Ik persoonlijk niet door iedereen... Maar goed, ik laat ook niet iedereen in mijn bed slapen.quote:
Dit gaat gevaarlijk dicht naar "het meisje vroeg om verkracht te worden want ze droeg een kort rokje".quote:als je niet wil dat een vent aan je zit, moet je niet bij hem in bed kruipen met amper wat aan, en zo dicht bij elkaar dat je als je een beetje onhandig draait, je je kont in zijn kruis wrijft....
nee, een vent mag niet doorgaan als je laat merken dat je niet wil, maar proberen mag wel, en ja, ik zou het niet echt een ramp vinden als ik een hand zou voelen terwijl ik sliep, ik zou denken dat die man denkt dat ik ms vanzelf alsnog zin krijg... op het moment dat ik echt wakker word en laat merken er niet van gediend te zijn, en hij ook onmiddelijk stopt, zie ik zijn dwalende hand niet als een aanranding maar een gewone poging tot sex hebben met mij, iets wat ik kan verwachten als ik met mijn tieten in 2 driehoekjes gehuld en mijn door een string (on) bedekte kont naast hem ga liggen wiebelen, ook als ik slaap dus
"verkracht" Geneuktquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet door iedereen... Maar goed, ik laat ook niet iedereen in mijn bed slapen.
[..]
Dit gaat gevaarlijk dicht naar "het meisje vroeg om verkracht te worden want ze droeg een kort rokje".
Sorry, als de intentie er niet is (en die had die vent prima kunnen aanvoelen gezien wat er verder op de avond was gebeurd en gezegd), zou er geen haar op mijn hoofd zijn om wat te gaan proberen in iemands slaap. En ook andersom zou ik het niet kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
dus jij wil niet wakker gepijpt worden?
als je niet wil dat een vent aan je zit, moet je niet bij hem in bed kruipen met amper wat aan, en zo dicht bij elkaar dat je als je een beetje onhandig draait, je je kont in zijn kruis wrijft....
nee, een vent mag niet doorgaan als je laat merken dat je niet wil, maar proberen mag wel, en ja, ik zou het niet echt een ramp vinden als ik een hand zou voelen terwijl ik sliep, ik zou denken dat die man denkt dat ik ms vanzelf alsnog zin krijg... op het moment dat ik echt wakker word en laat merken er niet van gediend te zijn, en hij ook onmiddelijk stopt, zie ik zijn dwalende hand niet als een aanranding maar een gewone poging tot sex hebben met mij, iets wat ik kan verwachten als ik met mijn tieten in 2 driehoekjes gehuld en mijn door een string (on) bedekte kont naast hem ga liggen wiebelen, ook als ik slaap dus
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:44 schreef kless het volgende:
[..]
hoer? hey ja.. dat verkrachten.. mensen zijn burger. boete betalen aan de staat.. daar zeg je me wat. bea is gewoon een hoere madam!!! (check dat ook maar met dat wetboek)
Droeg ze OOK NOG EEN KORT ROKJE ?!?!?! OMFG !!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet door iedereen... Maar goed, ik laat ook niet iedereen in mijn bed slapen.
[..]
Dit gaat gevaarlijk dicht naar "het meisje vroeg om verkracht te worden want ze droeg een kort rokje".
Camplo, dat wijf is zeker geen hoer enzo. Pas je taalgebruik alsjeblieft een beetje aan. Zou je het tof vinden als ik een van de vrouwen uit jouw familie hoer zou noemen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Like whatever.
Gek zijn op de beste vriend van een vriend maar dan toch met de gewone vriend mee naar huis gaan en er blijven slapen...get lost
![]()
Zo zat als een knook zijn, en dan gaan mekkeren als een gozer naast je ligt? Typisch...![]()
Niet zeiken moet dat wijf en gewoon minder zuipen dan gebeurt dit niet meer.
preciesquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:43 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Ik denk dat als een vrouw eerst met je beste vriend heeft gezoend. Verder als het duidelijk is dat ze daar een oogje op, dat zo'n melding niet echt verkeerd kan worden begrepen.
Oh ik heb wel een nichtje dat zich als een hoertje gedraagt dus ik lig er niet wakker van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Camplo, dat wijf is zeker geen hoer enzo. Pas je taalgebruik alsjeblieft een beetje aan. Zou je het tof vinden als ik een van de vrouwen uit jouw familie hoer zou noemen?
toch apart, dat je het verhaal zo veel mogelijk ga lopen verdraaien om het goed te praten. Vervolgens betrek je het op jezelf; 'ik zou het niet zo erg vinden, waarom zij dan wel?' of 'dus jij wilt niet wakker gepijpt worden? nou, ik wel hoor'. een 'dwalende' hand? dat is toch wel wat anders dan doelbewust vingeren. Daarbij is het hele punt juist dat zijn "gewone poging tot sex hebben" plaatsvind terwijl zij niet in staat is te zeggen dat het niet gewenst is. Als hij haar ineens subtiel begint te strelen en daarbij langzaam richting edele delen beweegt terwijl ze wakker is en nee heeft gezegd is wat anders, dan kan ze hem tijdig stoppen, daar is nu geen sprake van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
dus jij wil niet wakker gepijpt worden?
als je niet wil dat een vent aan je zit, moet je niet bij hem in bed kruipen met amper wat aan, en zo dicht bij elkaar dat je als je een beetje onhandig draait, je je kont in zijn kruis wrijft....
Alsof niemand fouten maakt. Zelfs de netste meiden maken wel eens fouten. Zij is niet preuts te noemen maar ook zeker geen hoer die met jan en alleman het bed in duikt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Oh ik heb wel een nichtje dat zich als een hoertje gedraagt dus ik lig er niet wakker van.
Ik lees de OP en weet genoeg.
Alcohol en slapen bij de verkeerde persoon.
Trek je conclusies.
Okee, dan zijn we er uit, er hebben 2 mensen fouten gemaakt en een 3e probeert er één een trauma aan te praten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Alsof niemand fouten maakt. Zelfs de netste meiden maken wel eens fouten. Zij is niet preuts te noemen maar ook zeker geen hoer die met jan en alleman het bed in duikt.
alleen met mensen die ze net ontmoet heeftquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Alsof niemand fouten maakt. Zelfs de netste meiden maken wel eens fouten. Zij is niet preuts te noemen maar ook zeker geen hoer die met jan en alleman het bed in duikt.
fout? vergissig? ja daar leer je van. harde lessen nog het meest!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Neehee, ik heb me naar haar toe op de vlakte gehouden, alleen met haar meegeleefd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:05 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Okee, dan zijn we er uit, er hebben 2 mensen fouten gemaakt en een 3e probeert er één een trauma aan te praten.
Ik blijf er bij, je auto open laten staan is een fout, vervolgens die auto leegroven is een veel grotere fout, heb je totaal de rechten niet toe.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:05 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Okee, dan zijn we er uit, er hebben 2 mensen fouten gemaakt en een 3e probeert er één een trauma aan te praten.
Ja, en meer kun je niet doen. Er een topic over openen is vrij zinloos. Wat wilde je er mee bereiken er een topic over te openen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Neehee, ik heb me naar haar toe op de vlakte gehouden, alleen met haar meegeleefd.
a a n d a c h tquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en meer kun je niet doen. Er een topic over openen is vrij zinloos. Wat wilde je er mee bereiken er een topic over te openen?
Ik gok zo, de hypothetische vraag of je zo'n situatie als aanranding zou zien (gezien OP). Sommige vinden van wel en anderen weer van niet. Of vinden het niet slim, etc. (zie posts)quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en meer kun je niet doen. Er een topic over openen is vrij zinloos. Wat wilde je er mee bereiken er een topic over te openen?
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:05 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Natuurlijk had ze beter op een bank kunnen gaan liggen o.i.d. Of bij die vriend van haar thuis. Waardeloze kerel dat hij haar bij zijn beste vriend laat slapen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Is dit nu aanranding? Het was wel onvrijwillig en natuurlijk was ze ontzettend stom om te denken dat ze op vriendschappelijke wijze bij een jongen in bed kan liggen terwijl ze hem amper kent.
Ik wilde eigenlijk weten of het terecht is dat ik dit als aanranding zie. Ik vind nu nog steeds van wel maar de meningen zijn natuurlijk wel ernstig verdeelt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
misschien om een zelfde reden waarom/door/over dat vrouwen zoveel moeten praten?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk dat vrouwen en meisjes vroeger ook niet bij vreemden in bed gingen liggen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:15 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Maar zelfs dán. Sinds wanneer is de wereld zo verrot geworden dat je 'natuurlijk' niet zomaar bij een vreemde in bed kan gaan liggen zonder een vinger in je la te krijgen?
en dat juist OMDAT de wereld zo "verrot?" is.. nee zo werkt het gewoon. en dan kan je wel regeltjes maken maar die zijn er toch alleen maar om gebroken te worden door de mensen die dat kunnen leiden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk dat vrouwen en meisjes vroeger ook niet bij vreemden in bed gingen liggen.![]()
Ik wil alles behalve de moraalridder of de vroegah-was-alles-beter-predikant uithangen. Maar ik vind het ongelooflijk dat er op zo'n bericht met 'je moet ook niet de kat op het spek binden' wordt gereageerd. Natuurlijk was het niet slim van die deerne om zich in die situatie te begeven, maar de schuld ligt wmb bij Monsieur Vingervlug.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk dat vrouwen en meisjes vroeger ook niet bij vreemden in bed gingen liggen.![]()
Als dat volgens jou zo is waarom zal een aangifte of aanklacht dan weinig zin hebben?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:20 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik wil alles behalve de moraalridder of de vroegah-was-alles-beter-predikant uithangen. Maar ik vind het ongelooflijk dat er op zo'n bericht met 'je moet ook niet de kat op het spek binden' wordt gereageerd. Natuurlijk was het niet slim van die deerne om zich in die situatie te begeven, maar de schuld ligt wmb bij Monsieur Vingervlug.
Als ik m'n ex nog in m'n huis had wonen, zou ik het ook geen ramp vinden als ze bij m'n beste vriend gaat slapen. Ik ken m'n beste vriend echter goed genoeg om te weten dat hij zoiets nooit zou doen. Hij kent mij ook goed genoeg om te weten dat als hij zo iets wel zou doen, hij een rechtse directe op z'n oog kan verwachten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:15 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Natuurlijk had ze beter op een bank kunnen gaan liggen o.i.d. Of bij die vriend van haar thuis. Waardeloze kerel dat hij haar bij zijn beste vriend laat slapen.
Maar zelfs dán. Sinds wanneer is de wereld zo verrot geworden dat je 'natuurlijk' niet zomaar bij een vreemde in bed kan gaan liggen zonder een vinger in je la te krijgen? Driemaal aangeven dat je niets wilt en monsieur doet het toch? Een peut op zijn neus had ie moeten krijgen. En tegelijk even doorspelen naar die 'beste vriend' van hem. Reageert die gelaten dat weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.
Er is nog niemand geweest die zegt dat meneer niks te verwijten valt,quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:20 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik wil alles behalve de moraalridder of de vroegah-was-alles-beter-predikant uithangen. Maar ik vind het ongelooflijk dat er op zo'n bericht met 'je moet ook niet de kat op het spek binden' wordt gereageerd. Natuurlijk was het niet slim van die deerne om zich in die situatie te begeven, maar de schuld ligt wmb bij Monsieur Vingervlug.
Nee;quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:20 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Denk dat elke jonge vrouw wel eens dergelijke fouten maakt. Ze zal geschrokken zijn en er hopelijk van geleerd hebben en volgende keer minder naief handelen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:25 schreef kless het volgende:
[..]
Nee;
Zij: Vol laten lopen. Bij een kerel in bed stappen. dat zijn 2X fout.
Hij: Had d'r beter moeten verleiden dat ze het wel goed,leuk, lekker vond.
Je moet je gewoon niet in zo een situatie (laten) brengen.
dat spreekt hij niet duidelijk uit, hij denkt het hooguit ms, zoals het gros vd mannen dat denkt, of iig hoopt, en zelden zal afslaan uit zogenaamd fatsoenswege.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:16 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
je spreekt duidelijk uit dat je een date alleen aangaat met de directe intentie om in zeer korte tijd daarna over te gaan in seks. en dat is tamelijk kansloos.
* VonHinten mompelt iets over bewijzen hebben..quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als dat volgens jou zo is waarom zal een aangifte of aanklacht dan weinig zin hebben?
Waarom kan jij dat zo mooi zeggen. als ik dat doe staat het er zo lomp ofzo...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:30 schreef milagro het volgende:
[..]
dat spreekt hij niet duidelijk uit, hij denkt het hooguit ms, zoals het gros vd mannen dat denkt, of iig hoopt, en zelden zal afslaan uit zogenaamd fatsoenswege.
kom op, zeg, is toch niets mis mee om zsm sex te willen?
het verwachten is wat anders, kwaad worden als het niet gebeurt kansloos, maar het is net zo kansloos om allerlei signalen te geven, die voor jou ms niet als signaal gelden, maar waar je met gezond verstand en een beetje inleving kan bedenken dat het voor de andere partij wel eens zo gezien zou kunnen worden, en dan te gaan miepen als diegene die signalen dus als dusdanig interpreteert.
en nee, je sexy kleden , gedragen is niet "erom vragen" gepakt te worden, het is wel logisch dat een man wat probeert dan, en bij een vent zo goed als naakt in bed kruipen, is toch wel een redelijk 1 duidig interpretabel signaal, hoor, ms zelfs meer als je zonder enige aanleiding van zijn kant, zelf begint te roepen dat er dus GEEN sex gewenst is wat jou betreft.
het is ms niet helemaal handig om je poging te doen als de dame slaapt, maar ik zou zo iemand het voordeel vd twijfel geven en aannemen dat hij oprecht dacht me zo over te kunnen halen, wat , laten we eerlijk zijn, ook heus voorkomt, hè....
niet? hoe zeker ben je daar van?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Oh werkelijk? Wijs het dan maar even voor me aan, het staat er echt niet.
lijkt me duidelijk...quote:Op dinsdag 10 april 2007 @ 19:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
je date met de intentie in de nabije toekomst tot de geslachtsdaad over te gaan.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:32 schreef VonHinten het volgende:
[..]
* VonHinten mompelt iets over bewijzen hebben..
Zit je nou indirect die daad van die kerel goed te praten?
Ben ik met je eens. Maar dat wil nog niet zeggen dat het haar fout is. Een topless vrouw in bikinibroekje op het strand vraagt er ook om om verkracht te worden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:25 schreef kless het volgende:
[..]
Nee;
Zij: Vol laten lopen. Bij een kerel in bed stappen. dat zijn 2X fout.
Je moet je gewoon niet in zo een situatie (laten) brengen.
Nee, maar als ze daarna bij een vent in bed gaat liggen en zegt dat ie niks mag geeft het naar zo'n vent de verkeerde signalen af, of niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:34 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar dat wil nog niet zeggen dat het haar fout is. Een topless vrouw in bikinibroekje op het strand vraagt er ook om om verkracht te worden?
Euh, understatement?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:30 schreef milagro het volgende:
het is ms niet helemaal handig om je poging te doen als de dame slaapt,
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:25 schreef kless het volgende:
[..]
Ik heb de teksten gelezen en vind jou desondanks niet geschikt als side-onderwerp in deze discussie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik had van jou beter verwacht, of heb je de teksten niet gelezen?
DAT DIE DOMME DOOS BIJ EEN KEREL IN BED STAPT DIE ZE NIET ZIET ZITTENquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:37 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
Het is duidelijk dat ze ZIJN BESTE VRIEND LEUK VIND!!
welk deel daarvan wil je nou niet begrijpen??
nogal een understatement he...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:30 schreef milagro het volgende:
het is ms niet helemaal handig om je poging te doen als de dame slaapt, maar ik zou zo iemand het voordeel vd twijfel geven en aannemen dat hij oprecht dacht me zo over te kunnen halen, wat , laten we eerlijk zijn, ook heus voorkomt, hè....
Het bed is wmb in eerste instantie een plek om te slapen. Dat het door sommige mensen als de ultieme pompplek wordt gezien waar zo af en toe ook nog eens geslapen wordt.. tsja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, maar als ze daarna bij een vent in bed gaat liggen en zegt dat ie niks mag geeft het naar zo'n vent de verkeerde signalen af, of niet?
Tuurlijk, hartstikke duidelijk, een meisje vind mijn beste vriend leuk dus trekt ze haar kleren uit, duikt bij me in bed en zegt ondeugend "er gaat heus niks gebeuren hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:37 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
Het is duidelijk dat ze ZIJN BESTE VRIEND LEUK VIND!!
welk deel daarvan wil je nou niet begrijpen??
Tja, ik ben tenminste niet zo naief om te denken dat dronken bij een (waarschijnlijk) net zo dronken en hitsige jongen in bed stappen geen vervelende consequenties kan hebben!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:40 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Het bed is wmb in eerste instantie een plek om te slapen. Dat het door sommige mensen als de ultieme pompplek wordt gezien waar zo af en toe ook nog eens geslapen wordt.. tsja.
Ik snap wat je bedoelt en vind het ook niet handig van haar, maar een vinger in iemands kut steken als ze slaapt.. Daar zijn wmb niet genoeg-smilies voor. Wat was je reactie geweest als hij zijn lul in haar mond had gedrukt? Was het dan nog steeds 'overhalen'? Serieus en niet suggestief bedoeld van mijn kant.
+10 suggestief!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:41 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tuurlijk, hartstikke duidelijk, een meisje vind mijn beste vriend leuk dus trekt ze haar kleren uit, duikt bij me in bed en zegt ondeugend "er gaat heus niks gebeuren hoor" !
zoals ik al eerder zij; het is inderdaad dom. Alcohol zal daar ook wel een rol in spelen. Raar genoeg vinden bepaalde mensen het dan ineens heel gewoon; waarschijnlijk omdat ze zelf ook elke poging tot seks proberen te pakken die ze maar kunnen. Als het over een auto met open deuren gaat vind je het toch ook niet normaal. Als een moslim vind dat een meisje met een "kort rokje" hem seksueel uitdaagt spreek je toch ook over een achterlijke verkrachtende moslimfundamentalist.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:39 schreef kless het volgende:
[..]
DAT DIE DOMME DOOS BIJ EEN KEREL IN BED STAPT DIE ZE NIET ZIET ZITTEN
Nee joh, waar gaat het heen met Nederland, dat je DAT tegenwoordig zelfs niet meer kan doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:41 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tuurlijk, hartstikke duidelijk, een meisje vind mijn beste vriend leuk dus trekt ze haar kleren uit, duikt bij me in bed en zegt ondeugend "er gaat heus niks gebeuren hoor" !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |