quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:10 schreef ehqo het volgende:
De adrenaline heeft door je lichaam moeten gieren.
voortaan lees ik de op welquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
holleeder toch noob
Zulks viel mij ook op. Dat vind ik helemaal geen probleem want iedereen vroeg zich af waarom mij die titel was toebedeelt, terwijl ik het zelf eigenlijk ook niet helemaal wist. Wat wel jammer is dat de kleur van mijn naam nu minder goed bij mijn avatar past. Maar och, het leven gaat door hč.quote:
Ik heb nog steeds verwarrende gevoelens voor je trouwens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:17 schreef ehqo het volgende:
Stel je voor hoe verwarrend het zou zijn als ik ineens naakt een levende kip met pindakaas aan het besmeren zou zijn in je slaapkamer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds verwarrende gevoelens voor je trouwens..
Maak me gek! Toch wel pindakaas met echte stukjes pinda hoop ik?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
Stel je voor hoe verwarrend het zou zijn als ik ineens naakt een levende kip met pindakaas aan het besmeren zou zijn in je slaapkamer.
Wat is dat voor een vraag.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak me gek! Toch wel pindakaas met echte stukjes pinda hoop ik?
Sinds wanneer zijn stukjes noot geen vanzelfsprekendheid meer?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zie je toch?
[[url=http://ubf.peersphere.net/calve/controller/image.jpg?livelinkDataID=543895]afbeelding][/url] of [[url=http://ubf.peersphere.net/calve/controller/image.jpg?livelinkDataID=544554]afbeelding][/URL]
Sinds sommige mensen zich gruwelijk verslikt hebben tijdens het eten en er menig ouder kinderloos is geworden door het verkeerd slikken van stukjes noot terwijl de kinderen aan het snipen waren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn stukjes noot geen vanzelfsprekendheid meer?
Die incompetente pindakaas-eters verstieren alles, voor IEDEREEN.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Sinds sommige mensen zich gruwelijk verslikt hebben tijdens het eten en er menig ouder kinderloos is geworden door het verkeerd slikken van stukjes noot terwijl de kinderen aan het snipen waren.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Snipers in Battlefield 2, triest volk
Twee meter hoog springen uit gehurkte stand met een lean-strafe en 180 graden draai en dan iemand precies door zijn knikker schieten is ook in het echt een eitje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:53 schreef TheSorrow het volgende:
Ik kan online zo goed met een gun omgaan, dat gaat IRL vast precies hetzelfde... hou toch op
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Twee meter hoog springen uit gehurkte stand met een lean-strafe en 180 graden draai en dan iemand precies door zijn knikker schieten is ook in het echt een eitje.
Waarom gaat het dan zo makkelijk in het spel??quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:03 schreef Samsonneke het volgende:
[..].
Nee dat gaat helemaal niet zo makkelijk. Denk aan het gewicht van de wapens. Dan draai je echt niet zo snel om.
Echte mannen lappen alle natuurwetten aan hun laars. LACONIEK EN BIJ DE VLEET.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:03 schreef Samsonneke het volgende:
[..].
Nee dat gaat helemaal niet zo makkelijk. Denk aan het gewicht van de wapens. Dan draai je echt niet zo snel om.
irlquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:29 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb ook battlefield 2, call of duty 2, mohaa, welk spel wil je me doodmaken
kom maar opquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
het is ook geen spel![]()
wheheh, ik zou best irl willen sniperengeen doodsverwensing hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |