Huub staat helemaal alleen in zijn actie, zelfs geen stiekeme steun van Sylvia en Eric, maar zet zijn actie blijmoedig door.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:57 schreef Gert het volgende:
Ik heb geen streams momenteel. Begrijp ik nu goed dat Huub alleen zit, uitgekotst door de rest vanwege zijn ludieke wálgelijke aktie richting die stinkhoer grappige hese meneer die laatst zo leuk deed met zijn pruik? En dat Eric's hoofd niet meer te zien is omdat hij die in de reet van diezelfde meneer heeft gestoken?
palma heeft een fantoom toiletpot aan haar kont 'geplakt' en denkt dat dat haar 'troon' is...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:19 schreef getl0st het volgende:
Palma denkt dat huub uitgekotst wordt..
Die leest duidelijk de forums niet![]()
Maar het doet haar niets, hoor! Echt niet, hoor!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:20 schreef 2live het volgende:
wat laat Palma zich kennen, ongelooflijk!
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar het doet haar niets, hoor! Echt niet, hoor!
net zoals die sanctie van natasja haar helemaal niets deedquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Doe jij even heel snel normaal.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef Dogga het volgende:
ik vind het zo stom dat palma altijd maar zegt het is MIJN huis
suck a dick bitch..Ik ga der zoontje is ff bedreigen in diemen zuid
Kreng dat ze is
Misschien is Napalm wel mevrouw de Mol?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef Dogga het volgende:
Kreng dat ze is
Ben je lange frans of baas b?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef Dogga het volgende:
Kreng dat ze is
En trekt mijn hoofdpijn hopelijk weg, kutwijfquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef Polonium-120 het volgende:
nog 8 minuten en palma gaat met hoofdpijn naar huis...
doe ff normaalquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef Dogga het volgende:
Kreng dat ze is
Ja, ook hier.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:24 schreef Sug4r het volgende:
Laat ze maar uit beeld staken, voor de poort of zo, ze krijgt nu veel te veel aandacht
Bij mij staken de beelden iedere keer,dus daar wordt al voor gezorgdquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:24 schreef Sug4r het volgende:
Laat ze maar uit beeld staken, voor de poort of zo, ze krijgt nu veel te veel aandacht
Dogga is een schatje, dat meent ie niet, was een grappie!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:26 schreef Marelle het volgende:
[..]
doe ff normaalwat heeft haar zoontje hier nou mee te maken???????????
Soms?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef blomst het volgende:
Heeft Palma drank op, ze komt soms niet uit haar woorden?
Preciesquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ook hier.
En de redactie vindt dat waarschijnlijk alleen maar een teken dat Palma een geweldige keus is geweest.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef blomst het volgende:
Dat is echt geen plain cola hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:27 schreef blomst het volgende:
Ze is echt mevrouw de Mol incognitoquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
Napalma wil haar huis terug. Waar heeft dat wijf het over??????
Precies!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dogga is een schatje, dat meent ie niet, was een grappie!![]()
gewoon een beetje rotzooi wat je ook hebt na een feestje.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef blomst het volgende:
Zoveel rotzooi is het niet, dat heb je zo weer opgeruimd:
[afbeelding]
Nee hoor. Zij laat zich niet overspannen maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:22 schreef shmoopy het volgende:
Ze doet alsof ze Cola drinkt, maar er zit duidelijk iets in.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:31 schreef Prosac het volgende:
Palma zit al sinds 13:00 aan de wijn toch?
Oh dat zou ik dan wel weer grappig vinden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef Dogga het volgende:
[..]
Precies!!!
Haar zoontje voetbalt altijd met mijn broertje
Misschien ga ik wel aanbellen straks..heb wel een paar woordjes te zeggen
weet je wat pijn doet; 2 kinderen uit je...............................quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Plma blijft er maar op hameren wat Huub haar wel niet heeft aangedaan. Waarom zegt Huub niet dat het andersom nog een stukkie erger is. Ze heeft niet alleen iemand ontslagen natuurlijk. Ze heeft iemand waar Huub nou eenmaal heel gek op was uit zijn leven getrokken (ongeacht dat velen denken dat het nep was). Dat lijkt ze gewoon te vergeten. Het was niet alleen maar een ontslag.
Precies!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
Dat is met een paar man echt zo opgeruimd...... wat een jankwijven, gatver! Waarom wijst Huub Palma er niet gewoon op dat ze personeel is, niets meer en niet minder?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:31 schreef Polonium-120 het volgende:
huub heeft serieus zijn best gedaan... ik vind dat hij een bloemetje verdiend heeft...
Zo is het Febo script nu eenmaal ...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
Dat is met een paar man echt zo opgeruimd...... wat een jankwijven, gatver! Waarom wijst Huub Palma er niet gewoon op dat ze personeel is, niets meer en niet minder?
Dit is natuurlijk heerlijk voor Brian en Natasia om dit behoorlijk uit te vergrotenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
Is dit alles??? Waar GAAT dit over?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:30 schreef blomst het volgende:
Zoveel rotzooi is het niet, dat heb je zo weer opgeruimd:
[afbeelding]
Hopelijk houden ze dat wel van haar loon in. Zuipen terwijl je op je werk bentquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:34 schreef Marelle het volgende:
Wat zit Palma allemaal te zuipen?? Kan dat allemaal zomaar??
het feit dat ze zit staat mij al totaal niet aan.. ze denkt echt dat alles om haar persoontje draait en dat zij de dienst uitmaakt.. het moet maar eens afgelopen zijn met die relnicht.. personeel heeft niets met bewoners te maken.. doe je werk en rot op..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:34 schreef Marelle het volgende:
Wat zit Palma allemaal te zuipen?? Kan dat allemaal zomaar??
ma het was toch echt een audiquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef mootie het volgende:
Schoonmaakploeg bestaande uit 1 meisje, gebracht in een dikke mercedes (oops audi). ^_^
Misschien gaat ze zo wel strippen. Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef mootie het volgende:
Schoonmaakploeg bestaande uit 1 meisje, gebracht in een dikke mercedes (oops audi). ^_^
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma was ook ladderzat op het bedrijfsfeestje..dat vind ik ook niet kunnen. Ze neemt te vaak een rookpauze, praat te veel... ze is vervelend. Ze maakt ook geen leuke televisie. Niemand zit om half 8 s avonds op een omgebouwde toiletslaaf te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |