Inderdaad en zeker omdat Palma twijfelt of ze het wel aankanquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
Nogal fout dat Palma haar enige werkwillige personeelslid verbood om aan het werk te gaan, volgens mij mag dat bij geen enkele staking.
Ik lig trouwens dubbel als deze jongedame die nu komt schoonmaken het dusdanig goed doet dat Palma en haar "team" daarmee gelijk overbodig worden
Ze krijgt eerst een rondleiding.... voorstellen aan iedereen..... wat een onzin. AAN HET WERK!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef shmoopy het volgende:
Deze gaat ook al zeiken dat het een troep is.
Halloohoo, daar ben je voor!
En ik maar denken dat je die vieze aanrander zo geweldig vond.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand Eric een muilkorf geven?
Ik ben eigenlijk leraar op een basisschool lol, maar nu werk ik bij de gemeente:Dquote:
Geweldige OPquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
pffft.... de OP is eindelijk klaar.
Gun het AUB een ogenblik uw aandacht
Hij's fijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
pffft.... de OP is eindelijk klaar.
Gun het AUB een ogenblik uw aandacht
ik wacht nog op beelden dat iemand in DGK ontmaagd wordt er een abortus is en vervroegde euthanasie uitgevoerd door een arts die geroyeerd is...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Palma is niet "gewoon" een schoonmaakster. Ze is een personage in een RL - soap. Helaas overdrijft ze haar rol nogal en is het sowieso een vervelende, humor- en niveauloze "vrouw" die ook nog eens pijn doet aan je ogen zo lelijk als ze is.
Nou, bravo redactie, jullie hebben gescoord met dat wijf, want alle opwinding en aandacht zijn goed toch? Heb ik een tip: stop iemand met terminale kanker in je programma, dat zal vast ook wel de nodige aandach.. o wacht, dat hebben jullie al gedaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |