Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hele regel dat je geen peukjes op de grond mag gooien, is natuurlijk al van een kinderachtigheid niet te geloven.
Ik weet niet wat de redactie het leukst lijkt als potentieel uitzendmateriaal: de bewoners naar aanleiding van de aktie van Brian een rookverbod opleggen, of Brian als een klein kind een standje geven en hem zelf de peukjes op laten ruimen, met de kans dat Brian doorflipt omdat de redacite zijn creatieve genialiteit niet op waarde heeft geschat.
Hee, de wc uit het studentenhuis?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Palma naar huis en haar toilet-job !!!
[afbeelding]
Stoute Eric liep met een sigaret door het huis op zoek naar een asbak. Dat was de druppel voor Brian @@quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:07 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat besefte ik ook achteraf. vaag eric asbak?
De overstakende swiffersnol loopt ook rokend door het huis....quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Eric liep met een peuk door het huis, hij zoch een asbak. Toen ging Brian over de piemel.
Oke . thanksquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Stoute Eric liep met een sigaret door het huis op zoek naar een asbak. Dat was de druppel voor Brian @@
Ik weet het schat, ik weet het. Het is verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De overstakende swiffersnol loopt ook rokend door het huis....![]()
Het is een drama op dit moment, de meeste hebben er last val. Het ligt aan Tien deze keer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:09 schreef Lieve het volgende:
ik heb HELE slechte streams! Ik zie en hoor nu niks meer
Ik zou het als ik jou was even aan Mokum020 vragen als hij er isquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:10 schreef kybe het volgende:
Kan er niet even op het plasma scherm komen dat die Palmtrut naar huis kan.
(en ook niet meer terug hoeft te komen)s.v.p.
is die frodiet nog niet weg dan? Mag die blijven om te zeiken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Palma probeert Huub duidelijk te jennen door hem op de vingers te kijken. (opdracht van achter, want ze is net ook even weggeweest). Maar Huub zit er totaal niet mee
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een drama op dit moment, de meeste hebben er last val. Het ligt aan Tien deze keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |