abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48416391
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:44 schreef damian5700 het volgende:
Is die discussie over de bron en de inhoud van het artikel die afkomstig is van een bepaalde bron niet er een die in Feedback moet?
Anders loopt dat door de inhoudelijke discussie, veronderstel ik.
Ja, maar dan zou ik het topic per direct dicht moeten gooien en dat zou ook jammer zijn.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  Donald Duck held dinsdag 17 april 2007 @ 13:46:27 #52
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48416435
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:39 schreef Devrim het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om deze imam
Er zijn ook nog andere dingen
[..]

Ja..Met het verkloten van de samenleving..Moslims tegen de niet-moslims opzetten ..Fijn om te weten dat jij het leuk vind
[..]

Ah..Jij weet natuurlijk dat het allemaal moslims zijn..Ik bedoel..Volkert was gewoon verhaaltje
[..]

Tuurlijk..

*wijs wijs*

Daar ben jij alleen in goed in
Die 2 worden door moslims bedreigd ja. Maar blijf het maar ontkennen jongen. islam is vrede my ass. Dit is de ware kant van de islam. En dat zijn dus niet de knuffelmarokkanen die walgelijk links zo graag opvoert. Ik weet het, de waarheid is hard. Maar langzaamaan groeit het besef van de waarheid bij het volk. Wilders stijgt alleen maar in de peilingen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48416505
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Die 2 worden door moslims bedreigd ja. Maar blijf het maar ontkennen jongen. islam is vrede my ass. Dit is de ware kant van de islam. En dat zijn dus niet de knuffelmarokkanen die walgelijk links zo graag opvoert. Ik weet het, de waarheid is hard. Maar langzaamaan groeit het besef van de waarheid bij het volk. Wilders stijgt alleen maar in de peilingen.
Islam is net zo min vrede als het christendom. Face it, religies zijn klote.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:48:22 #54
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48416518
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ja, maar dan zou ik het topic per direct dicht moeten gooien en dat zou ook jammer zijn.
Ik was niet op de hoogte dat het topic dan meteen dicht moet, maar deze oplossing vind ik ook niet bepaald sjiek.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_48416532
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja doei
Dit gaat gewoon weer richting nietus-wellus
  Donald Duck held dinsdag 17 april 2007 @ 13:49:09 #56
46149 __Saviour__
pi_48416547
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik heb anders geen ambassade's van islamitsche landen in de fik zien vliegen hoor. Of doodsbedreigingen aan moslims die een mening verkondigen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48416566
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:48 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik was niet op de hoogte dat het topic dan meteen dicht moet, maar deze oplossing vind ik ook niet bepaald sjiek.
Ik zit ook nog steeds te wachten op twee antwoorden van mijn kant.
pi_48416625
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik heb anders geen ambassade's van islamitsche landen in de fik zien vliegen hoor. Of doodsbedreigingen aan moslims die een mening verkondigen.
Malcom X heeft er anders aardig wat naar zijn hoofd gekregen, en hier op Fok zijn moslims nou ook niet bepaald vriendelijk bejegend door zichzelf respecterende christenen.
pi_48416665
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nee maar hele continenten zijn door christenen verkracht
pi_48416722
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Voor jou heb ik nog een leuke filmtip: http://en.wikipedia.org/wiki/Quest_for_Fire waarmee ik wil zeggen dat het zonder religie (het Christendom dan) nog minder is. En kijk eens naar Afrika, de Islamlanden (die tegen het MO aanschurken) hebben de hoogste levensverwachting (hetgeen niets zegt over de kwaliteit).
pi_48416784
En de situatie een beetje kennende in Noorwegen: Let wel: Het gaat hier om een Somalische die wordt in elkaar geslagen door mede somaliers. Niet door de talrijke Jordanezen,, Libanezen, Palestijnen, Egyptenaren in dat land. Daar heb je amper hinder van, erger nog, dit zijn veelal de uitbaters van de plaatselijke koreg.
pi_48416824
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:53 schreef buachaille het volgende:

[..]

Voor jou heb ik nog een leuke filmtip: http://en.wikipedia.org/wiki/Quest_for_Fire
Wat zou ik hiermee moeten??
pi_48416854
Mensen kunnen wel zeuren over mensen als Ayaan, maar als jullie clitje of eikeltje weggehaald zou zijn vanwege geloofsovertuiging, dan zouden jullie precies het zelfde willen doen als Ayaan e.d. doet (of je het aan durft is een 2de).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_48416895
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:56 schreef JohnDope het volgende:
Mensen kunnen wel zeuren over mensen als Ayaan, maar als jullie clitje of eikeltje weggehaald zou zijn vanwege geloofsovertuiging, dan zouden jullie precies het zelfde willen doen (of je het aan durft is een 2de).
Anders lees je ff topic door

Noorse Ayaan afgetuigd
pi_48416941
Het gaat er om dat je het met mij eens bent Devrim.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_48417007
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:58 schreef JohnDope het volgende:
Het gaat er om dat je het met mij eens bent Devrim.
Als ze het doet omdat haar clitje is weggehaald waarom haalt ze elke keer dan de Islam erbij?
Als ze nou zeg Somaliërs dit Somaliërs dat..prima..Ik kan haar dan geen ongelijk geven maar waarom moet ze liegen over Islam?
  Donald Duck held dinsdag 17 april 2007 @ 14:00:15 #67
46149 __Saviour__
pi_48417024
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:52 schreef Devrim het volgende:
Nee maar hele continenten zijn door christenen verkracht
nee hoor. ofja, vroeger waren er wat kruistochten enzo. Maar het christendom heeft de verlichting doorgemaakt, terwijl de islam nog altijd in het kwade duister verkeert.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:00:47 #68
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48417041
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Malcom X heeft er anders aardig wat naar zijn hoofd gekregen, en hier op Fok zijn moslims nou ook niet bepaald vriendelijk bejegend door zichzelf respecterende christenen.
Malcom X was een neger in de Amerikaanse segregatiesamenleving en waarom is het steeds nodig om het Christendom als alibi op te voeren om het over de Islam te mogen hebben?
Dat laatste is meer in algemen zin, overigens.
pi_48417094
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

nee hoor. ofja, vroeger waren er wat kruistochten enzo. Maar het christendom heeft de verlichting doorgemaakt, terwijl de islam nog altijd in het kwade duister verkeert.
Christenen zijn nog steeds bezig met verkrachten van de wereld:
pi_48417107
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zullen we dat toeschrijven aan de humanisten enzo, volgens mij leven de die-hard katholieken en protestanten nog net zo hard in het jaar 0.
pi_48417125
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ach gut. En die arme, onschuldige moslimusers hebben dat natuurlijk ook helemaal nooit en te nimmer aan zichzelf te wijten!

We zitten hier op FOK! en iedereen krijgt weleens een lading stront over zich heen. En zoniet, dan ben je gewoon geen leuke user.
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:04:25 #72
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48417197
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:02 schreef Devrim het volgende:

[..]

In de Nederlandse of Europese context (Vaticaanstad daargelaten) is de tegenhanger van de Islam/moslims eerder de liberale democratie/seculiere en vrije individuen en niet het Christendom.
  Donald Duck held dinsdag 17 april 2007 @ 14:04:48 #73
46149 __Saviour__
pi_48417212
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:02 schreef Devrim het volgende:
Ja, want elke dag weer blazen tig christenen zichzelf op uit naam van God, en slepen tientallen onschuldigen mee de dood in.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48417224
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:59 schreef Devrim het volgende:

[..]

Als ze het doet omdat haar clitje is weggehaald waarom haalt ze elke keer dan de Islam erbij?
Als ze nou zeg Somaliërs dit Somaliërs dat..prima..Ik kan haar dan geen ongelijk geven maar waarom moet ze liegen over Islam?
Omdat zij door de Islam geen clitoris meer heeft.
pi_48417242
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja, want elke dag weer blazen tig christenen zichzelf op uit naam van God, en slepen tientallen onschuldigen mee de dood in.
Om mensen te naaien hoef je ze niet op te blazen hoor
Economisch kan je mensen ook flink naaien
pi_48417250
* JohnDope draait DHC - Hirsi Ali Diss.mp3

Blijft overigens een geweldig nummer.
pi_48417256
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:02 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Ach gut. En die arme, onschuldige moslimusers hebben dat natuurlijk ook helemaal nooit en te nimmer aan zichzelf te wijten!

We zitten hier op FOK! en iedereen krijgt weleens een lading stront over zich heen. En zoniet, dan ben je gewoon geen leuke user.
Daar moeten we dan maar eens een eind aan maken niet, zullen we met jou beginnen???
pi_48417300
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Er zijn wel een paar voorbeelden ok, tis niet dagelijks, maar ze bestaan/bestonden wel.
pi_48417307
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Omdat zij door de Islam geen clitoris meer heeft.
omfg..welk deel van dit stukje begrijp jij niet?
quote:
Religie.
Vrouwenbesnijdenis komt hoofdzakelijk onder moslims voor. Hierdoor wordt nogal eens ten onrechte beweerd dat het besnijden van vrouwen door de Islam wordt voorgeschreven. In de Koran staat echter geen enkele tekst die naar besnijdenis verwijst. Bovendien worden vrouwen in veel islamitische landen, zoals in Saoedi Arabië, Iran, Irak, Koeweit, Algerije en Pakistan, niet besneden.Seksualiteit en maagdelijkheid. Vooral in landen waar meisjes de meest ernstige vormen van besnijdenis ondergaan, nemen argumenten die te maken hebben met seksualiteit en behoud van maagdelijkheid een belangrijke plaats in. Het verwijderen van de clitoris voorkomt promiscuïteit van de vrouwen, het aan elkaar hechten van de grote schaamlippen gaat voorhuwelijks en buitenechtelijk seksueel verkeer tegen. Verder wordt gezegd dat een verkleining van de vagina het seksueel genot van de man verhoogt.
http://www.nidi.knaw.nl/web/html/public/demos/dm00062.html#kader2
  Donald Duck held dinsdag 17 april 2007 @ 14:07:44 #80
46149 __Saviour__
pi_48417330
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:05 schreef Devrim het volgende:
Om mensen te naaien hoef je ze niet op te blazen hoor
Economisch kan je mensen ook flink naaien
Waar heb jij het nou weer over? Economische sancties van het westen tegen sommige landen? Dat heeft ten eerste geen zak met religie te make. En de landen die erdoor getroffen worden, hebben het aan zichzelf te danken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48417371
Devrim dat zal wel weer een NepKoran zijn. De enige die ik nog serieus neem zijn die radicale imams die oproepen tot haat, de rest zijn allemaal fakers en worden niet gewaardeerd door Allah.
pi_48417398
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer over? Economische sancties van het westen tegen sommige landen? Dat heeft ten eerste geen zak met religie te make. En de landen die erdoor getroffen worden, hebben het aan zichzelf te danken
Paar arabieren aan de top plaatsen en flink aan het olie verdienen
  Donald Duck held dinsdag 17 april 2007 @ 14:10:37 #83
46149 __Saviour__
pi_48417439
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Devrim het volgende:

[..]

Paar arabieren aan de top plaatsen en flink aan het olie verdienen
Je dwaalt wel af dus. Dat heeft niks met religie te maken, dat heet handel.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48417501
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:10 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je dwaalt wel af dus. Dat heeft niks met religie te maken, dat heet handel.
Handel?
Of mensen bedriegen
Netzoals bij de Afrikanen en hun diamanten
pi_48417539
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Daar moeten we dan maar eens een eind aan maken niet, zullen we met jou beginnen???
Hahaha. Sneue NSB'er. Je doet maar wat je niet laten kunt.
pi_48417563
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:36 schreef matroesjka het volgende:
Lekker boeiend.

Wen er maar aan, dit gaan we in de toekomst vaker zien, ook in Nederland. Net zolang totdat de bom barst en we Joegoslavië achterna gaan. Alleen zal het hier anders aflopen dan daar.
Hoe anders?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_48417592
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Hahaha. Sneue NSB'er. Je doet maar wat je niet laten kunt.
Ik ben waarschijnlijk wel de laatste persoon die je nsb-er zou kunnen noemen
pi_48417626
what ever.
pi_48417628
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Vraag niet verder. Straks komt hij weer met hele verhalen aan, net als op Frontpage, dat wij westerlingen Afrika hebben verkracht en dat alle ellende op de wereld aan westerlingen is te wijten en dat hij zo'n perfect leven zou hebben als hij in Turkije zou wonen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_48417654
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik ben waarschijnlijk wel de laatste persoon die je nsb-er zou kunnen noemen
Alsof jij dat zelf bepaalt!
pi_48417660
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:12 schreef Devrim het volgende:

[..]

Handel?
Of mensen bedriegen
Netzoals bij de Afrikanen en hun diamanten
Te laat.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_48417670
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Te laat.
pi_48417678
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hoe anders?
In elk geval stukken slechter voor de moslimbevolking.
pi_48417736
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef matroesjka het volgende:

[..]

In elk geval stukken slechter voor de moslimbevolking.
het is daar anders ook niet al te best voor ze afgelopen, het is dat er van buitenaf ingegrepen is anders was er daar nu geen een meer.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_48417744
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef Devrim het volgende:

[..]

Open er anders even een apart topic over.
pi_48417751
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef matroesjka het volgende:

[..]

Alsof jij dat zelf bepaalt!
Uhmm, nee. Maar een landverrader kan je me niet noemen
  Donald Duck held dinsdag 17 april 2007 @ 14:18:59 #97
46149 __Saviour__
pi_48417752
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:16 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Te laat.
Whehe netjes.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_48417762
Nog een economische vluchtelinge uit die regio die (veel) geld wil verdienen over de ruggen van moslims.
pi_48417806
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:18 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Open er anders even een apart topic over.
Gaarne, en dan het liefst in een ander subforum.
pi_48417845
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nog een economische vluchtelinge uit die regio die (veel) geld wil verdienen over de ruggen van moslims.
Bron, je schijnt haar zo goed te kennen?

En je trekt het nu zelf naar alle moslims toe he???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')