Die komt wel terug, maakt gewoon een kloon aan van zichzelfquote:Op woensdag 18 april 2007 10:31 schreef Etcetera het volgende:
soempie houdt zich heldhaftig vast aan onze weddenschap geloof ik
daar zit ik ook op te wachten eigenlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 10:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die komt wel terug, maakt gewoon een kloon aan van zichzelf. Binnenkort komt er hier "toevallig" iemand buurten onder de naam Hartjes80 of zoiets
Ik heb wat gemistquote:Op woensdag 18 april 2007 10:31 schreef Etcetera het volgende:
soempie houdt zich heldhaftig vast aan onze weddenschap geloof ik
Nee, als Soempie weg blijft tot deel 222 krijgt ze een bak Ben & Jerry's ijsquote:Op woensdag 18 april 2007 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weddenschap? Soort 40 days, 40 nights met Fok?
ik stelde voor om in deel 222 een tweede telling van de spammerts te houden, ze zei dat ze hier dan allang weg zou zijn en toen wedde ik van nietquote:Op woensdag 18 april 2007 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist
Weddenschap? Soort 40 days, 40 nights met Fok?
Werken jijquote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef iamredleader het volgende:
Nou, Nem, ga dan in de quiz hangen
Trouwens, ik verveel me ook een beetje.
Geen zin anquote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef iamredleader het volgende:
Nou, Nem, ga dan in de quiz hangen
Trouwens, ik verveel me ook een beetje.
Jawel hoor, maar ik heb gewoon geen zinquote:Op woensdag 18 april 2007 13:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Is er weer niets te doen?
Ging je niet zelf een kastje bouwen?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:39 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil niet werken, ik wil naar huis, of eigenlijk even langs de IKEA, kastje voor de keuken scoren...
Idd, waarom doen ze zo moeilijk?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:41 schreef iamredleader het volgende:
Geen flauw idee, maar het is niet grappig of zo.![]()
Het is mij ook volstrekt onduidelijk. Zat net even te kijken, ziet eruit als een soort lalforum.quote:
Ja, dat ging ik inderdaad. Ging als in verleden tijd. Nu kan ik een regulier kastje van de IKEA halen voor de helft van de prijs en een kwart van de tijd. Lijkt me zinniger!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ging je niet zelf een kastje bouwen?![]()
Daar kan ik echt niets aan doenquote:
Je hebt een nieuw woordje geleerd en showed nu je nieuwe kunsten?quote:
Problem Exists between Chair and Keyboardquote:Op woensdag 18 april 2007 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw woordje geleerd en showed nu je nieuwe kunsten?
Ik hap maar even: wat is een pebcak?
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Problem Exists between Chair and Keyboard
Maar waarom begrijpt die computer niet wat ik wilquote:Op woensdag 18 april 2007 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze moet een website bouwen, is niet naar de lessen geweest en dan geeft ze de computer/het programma de schuld
Toen ik aan mijn HBO Informatica-opleiding begon zat er een gast naast me die 2 dingen niet onder de knie had:quote:Op woensdag 18 april 2007 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze moet een website bouwen, is niet naar de lessen geweest en dan geeft ze de computer/het programma de schuld
auquote:
Jaquote:Op woensdag 18 april 2007 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
audat is echt pijnlijk
ik zou spontaan plaatsvervangende schaamte krijgen
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:24 schreef Nesle het volgende:
gister was mijn zus ook helemaal geflipt.
ze was haar nederlandse boek kwijt en die rotdingen kosten 50 euro als je ze niet meer hebt. dus mijn zus in haar kamer zoeken, kastjes werden opengetrokken en weer dichtgeknald. ik ergerde me dood aan dat geklap steeds dus ik ga douchen. kom ik na het douchen in mijn kamer, heel mijn kamer overhoop!alles lag uit de kasten. ik zo: wat flik je me nou joh!? zij: HOUD JE BEEEEEEEK! IK KAN MN BOEK TOCH NIET VINDEEN!
![]()
![]()
. dan kan ze echt zo abnormaal flippen
![]()
later kreeg ik natuurlijk wel weer op mn flikker dat ik er bij heb staan lachen niet heb geholpen.![]()
![]()
Nee, ze heeft hem nog nietquote:Op woensdag 18 april 2007 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waar lag het uiteindelijk? In haar kluisje op school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |