Ik moet het morgen inleveren maar ik zeg gewoon dat ik het thuis heb en dan wle naar haar toe mail om het dan weer uittestellen en vervolgens maandag te laat zienquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Kut is dat hè.
Ik moet nog twee sollicitatiebrieven schrijven naar instelling waar ik supergraag zou willen werken. En ondanks dat 't me supertof lijkt, kan ik me er op dit moment niet toe zetten om te gaan tikken... kut-ik.
Nee hoordie komt morgen om 8 uur al weer posten hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ja best wel
Dus Soemp is echt aan het afkicken ja?
Ajoh!quote:Op woensdag 18 april 2007 00:08 schreef LadyBlack het volgende:
Het lijstje doet vermoeden van niet nee
Ik ga trouwens ook naar Madrid, over 2 weken al!!!
Ja wij ook excursiequote:Op woensdag 18 april 2007 00:13 schreef LadyBlack het volgende:
Excursie met studie, lekker cheap in een hostel van 29 april tot 4 mei!
Ik zag net alleen wel dat op maandag de musea + openbare gebouwen dicht zijn, en dat de dag erna 1 mei is, dus helemaal alles dicht
Mad Hostelquote:Op woensdag 18 april 2007 00:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja wij ook excursieWij gaan van 6 mei tm 11 mei. Heb er super veel zin in! Wij zitten in een hotel midden in het centrum van Madrid, wel chill!
![]()
En die dag dat wij aankomen, moet die avond Real Madrid tegen Sevilla voetballen. Ik wil heus wel naar het stadion!![]()
Die komt wel terug, maakt gewoon een kloon aan van zichzelfquote:Op woensdag 18 april 2007 10:31 schreef Etcetera het volgende:
soempie houdt zich heldhaftig vast aan onze weddenschap geloof ik
daar zit ik ook op te wachten eigenlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 10:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die komt wel terug, maakt gewoon een kloon aan van zichzelf. Binnenkort komt er hier "toevallig" iemand buurten onder de naam Hartjes80 of zoiets
Ik heb wat gemistquote:Op woensdag 18 april 2007 10:31 schreef Etcetera het volgende:
soempie houdt zich heldhaftig vast aan onze weddenschap geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |