Dat bedoel ik, met vrij veel tijd en een vrouw die ook vrij is wil ik niet naar de costaquote:Op woensdag 18 april 2007 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Vakantie toch?
Het is toch zo? Deze week ook alweer 300+ km file in Nederland. Stelletje achterlijke bananen hier. Fokking Baarn stond vast! Van Hilversum de snelweg op via Baarn kostte gisteren 50 minuten, wat een afstand van 10 km is.quote:
klinkt niet erg positiefquote:Op woensdag 18 april 2007 08:20 schreef Pheno het volgende:
Nu nog een bezigheid voor die twee maanden verzinnen
Ik vond Nieuw Zeeland een stuk beterquote:
Maar dat is het wel. Na bijna 3 jaar niet op vakantie ga ik het er toch van nemen hoor.quote:
Oeh sounds nicequote:Op woensdag 18 april 2007 08:31 schreef Pheno het volgende:
Ik vond Nieuw Zeeland een stuk beter
En Sicilie. De rust
En de andere vakanties waren ook goed te doen.
En natuurlijk EgypteVissen kijken. 2 weken meer in het water liggen dan op het land.
Weet je, ik houd me totaal niet meer bezig met files in Nederland. In het land van een kwart miljard zijn nooit files, slechts vertragingen (andere omschrijving dus) en wordt het over het algemeen lichter opgenomen dan in Nederland heb ik zo het gevoel. Tevens heb ik niet eens een auto, dus langs de meeste vertragingen rij ik netjes langsaf.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is toch zo? Deze week ook alweer 300+ km file in Nederland. Stelletje achterlijke bananen hier. Fokking Baarn stond vast! Van Hilversum de snelweg op via Baarn kostte gisteren 50 minuten, wat een afstand van 10 km is.
Als het regent verdubbel de files maar, want de autos smelten blijkbaar. Gare badmongolen in die autos
Strandvakantiesquote:Op woensdag 18 april 2007 08:35 schreef Pheno het volgende:
Dat zijn mijn vakanties ook. Ik ben niet zo van de hotel + strand vakanties
Strandvakantiesquote:Op woensdag 18 april 2007 08:35 schreef Pheno het volgende:
Dat zijn mijn vakanties ook. Ik ben niet zo van de hotel + strand vakanties
Je kunt het moeilijk licht opnemen als je in een kutdorp als Baarn 50 minuten vast staat omdat mensen elkaar het licht niet in de ogen gunnen. Als er dan nog een McDrive zou zijn dan zou ik mijn tijd anders verdoen dan naar blik lopen te staren. Ik heb water, muziek en een uiterst comfortabele stoel in de auto, maar na 5 jaar word ik er zelfs irritant van. Als er dan een ongeluk geweest is dan wil ik ook bloed zien verdomme!quote:Op woensdag 18 april 2007 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Weet je, ik houd me totaal niet meer bezig met files in Nederland. In het land van een kwart miljard zijn nooit files, slechts vertragingen (andere omschrijving dus) en wordt het over het algemeen lichter opgenomen dan in Nederland heb ik zo het gevoel. Tevens heb ik niet eens een auto, dus langs de meeste vertragingen rij ik netjes langsaf.
Maar het is wel kut om zonder aanwijsbare reden ineens 300 km file te hebben..
Lijkt me ook niets. Ik vond het wel heerlijk om bij zonsopgang even op het strand te rennen. En daarna even zitten om van het leven te genieten. En de zee. Zeequote:Op woensdag 18 april 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Strandvakanties. Alleen leuk om over het strand heen te lopen langs de zee, maar er van 's morgens 8 tot 's avonds 6 liggen
Nee nog niet, ben je gek op rust en zee dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:39 schreef Pheno het volgende:
Lijkt me ook niets. Ik vond het wel heerlijk om bij zonsopgang even op het strand te rennen. En daarna even zitten om van het leven te genieten. En de zee. Zee
Had ik al gezegd dat ik gek op rust en zee ben?
Ja, hoe weet je dat?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee nog niet, ben je gek op rust en zee dan?
Een ingeving.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:41 schreef Pheno het volgende:
Ja, hoe weet je dat?
pff een half uurtje langer onderweg, NOU wat een ellendequote:Op woensdag 18 april 2007 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
Heerlijk die files. Vanochtend was er een ongeluk gebeurt op de ring A10, dus heb ipv. een half uur, iets meer als een uur bezig geweest om naar A'dam te rijden
.
Vanmorgen sinds tijden weer eens normaal kunnen autorijden. Maar goed, er stond al 180 km om half 8 toen ik op plaats van bestemming was. Iedereen gaat steeds vroegerquote:Op woensdag 18 april 2007 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
Heerlijk die files. Vanochtend was er een ongeluk gebeurt op de ring A10, dus heb ipv. een half uur, iets meer als een uur bezig geweest om naar A'dam te rijden
.
In zijn geval een verdubbeling van de reistijdquote:Op woensdag 18 april 2007 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pff een half uurtje langer onderweg, NOU wat een ellende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |