Scherp Donnyquote:
maakt mij ook niks uit , maar zegt wel veel over persoon: nl. altijd aandacht vragen.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt, toen ze/hij er in ging ging het daar allemaal over, maar nu hoor je er niks meer over. Hoe zit dat eigenlijk? Ze is toch een transsexueel (niet dat dat verder iets uitmaakt of zogewoon feitjes weten).
Vertel, vertel. Ik kijk een andere stream, voor zover dat lukt, dwz ,tussen de buffers door.quote:
Met hoeveel personen leef jij in dat huis? en hoevaak krijg je bezoek over de vloer?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
Ik snap het sowieso niet zo, dat ze daar 4 dagen per week een hoofd huishouding en 2 schoonmaaksters nodig hebben... ik heb zelf een geweldige hulp in de huishouding die hier een halve middag per week komt, en dan drinken we nog uitgebreid koffie samen ook...
Nou heb ik geen villa van dat formaat maar de hut is wel altijd schoon, maar misschien komt dat deels ook omdat ik zelf de stofzuiger wel weet te vinden...
Verder werkt ze gewoon keihard.
Ah, hij gaat dus 5 peuken op de grond gooien, hoe voorspelbaar. Heeft ie dat helemaal zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:54 schreef petraa het volgende:
Brian zit tegen Jaap te ouwehoeren over het sigarettenroken. Vanaf vrijdag gaat hij het niet meer pikken. Tot vrijdag blijft hij aangeven wat er gebeurd. Let op vrijdag.
Het is dan ook hoog tijd voor de volgende FOK!-gedelegeerde in de Villa!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Eigen villa eerst!
Maar het is dus niet vies ofzo, het is een paar vaatwassen draaien, flessen op hun plaats, viesgeworden eten wegpleuren en het fruit terug in de schaal.
Ik wordt er helemaal kriebelig van!
*mouwtjes opstroopt*
Laat ik daar dan ff een vermenigvuldigingsfactor op los laten..... dan wint mijn hulp in de huishouding nog steedsquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Met hoeveel personen leef jij in dat huis? en hoevaak krijg je bezoek over de vloer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |