De arbeidsethos is ver te zoeken vandaagquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef noekje het volgende:
Ook al zo'n zeikerd. Ze krijgt toch betaald of hoe zit dat?
Ik wordt gek van die kut OP'squote:
Als ze je niet binnenlaten, mag je ook wel even naar mijn ondermaatse villa komen rennen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef shmoopy het volgende:
Ik ren gvd nú naar die villa en heb dat in 1 uurtje opgeruimd!
Wat verwacht je dan? Ze zoeken hun schoonmaaksters bij Harry Klooster managementquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef mootie het volgende:
De arbeidsethos is ver te zoeken vandaagEen beetje schoonmaakster heeft wel ranzigere dingen gezien.
dan ren ik even met je mee, hebben we het zo klaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef shmoopy het volgende:
Ik ren gvd nú naar die villa en heb dat in 1 uurtje opgeruimd!
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wordt gek van die kut OP's![]()
Zet je gelul gewoon in een post.
En dan ook nog gaan zeggen dat je OP klaar is en dat we even moeten gaan kijken![]()
Om precies te zijn, een hermafrodiet!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:50 schreef farceman het volgende:
Is hier nu eigenlijk al bekend dat Palma een kerel is
Eigen villa eerst!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze je niet binnenlaten, mag je ook wel even naar mijn ondermaatse villa komen rennen!
Ja, nu je het zegt, toen ze/hij er in ging ging het daar allemaal over, maar nu hoor je er niks meer over. Hoe zit dat eigenlijk? Ze is toch een transsexueel (niet dat dat verder iets uitmaakt of zoquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:50 schreef farceman het volgende:
Is hier nu eigenlijk al bekend dat Palma een kerel is
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Ze zoeken hun schoonmaaksters bij Harry Klooster management
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |