JUISTquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je word toch ook nakend geboren![]()
Je bent een populistquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:45 schreef Barbaaf het volgende:
mmm.. ik ben tegen het openlijk belijden van religie maar ik ga toch ook geen kerken afplakken? Keihard aanpakken die fundi's
En wat wil je dan met dat meer bloot op straat? Jezelf in ieder steegje heerlijk aftrekken? Je bent nog zo'n puisterig pubertje, begrijp ik?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:29 schreef Spacehamster het volgende:
Pest de extreme christenen, meer bloot op straat!
(Wel van beide sexen want we gaan niet sexistisch doen he)
Wat is er mis met een programma als Pipo de clown? Liever zo'n programma dan die vuige geweldskinderseries van nu.quote:Op woensdag 18 april 2007 07:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Dit kabinet maakt het land kapot, we leven straks weer in de tijd van Pipo de clown en dat soort TVseries met dank aan onze opper clown JP!
ik vat de relavantie niet helemaal....quote:Op woensdag 18 april 2007 07:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Dit kabinet maakt het land kapot, we leven straks weer in de tijd van Pipo de clown en dat soort TVseries met dank aan onze opper clown JP!
Oooh je bedoelt die tijd van de sekscommunes, make love not war, concertorgies, enzovoort?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat we met JP als Premier terug gaan naar jaren 60!!
Je begrijpt kennelijk mijn reply niet. De jaren 60 waren voor wat betreft de seksualiteit veel extremer dan tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:00 schreef TJDoornbos het volgende:
seks is overal en de regering neemt de meest vage uit de tijdse beslissingen!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |