Idd... pricelessquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Die verbeten trek op Palma's gezicht. Heerlijk!
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:09 schreef Varen het volgende:
Palma heeft het zwaar vandaag, morgen overspannen??
Yup Palma lijdt aan grootheidswaanzin... het kan ook zijn dat Palma een zonnesteek heeft opgelopen omdat madam liever de hele dag in de zon zit onder het mom van een staking..... Te triest voor woorden die Palma.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:08 schreef CartWOman het volgende:
Wat is dit?? De Palma Show? Is het opeens háar huis geworden? Die Zafra grof te beledigen...![]()
Wat een walgelijk mens zeg. Kom op Huub, wees een kerel en zeg dat ze haar bek moet houden en naar huis moet gaan.
Daar mag van mij een harde pan tegen aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet even de streams aan en meteen een leuk shot
[afbeelding]
Bedankt die Palma had ik vandaag nog niet gezien...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:10 schreef FdW het volgende:
Bij gebrek aan kijkers is het programma DVk getransformeerd naar een programma dat verdacht veel lijkt op De Lama's![]()
Hoe lang al ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft zich slecht geschoren vanmorgenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dit is wel een week tv... de miljonairs kunnen voor de rest van de week in de tuin gaan liggenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:11 schreef Prosac het volgende:
leuk dit
Als ze gaat janken, wil ik het zien ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:12 schreef Yollie het volgende:
Palma gaat naar achter (vast huilen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |