Heerlijk dat die meid zich niet laat afzeiken door iemand met wie ze niks nodig heeftquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:05 schreef Yollie het volgende:
[..]
Heerlijk madame Palma dacht even helemaal de dienst uit te maken.... Ze wordt heerlijk op haar nummer gezet!
Het is toch te triest voor woorden dat het al vanaf 8.30u al de Palma show is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heerlijk dat die meid zich niet laat afzeiken door iemand met wie ze niks nodig heeft![]()
Hoe haalt ze het in haar lege hoofd dat dat 'haar' vloer is.. krijg een boggel en klim een kerktoren inquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:06 schreef Dogga het volgende:
palma: kijk je wel uit voor me vloer
Zafra: woooow je hebt wel veel commentaar je gaat maar door
Goedemiddag puistenkopquote:
Dat zei ik ook tegen me broer, toen ie 3x dezelfde Huub uitspraken deed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:07 schreef danos het volgende:
die meid moet je gewoon met een knuppel het huis uitrammen die Saffra, en die huub met zijn zielige: Ik hou der van, verzin eens wat nieuws domme mongool.
Idd, amen!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:07 schreef danos het volgende:
die meid moet je gewoon met een knuppel het huis uitrammen die Saffra, en die huub met zijn zielige: Ik hou der van, verzin eens wat nieuws domme mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |