Niet met haar arm om hem heen gelegen en niet gespooned.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef kless het volgende:
Kat op spek binden.
En zij heeft snachts niet met dr armen om hem heen gehangen of wezen "skieen"?
wordt denk ik toch uitlokking.
Skiën?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef kless het volgende:
Kat op spek binden.
En zij heeft snachts niet met dr armen om hem heen gehangen of wezen "skieen"?
Omdat ik weet hoe erg ze dit eigenlijk vindt. Ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze, als ze de volle ernst hiervan begrijpt, ze zeker boos op hem zal zijn en dat ze dit als aanranding zal beschouwen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:35 schreef JeRa het volgende:
Als ze het zelf niet zo erg vindt, waarom er dan aanranding van gaan maken? Dat kan ze prima zelf bepalen imho.
Dus omdat zij niet open genoeg tegen jou is, denk jij te kunnen bepalen wat zij ervan moet vinden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Omdat ik weet hoe erg ze dit eigenlijk vindt. Ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze, als ze de volle ernst hiervan begrijpt, ze zeker boos op hem zal zijn en dat ze dit als aanranding zal beschouwen.
Het gaat dan ook om aanranding, geen verkrachting.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Zat zijn hand nu tussen haar benen of zat er echt een vinger in haar kut? Kom op zeg. Wat een verhaal. Mijn inziens geen verkrachting.
Echt een vinger in haar kut.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Zat zijn hand nu tussen haar benen of zat er echt een vinger in haar kut? Kom op zeg. Wat een verhaal. Mijn inziens geen verkrachting.
oops aanranding dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef JeRa het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om aanranding, geen verkrachting.
Ben je nu niet heel erg bezig jouw mening als de hare te verkondigen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Omdat ik weet hoe erg ze dit eigenlijk vindt. Ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze, als ze de volle ernst hiervan begrijpt, ze zeker boos op hem zal zijn en dat ze dit als aanranding zal beschouwen.
Ze gaat binnenkort het hele verhaal wel doen, denk ik. Nu houdt ze zich nog stoer maar binnenkort heeft ze en liedje dat past bij deze gebeurtenis en schaamt ze zich voor het andere ras. En ik weet dat ze niet volledig open is omdat ze zich schaamt dat ze bij hem in bed is gaan liggen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef JeRa het volgende:
[..]
Dus omdat zij niet open genoeg tegen jou is, denk jij te kunnen bepalen wat zij ervan moet vinden?
Ik ken haar door en door.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je nu niet heel erg bezig jouw mening als de hare te verkondigen?
Probeer vooral niet haar jouw verontwaardiging aan te praten, ik denk dat ze zelf nu goed genoeg weet wat ze aan die kennis heeft en zal voorkomen dat zoiets weer gebeurt. Meer kan je niet verwachten, imo.quote:Omdat ik weet hoe erg ze dit eigenlijk vindt. Ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze, als ze de volle ernst hiervan begrijpt, ze zeker boos op hem zal zijn en dat ze dit als aanranding zal beschouwen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nu houdt ze zich nog stoer maar binnenkort heeft ze en liedje dat past bij deze gebeurtenis en schaamt ze zich voor het andere ras.
ik ben het er niet mee eensquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Het was niet verstandig van haar en niet netjes van hem maar ik zou niet zo ver gaan om dit aanranding te noemen.
Ze heeft aangegeven dat ze er niet van gediend was en hij is gestopt. Niets aan de hand imho.
Je weet toch, sommige mensen hebben een liedje voor bepaalde perioden uit hun leven. Ik heb er al 2.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Hoezo heeft ze binnenkort een liedje?
Wacht dat dan maar eerst eens af in plaats van nu al je mening op haar te projecteren en haar schuldgevoelens aan te gaan praten. Je staat er versteld van hoeveel mensen zèlf kunnen bepalenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ze gaat binnenkort het hele verhaal wel doen, denk ik. Nu houdt ze zich nog stoer maar binnenkort heeft ze en liedje dat past bij deze gebeurtenis en schaamt ze zich voor het andere ras. En ik weet dat ze niet volledig open is omdat ze zich schaamt dat ze bij hem in bed is gaan liggen.
Ik denk dat het een emo is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Hoezo heeft ze binnenkort een liedje?
En hoezo heeft zij binnenkort een liedje? Ga jij dat aan haar geven, dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Je weet toch, sommige mensen hebben een liedje voor bepaalde perioden uit hun leven. Ik heb er al 2.
Hoezo niet? Ik heb er goeie ervaringen mee!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef jogy het volgende:
Dronken mensen en het delen van een bed is nooit een goed idee.
Behalve als dit inhoudt dat men met hamer en zaag aan de slag gaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef jogy het volgende:
Dronken mensen en het delen van een bed is nooit een goed idee.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat ik trouwens ook raar vind: hij wist gewoon dat die twee elkaar leuk vinden. Zijn jongens echt zo makkelijk in het delen van meisjes? Want natuurlijk kan het niks meer worden tussen die twee, zij denkt nu dat die andere jongen ook een klootzak is.
Dit is een strafbaar misdrijf. Artikel 243 Wetboek van Strafrecht.quote:
en dat dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij is het niet echt aanranding maar wil jij dit er van maken, de actie van die jongen is niet goed te praten hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat ik trouwens ook raar vind: hij wist gewoon dat die twee elkaar leuk vinden. Zijn jongens echt zo makkelijk in het delen van meisjes? Want natuurlijk kan het niks meer worden tussen die twee, zij denkt nu dat die andere jongen ook een klootzak is.
Nee, natuurlijk niet. Dat zoekt ze zelf uit, doet ze altijd als bepaalde dingen haar aangrijpen. Ik vermoed dat ze Trashed van Skunk Anansie heeft uitgezocht, die staat verdacht vaak op repeat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoezo heeft zij binnenkort een liedje? Ga jij dat aan haar geven, dan?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:45 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Dit is een strafbaar misdrijf. Artikel 243 Wetboek van Strafrecht.
Het seksueel binnendringen van het lichaam van een wilsonbekwame persoon ( is ook iemand die slaapt of lijkt te slapen).
Dit misdrijf wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of een geldboete.
Kortom: aangifte doen en nooit weer blijven slapen bij een dergelijk geval.
het zijn ego's. seks is gewoon lekker, boven alles.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dat wijf is zo makkelijk dat ze bij hem in bed stapt ipv bij die ze wel leuk vind.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Behoorlijk instabiel persoon als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Dat zoekt ze zelf uit, doet ze altijd als bepaalde dingen haar aangrijpen. Ik vermoed dat ze Trashed van Skunk Anansie heeft uitgezocht, die staat verdacht vaak op repeat.
Ze heeft nooit gezoend met de gast die aan haar zat!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt aanranding maar wil jij dit er van maken, de actie van die jongen is niet goed te praten hoor.
Maar nu dit, hoezo vindt zij die ene jongen leuk en zoent met de ander... Zijn vrouwen dan echt zo makkelijk?
Maar hoe kan die hand bij haar terecht komen als zij op de bank slaapt en die gozer in z'n bed ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ze heeft nooit gezoend met de gast die aan haar zat!
Er staat ook ten hoogste. Dat zijn de schrijnende gevallen waarin een en ander dusdanig ernstig is uitgevallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor moord krijg je nog geen eens 8 jaar.
Dit heet verkrachting, niet aanranding!quote:
Ik denk dat ie helemaal noppes krijgt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:50 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Er staat ook ten hoogste. Dat zijn de schrijnende gevallen waarin een en ander dusdanig ernstig is uitgevallen.
Wat ik dus aangeef dat dit misdrijf wel degelijk strafbaar is. Als de persoon in kwestie er mee zit moet ze vooral niet schromen om aangifte te doen. Wat de uiteindelijke straf zal worden; geen idee. Maar de dader zal in ieder geval wel 'een straf' krijgen dan.
Het is dus maar wat het meisje in kwestie wil.
Ze lag wel bij hem in bed, leer eens lezen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:50 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maar hoe kan die hand bij haar terecht komen als zij op de bank slaapt en die gozer in z'n bed ?
Dat was door omstandigheden. De ex van degene die ze wel leuk vond woont nog bij hem in huis. Beetje lullig, dus het kon ook even niet echt anders. Het was wel zo netjes geweest als die 2 gewoon met haar op de eerste trein gewacht hadden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef metallicelmo het volgende:
En waarom gaat ze dan niet slapen bij degene die ze WEL leuk vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |