Ja, maar dan zou ik het topic per direct dicht moeten gooien en dat zou ook jammer zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef damian5700 het volgende:
Is die discussie over de bron en de inhoud van het artikel die afkomstig is van een bepaalde bron niet er een die in Feedback moet?
Anders loopt dat door de inhoudelijke discussie, veronderstel ik.
Die 2 worden door moslims bedreigd ja. Maar blijf het maar ontkennen jongen. islam is vrede my ass. Dit is de ware kant van de islam. En dat zijn dus niet de knuffelmarokkanen die walgelijk links zo graag opvoert. Ik weet het, de waarheid is hard. Maar langzaamaan groeit het besef van de waarheid bij het volk. Wilders stijgt alleen maar in de peilingen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef Devrim het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om deze imam
Er zijn ook nog andere dingen
[..]
Ja..Met het verkloten van de samenleving..Moslims tegen de niet-moslims opzetten..Fijn om te weten dat jij het leuk vind
[..]
Ah..Jij weet natuurlijk dat het allemaal moslims zijn..Ik bedoel..Volkert was gewoon verhaaltje
[..]
Tuurlijk..
*wijs wijs*
Daar ben jij alleen in goed in
Islam is net zo min vrede als het christendom. Face it, religies zijn klote.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die 2 worden door moslims bedreigd ja. Maar blijf het maar ontkennen jongen. islam is vrede my ass. Dit is de ware kant van de islam. En dat zijn dus niet de knuffelmarokkanen die walgelijk links zo graag opvoert. Ik weet het, de waarheid is hard. Maar langzaamaan groeit het besef van de waarheid bij het volk. Wilders stijgt alleen maar in de peilingen.
Ik was niet op de hoogte dat het topic dan meteen dicht moet, maar deze oplossing vind ik ook niet bepaald sjiek.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ik het topic per direct dicht moeten gooien en dat zou ook jammer zijn.
Ja doeiquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die 2 worden door moslims bedreigd ja. Maar blijf het maar ontkennen jongen. islam is vrede my ass. Dit is de ware kant van de islam. En dat zijn dus niet de knuffelmarokkanen die walgelijk links zo graag opvoert. Ik weet het, de waarheid is hard. Maar langzaamaan groeit het besef van de waarheid bij het volk. Wilders stijgt alleen maar in de peilingen.
Ik heb anders geen ambassade's van islamitsche landen in de fik zien vliegen hoor. Of doodsbedreigingen aan moslims die een mening verkondigen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Islam is net zo min vrede als het christendom. Face it, religies zijn klote.
Ik zit ook nog steeds te wachten op twee antwoorden van mijn kant.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:48 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik was niet op de hoogte dat het topic dan meteen dicht moet, maar deze oplossing vind ik ook niet bepaald sjiek.
Malcom X heeft er anders aardig wat naar zijn hoofd gekregen, en hier op Fok zijn moslims nou ook niet bepaald vriendelijk bejegend door zichzelf respecterende christenen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb anders geen ambassade's van islamitsche landen in de fik zien vliegen hoor. Of doodsbedreigingen aan moslims die een mening verkondigen.
Nee maar hele continenten zijn door christenen verkrachtquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb anders geen ambassade's van islamitsche landen in de fik zien vliegen hoor. Of doodsbedreigingen aan moslims die een mening verkondigen.
Voor jou heb ik nog een leuke filmtip: http://en.wikipedia.org/wiki/Quest_for_Fire waarmee ik wil zeggen dat het zonder religie (het Christendom dan) nog minder is. En kijk eens naar Afrika, de Islamlanden (die tegen het MO aanschurken) hebben de hoogste levensverwachting (hetgeen niets zegt over de kwaliteit).quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Islam is net zo min vrede als het christendom. Face it, religies zijn klote.
Wat zou ik hiermee moeten??quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:53 schreef buachaille het volgende:
[..]
Voor jou heb ik nog een leuke filmtip: http://en.wikipedia.org/wiki/Quest_for_Fire
Anders lees je ff topic doorquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:56 schreef JohnDope het volgende:
Mensen kunnen wel zeuren over mensen als Ayaan, maar als jullie clitje of eikeltje weggehaald zou zijn vanwege geloofsovertuiging, dan zouden jullie precies het zelfde willen doen (of je het aan durft is een 2de).
Als ze het doet omdat haar clitje is weggehaald waarom haalt ze elke keer dan de Islam erbij?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:58 schreef JohnDope het volgende:
Het gaat er om dat je het met mij eens bent Devrim.
nee hoor. ofja, vroeger waren er wat kruistochten enzo. Maar het christendom heeft de verlichting doorgemaakt, terwijl de islam nog altijd in het kwade duister verkeert.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:52 schreef Devrim het volgende:
Nee maar hele continenten zijn door christenen verkracht
Malcom X was een neger in de Amerikaanse segregatiesamenleving en waarom is het steeds nodig om het Christendom als alibi op te voeren om het over de Islam te mogen hebben?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Malcom X heeft er anders aardig wat naar zijn hoofd gekregen, en hier op Fok zijn moslims nou ook niet bepaald vriendelijk bejegend door zichzelf respecterende christenen.
Christenen zijn nog steeds bezig met verkrachten van de wereld:quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee hoor. ofja, vroeger waren er wat kruistochten enzo. Maar het christendom heeft de verlichting doorgemaakt, terwijl de islam nog altijd in het kwade duister verkeert.
Zullen we dat toeschrijven aan de humanisten enzo, volgens mij leven de die-hard katholieken en protestanten nog net zo hard in het jaar 0.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee hoor. ofja, vroeger waren er wat kruistochten enzo. Maar het christendom heeft de verlichting doorgemaakt, terwijl de islam nog altijd in het kwade duister verkeert.
Ach gut. En die arme, onschuldige moslimusers hebben dat natuurlijk ook helemaal nooit en te nimmer aan zichzelf te wijten!quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Malcom X heeft er anders aardig wat naar zijn hoofd gekregen, en hier op Fok zijn moslims nou ook niet bepaald vriendelijk bejegend door zichzelf respecterende christenen.
In de Nederlandse of Europese context (Vaticaanstad daargelaten) is de tegenhanger van de Islam/moslims eerder de liberale democratie/seculiere en vrije individuen en niet het Christendom.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:02 schreef Devrim het volgende:
[..]
Christenen zijn nog steeds bezig met verkrachten van de wereld:
Ja, want elke dag weer blazen tig christenen zichzelf op uit naam van God, en slepen tientallen onschuldigen mee de dood in.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:02 schreef Devrim het volgende:
Christenen zijn nog steeds bezig met verkrachten van de wereld:
Omdat zij door de Islam geen clitoris meer heeft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:59 schreef Devrim het volgende:
[..]
Als ze het doet omdat haar clitje is weggehaald waarom haalt ze elke keer dan de Islam erbij?
Als ze nou zeg Somaliërs dit Somaliërs dat..prima..Ik kan haar dan geen ongelijk geven maar waarom moet ze liegen over Islam?
Om mensen te naaien hoef je ze niet op te blazen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, want elke dag weer blazen tig christenen zichzelf op uit naam van God, en slepen tientallen onschuldigen mee de dood in.
Daar moeten we dan maar eens een eind aan maken niet, zullen we met jou beginnen???quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:02 schreef matroesjka het volgende:
[..]
Ach gut. En die arme, onschuldige moslimusers hebben dat natuurlijk ook helemaal nooit en te nimmer aan zichzelf te wijten!
We zitten hier op FOK! en iedereen krijgt weleens een lading stront over zich heen. En zoniet, dan ben je gewoon geen leuke user.
Er zijn wel een paar voorbeeldenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, want elke dag weer blazen tig christenen zichzelf op uit naam van God, en slepen tientallen onschuldigen mee de dood in.
omfg..welk deel van dit stukje begrijp jij niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat zij door de Islam geen clitoris meer heeft.
http://www.nidi.knaw.nl/web/html/public/demos/dm00062.html#kader2quote:Religie.
Vrouwenbesnijdenis komt hoofdzakelijk onder moslims voor. Hierdoor wordt nogal eens ten onrechte beweerd dat het besnijden van vrouwen door de Islam wordt voorgeschreven. In de Koran staat echter geen enkele tekst die naar besnijdenis verwijst. Bovendien worden vrouwen in veel islamitische landen, zoals in Saoedi Arabië, Iran, Irak, Koeweit, Algerije en Pakistan, niet besneden.Seksualiteit en maagdelijkheid. Vooral in landen waar meisjes de meest ernstige vormen van besnijdenis ondergaan, nemen argumenten die te maken hebben met seksualiteit en behoud van maagdelijkheid een belangrijke plaats in. Het verwijderen van de clitoris voorkomt promiscuïteit van de vrouwen, het aan elkaar hechten van de grote schaamlippen gaat voorhuwelijks en buitenechtelijk seksueel verkeer tegen. Verder wordt gezegd dat een verkleining van de vagina het seksueel genot van de man verhoogt.
Waar heb jij het nou weer over? Economische sancties van het westen tegen sommige landen? Dat heeft ten eerste geen zak met religie te make. En de landen die erdoor getroffen worden, hebben het aan zichzelf te dankenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef Devrim het volgende:
Om mensen te naaien hoef je ze niet op te blazen hoor
Economisch kan je mensen ook flink naaien
Paar arabieren aan de top plaatsen en flink aan het olie verdienenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Economische sancties van het westen tegen sommige landen? Dat heeft ten eerste geen zak met religie te make. En de landen die erdoor getroffen worden, hebben het aan zichzelf te danken
Je dwaalt wel af dus. Dat heeft niks met religie te maken, dat heet handel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Devrim het volgende:
[..]
Paar arabieren aan de top plaatsen en flink aan het olie verdienen
Handel?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je dwaalt wel af dus. Dat heeft niks met religie te maken, dat heet handel.
Hahaha. Sneue NSB'er. Je doet maar wat je niet laten kunt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar moeten we dan maar eens een eind aan maken niet, zullen we met jou beginnen???
Hoe anders?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:36 schreef matroesjka het volgende:
Lekker boeiend.
Wen er maar aan, dit gaan we in de toekomst vaker zien, ook in Nederland. Net zolang totdat de bom barst en we Joegoslavië achterna gaan. Alleen zal het hier anders aflopen dan daar.
Ik ben waarschijnlijk wel de laatste persoon die je nsb-er zou kunnen noemenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef matroesjka het volgende:
[..]
Hahaha. Sneue NSB'er. Je doet maar wat je niet laten kunt.
Vraag niet verder. Straks komt hij weer met hele verhalen aan, net als op Frontpage, dat wij westerlingen Afrika hebben verkracht en dat alle ellende op de wereld aan westerlingen is te wijten en dat hij zo'n perfect leven zou hebben als hij in Turkije zou wonen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Economische sancties van het westen tegen sommige landen? Dat heeft ten eerste geen zak met religie te make. En de landen die erdoor getroffen worden, hebben het aan zichzelf te danken
Alsof jij dat zelf bepaalt!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk wel de laatste persoon die je nsb-er zou kunnen noemen
Te laat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef Devrim het volgende:
[..]
Handel?
Of mensen bedriegen
Netzoals bij de Afrikanen en hun diamanten
het is daar anders ook niet al te best voor ze afgelopen, het is dat er van buitenaf ingegrepen is anders was er daar nu geen een meer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef matroesjka het volgende:
[..]
In elk geval stukken slechter voor de moslimbevolking.
Open er anders even een apart topic over.quote:
Uhmm, nee. Maar een landverrader kan je me niet noemenquote:
Gaarne, en dan het liefst in een ander subforum.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:18 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Open er anders even een apart topic over.
Bron, je schijnt haar zo goed te kennen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nog een economische vluchtelinge uit die regio die (veel) geld wil verdienen over de ruggen van moslims.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |