Hij heeft niet genoeg punten, dus hij is bereid een bezoekje van zn ex er aan op te offeren. (ving ik nog even op)quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat zou toch helemaal geweldig zijn dat het hem 100cp kost en dat het rookverbod dan niet komt.
Die hele regel dat je geen peukjes op de grond mag gooien, is natuurlijk al van een kinderachtigheid niet te geloven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ah, hij gaat dus 5 peuken op de grond gooien, hoe voorspelbaar. Heeft ie dat helemaal zelf verzonnen?
Overigens denk ik dat een rook-verbod voor Eric, Sylvia en Amanda zwaarder zal zijn dan voor Huub.
Wat zegt die stoere sukkel allemaal?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:59 schreef Prosac het volgende:
Wat een stoere praat heeft Brian toch als er niemand anders bij is.
wat een zieke geest ook die Brian, zoals de waard is......en bang dat ie is, hij laat de smerige klusjes allemaal door een ander opknappenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:01 schreef Prosac het volgende:
Owh wat vindt Brian het prachtig dat Huubje het onveilig heeft gedaan.
Maar Brian, Lieke lijkt me nou niet het type om onregelmatig de pil te slikken
Ja en als hij niet was gaan opruimen had hij het tegenovergestelde beweerd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef yvonne het volgende:
Tsss, tsss, je bent geen man als je meehelpt opruimen.
Brian is echt wild
Brian's ware aard mooi in een screenshot gevangen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef ThomasCrown het volgende:
[afbeelding]
Waar heeft Brian nou weer last van...
Ze is aan het overstaken. hihi zo grappig..overstaken..quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef Leandra het volgende:
Wat doet Palma daar nog, behalve de sfeer verneuken, kijken hoe de concurrentie haar werk beter doet dan haar eigen personeel??
Ja maar, dan geldt die deal toch niet meer als Jaap er niet is???? Brian wat ben je toch dom!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef noekje het volgende:
Nicolaas zegt tegen Brian dat Jaap eruit moet.
Ik kan toch niet stemmen zegt Nicolaas.
Brian is helemaal in de war.
ja dat besefte ik ook achteraf. vaag eric asbak?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is wat Brian allemaal heeft gezegd gok ik zo.
Dat hopen ze,dwz, als er elke stemmingsronde een uitgaat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef farceman het volgende:
ZE hebben het elke keer over nog 11 stemronde's toto 29 september....is het dan afgelopen?
Dan zit het jaar er op en worden miljonairs die vrijwillig eruit gaan niet meer aangevuld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:06 schreef farceman het volgende:
ZE hebben het elke keer over nog 11 stemronde's toto 29 september....is het dan afgelopen?
palma leeft in een paleisje...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Palma naar huis en haar toilet-job !!!
[afbeelding]
Zou ze die uren invullen op dr werkbriefje?? En nog een 125% vergoeding verwachten ook??quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze is aan het overstaken. hihi zo grappig..overstaken..![]()
Eric liep met een peuk door het huis, hij zoch een asbak. Toen ging Brian over de piemel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat besefte ik ook achteraf. vaag eric asbak?
Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hele regel dat je geen peukjes op de grond mag gooien, is natuurlijk al van een kinderachtigheid niet te geloven.
Ik weet niet wat de redactie het leukst lijkt als potentieel uitzendmateriaal: de bewoners naar aanleiding van de aktie van Brian een rookverbod opleggen, of Brian als een klein kind een standje geven en hem zelf de peukjes op laten ruimen, met de kans dat Brian doorflipt omdat de redacite zijn creatieve genialiteit niet op waarde heeft geschat.
Hee, de wc uit het studentenhuis?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Palma naar huis en haar toilet-job !!!
[afbeelding]
Stoute Eric liep met een sigaret door het huis op zoek naar een asbak. Dat was de druppel voor Brian @@quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat besefte ik ook achteraf. vaag eric asbak?
De overstakende swiffersnol loopt ook rokend door het huis....quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Eric liep met een peuk door het huis, hij zoch een asbak. Toen ging Brian over de piemel.
Oke . thanksquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Stoute Eric liep met een sigaret door het huis op zoek naar een asbak. Dat was de druppel voor Brian @@
Ik weet het schat, ik weet het. Het is verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De overstakende swiffersnol loopt ook rokend door het huis....![]()
Het is een drama op dit moment, de meeste hebben er last val. Het ligt aan Tien deze keer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:09 schreef Lieve het volgende:
ik heb HELE slechte streams! Ik zie en hoor nu niks meer
Ik zou het als ik jou was even aan Mokum020 vragen als hij er isquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:10 schreef kybe het volgende:
Kan er niet even op het plasma scherm komen dat die Palmtrut naar huis kan.
(en ook niet meer terug hoeft te komen)s.v.p.
is die frodiet nog niet weg dan? Mag die blijven om te zeiken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Palma probeert Huub duidelijk te jennen door hem op de vingers te kijken. (opdracht van achter, want ze is net ook even weggeweest). Maar Huub zit er totaal niet mee
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een drama op dit moment, de meeste hebben er last val. Het ligt aan Tien deze keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |