Ja, dat is iets anders. Moslims kunnen ook zoiets. En nu?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:17 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Was niet zo'n vreemde gedachte an sich.
http://seattlepi.nwsource.com/local/279410_shootmain29.html
Veel, er staat ook dat veel slachtoffers minimaal 3 kogelwonden hadden. Die man moet erg veel extra munitie bij zich gedragen hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dan heb je flink werk aan zoiets als dit idd. Hoeveel schoten zijn er nou uiteindelijk afgevuurd?
NIets, gewoon om aan te geven dat die gedachte niet uit de lucht kwam vallen. Tot nu toe blijkt het niet zo te zijn, dus prima.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is iets anders. Moslims kunnen ook zoiets. En nu?
doden ook allemaal?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:24 schreef Asskicker14 het volgende:
De dader ging erg berekenend te werk, alle gewonden en doden bij de schietpartij zijn allen minstens 3x geraakt. Dus er moeten heel wat kogels afgevuurd zijn lijkt me. 32 doden + 28 gewonden = 60 x 3 = minstens 180 kogels.
Snel rekensommetje doet me dan concluderen dat hij minimaal 10 patroonhouders bij zich droeg. Tenzij hij ondertussen magazijnen ging afladen, maar dan had iemand hem wel getackled denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:24 schreef Asskicker14 het volgende:
De dader ging erg berekenend te werk, alle gewonden en doden bij de schietpartij zijn allen minstens 3x geraakt. Dus er moeten heel wat kogels afgevuurd zijn lijkt me. 32 doden + 28 gewonden = 60 x 3 = minstens 180 kogels.
Iets rond die koers jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Flink van te voren voorbereid dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Snel rekensommetje doet me dan concluderen dat hij minimaal 10 patroonhouders bij zich droeg. Tenzij hij ondertussen magazijnen ging afladen, maar dan had iemand hem wel getackled denk ik.
Ik denk het wel, 9mm is niet echt een ultra-dodelijk kaliber. Daarom is het populair bij politiediensten. Of hij moet speciale munitie hebben gebruikt, of heel goed kunnen schieten, of gewoon vaak geschoten hebben.quote:
Het waren semi-automaten, trouwens (zelfladend, 1 schot per keer dat je de trekker overhaalt)quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets rond die koers jamet 2 niet-automatische pistolen. Da's veul werk.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:16 schreef leroytje het volgende:
Hier nog een nieuwtje
Professor offert zich op tijdens slachtpartij Virginia
Langzaam maar zeker komen de gruwelijke verhalen rond de slachtpartij in Virginia naar buiten. Zo ook over de heldendaad van een 75-jarige professor uit Israël...
Vermoord
Terwijl de schutter naderde, hield de Joodse professor Liviu Librescu de deur van het lokaal op de tweede verdieping dicht, zodat zijn leerlingen uit de ramen konden springen. "Hij werd zelf vermoord, maar dankzij hem leven al zijn studenten nog", vertelde een Israëlische student tegen Israëlische media.
Emigratie
"Hij moet geweten hebben dat het zijn leven zou kosten", verhaalde hij. Librescu en zijn vrouw, die in Roemenië beiden de Holocaust overleefden, verhuisden in 1978 naar Israël. Zes jaar later emigreerden zij naar de Verenigde Staten waar hij hoogleraar in technische wetenschappen werd.
![]()
Respect voor de man!
Ik vond het opmerkelijk veel dodelijke slachtoffers en ik neem aan dat hij al schietervaring had.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk het wel, 9mm is niet echt een ultra-dodelijk kaliber. Daarom is het populair bij politiediensten. Of hij moet speciale munitie hebben gebruikt, of heel goed kunnen schieten, of gewoon vaak geschoten hebben.
Die bevestiging heb ik nog nergens gezien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:40 schreef Dodecahedron het volgende:
Maar stelde hij ze niet in rijen op? Dan wordt het al wat makkelijker he.
Ja, want die mensen laten zich natuurlijk als gedweëe lemmingen één voor één afschieten zonder een vluchtpoging te ondernemen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:40 schreef Dodecahedron het volgende:
ik denk dat tie dan eigenlijk al veel eerder zou zijn overmeesterdquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:40 schreef Dodecahedron het volgende:
Mja, ook dat wordt makkelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Die bevestiging heb ik nog nergens gezien.
Wel dat mensen op de grond doken toen hij binnenstormde en hij toen mensen neerschoot.
Dat bericht is door geen enkele autoriteit bevestigd en ik heb het ook geen enkele ooggetuige zien vertellen. Bijv. die jongen die 1 van de 4 overlevenden in de klas Duits was vertelt over het neerschieten van zijn medestudenten terwijl ze in de klas zitten. Hij heeft het ook nergens over 'opstellen in een rij'. Ik denk dat een overijverige journalist dat ergens een keer heeft vermeldt en het een eigen leven is gaan leiden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:40 schreef Dodecahedron het volgende:
Hoorde van een ooggetuige op tv dat van de 16 man in de Duitse klas er zeker 8 vermoord waren. Iedereen dook op de grond toen hij binnenkwam, toen bleek dat hij doordraaide zijn er mensen opgestaan en het raam uitgesprongen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Mja, ook dat wordt makkelijk.
Niet leuk om er aan te denken trouwens hoe dat gegaan moet zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |