omgquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:49 schreef murp het volgende:
[..]
spelletje staat al klaar, welke server?
WELKE SERVER GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
omg
ik heb die games niet,
en ik zou heul niet willen sniperendaar ben je te lief voor
Je bent toch niet serieus he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarom gaat het dan zo makkelijk in het spel??.
Rightquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Echte mannen lappen alle natuurwetten aan hun laars. LACONIEK EN BIJ DE VLEET.
Kan je lang wachtenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef murp het volgende:
[..]
kee, ik ben daar,ik wacht daar wel op je
dat is florien man, wat lul jequote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
dat is florien man, wat lul je
ze was ubergeil op msn
zal ik je maar gelijk uit je droom helpen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:07 schreef CodeCaster het volgende:
Op dat moment bedacht ik me dat ik online best heul goed ben in snipen. Je weet wel, met zo'n lang, zwaar geweer verkleed als bosje op een dak gaan liggen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:12 schreef PankPinther het volgende:
[..]
zal ik je maar gelijk uit je droom helpen?
een 'goeie' sniper gaat niet verkleed als bosje op een dak liggen, dat valt namelijk erg op
bosjes groeien over het algemeen namelijk zeer slecht op beton![]()
quote:
Als ik een koe wil zijn dan ben ik lekker een koe, niemand die daar iets tegen kan doen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus he?
Een computerspel is niet de werkelijkheid. In een computerspel kun je zo goed als alles doen. Iemand kan ook een spel maken waarin je een koe bent. Maar zul je ooit een koe zijn? Nee.
Oke, volgens jouw theorie is dus alles mogelijk. Bewijs jezelf maar eens. Ik wil dat je over 10 minuten voor mijn deur staat met een wasknijper die van kristal is gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik een koe wil zijn dan ben ik lekker een koe, niemand die daar iets tegen kan doen.. En ik ben harstikke serieus, mensen zijn veels te beperkend bezig met hun 'dat kan niet
' Meer vertrouwen hebben in jezelf en je stapt binnen de kortste keren rond te hollen met 30 kilo aan bepakking en over muren te springen terwijl je over je schouder 4 mensen sniped
.
In BF2 gaat dat anders prima.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:12 schreef PankPinther het volgende:
[..]
zal ik je maar gelijk uit je droom helpen?
een 'goeie' sniper gaat niet verkleed als bosje op een dak liggen, dat valt namelijk erg op
bosjes groeien over het algemeen namelijk zeer slecht op beton![]()
Ik ga mijn magic powers niet verspillen aan scepticiquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:20 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Oke, volgens jouw theorie is dus alles mogelijk. Bewijs jezelf maar eens. Ik wil dat je over 10 minuten voor mijn deur staat met een wasknijper die van kristal is gemaakt.
die is echt foutquote:
Right, je hebt ze gewoon nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga mijn magic powers niet verspillen aan sceptici.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |