Die zaten een half uur na het tanden bleken al te zeuren dat ze moesten roken toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ah, hij gaat dus 5 peuken op de grond gooien, hoe voorspelbaar. Heeft ie dat helemaal zelf verzonnen?
Overigens denk ik dat een rook-verbod voor Eric, Sylvia en Amanda zwaarder zal zijn dan voor Huub.
Gaat hem niet worden. De sanctie is alleen voor de rokersquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ah, hij gaat dus 5 peuken op de grond gooien, hoe voorspelbaar. Heeft ie dat helemaal zelf verzonnen?
Overigens denk ik dat een rook-verbod voor Eric, Sylvia en Amanda zwaarder zal zijn dan voor Huub.
Geloof er niks van, die hebben de hele dag zitten paffen en zuipen, tuurlijk moet palma in het gesprek met huub het allemaal een plaatsje geven, zij weet dat ze dit conflict heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die twee schoonmaaksters Herma en Palma zijn echt volkomen over de zeik.
Jij laat je zoon ook alles doen hequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ik daar dan ff een vermenigvuldigingsfactor op los laten..... dan wint mijn hulp in de huishouding nog steeds
Godverdegodver, daar gaat mijn chips.quote:
Jaap is er toch bij?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:59 schreef Prosac het volgende:
Wat een stoere praat heeft Brian toch als er niemand anders bij is.
je hoeft niet te lezen, Ericquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wordt gek van die kut OP's![]()
Zet je gelul gewoon in een post.
En dan ook nog gaan zeggen dat je OP klaar is en dat we even moeten gaan kijken![]()
Gaat goed met hem!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:58 schreef ThomasCrown het volgende:
[afbeelding]
Waar heeft Brian nou weer last van...
Zoooooooo, deze is erg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |