WHAAHAHAHAquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
http://forum.bnn.nl/search.php?search_author=lienelien&sid=8b66fedccd6d9dcf87b64dfa83861ca0
Hm die resultaten waren anders 2x matig van de 5quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Sok41 het volgende:
En toe nwas mn begeleider er van school.. Gesprek van 45 min, uitkomst.. Thijs doet het prima hier en heeft naar mijn weten hogere capaciteiten dan wat hij nu doet
altijd vol lof die mensen hequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Sok41 het volgende:
En toe nwas mn begeleider er van school.. Gesprek van 45 min, uitkomst.. Thijs doet het prima hier en heeft naar mijn weten hogere capaciteiten dan wat hij nu doet
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Sok41 het volgende:
ooh doen jullie hier ook al aan ontgroenen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiedag man, je hebt wel een vette bek voor iemand die net komt kijken. Je kunt er gvd patat inbakken![]()
Geen geld natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:47 schreef Freshthinking het volgende:
Pfff, net even bij MediaMarkt geweest. Volgens mij is die helemaal niet zo voordelig als ze roepen.. Die Zen V. kost daar gewoon 149 euro met 4 gb, terwijl ik hem op internet voor rond de honderd heb zien staan. Die Sony met 8 gb is daar nu in de aanbieding voor 149 euro, al probeerde die verkoper me richting een Creative video met 30 gb te lullen voor 229. Wat ook beroerd is, is dat er standaard geen adapter bij zit
al snap ik natuurlijk wel wat je bedoeldquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm... ja, je hebt gelijk. zal het veranderen
wat een onbenullige kerel ofniet danquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiedag man, je hebt wel een vette bek voor iemand die net komt kijken. Je kunt er gvd patat inbakken![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Sok41 het volgende:
Met andere woorden: Thijs voert te weinig uitquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Sok41 het volgende:
Die resultaten kwamen van een 3e persoon, die ik 1 keer per dag spreek.. Degene waar ik mee, meeloop in 't bedrijf was positiever dus.. Gelukkig maar,quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm die resultaten waren anders 2x matig van de 5
mediamarkt heeft ook vaak gerepareerde apparatuur, vandaar dat hun sommige dingen heel goedkoop kunnen aanbieden. maar zo veel voordeliger zijn ze niet neequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:47 schreef Freshthinking het volgende:
Pfff, net even bij MediaMarkt geweest. Volgens mij is die helemaal niet zo voordelig als ze roepen.. Die Zen V. kost daar gewoon 149 euro met 4 gb, terwijl ik hem op internet voor rond de honderd heb zien staan. Die Sony met 8 gb is daar nu in de aanbieding voor 149 euro, al probeerde die verkoper me richting een Creative video met 30 gb te lullen voor 229. Wat ook beroerd is, is dat er standaard geen adapter bij zit
whehehe, wtf?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
http://forum.bnn.nl/search.php?search_author=lienelien&sid=8b66fedccd6d9dcf87b64dfa83861ca0
neej, zijn geen studentenverenigingquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:48 schreef 1900 het volgende:
[..]
ooh doen jullie hier ook al aan ontgroenen?![]()
nee, je moet je bewijzen, ons laten ziet dat je Stage SC waardig bent, en niet gelijk je grote bek lostrekkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:48 schreef 1900 het volgende:
[..]
Ja ga maar effe zitten, dan doet Roycoooo de blinddoek voor en haalt Lienelien vast de trechter. Remcore pakt de Wodka wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:48 schreef 1900 het volgende:
[..]
Ook nog onschuldig proberen over te komen. Boefjequote:
*kuch*Houniet*kuch*quote:
Sloaptablettequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat er lienelien staat
moet z'n fiets ook de boom in?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja ga maar effe zitten, dan doet Roycoooo de blinddoek voor en haalt Lienelien vast de trechter. Remcore pakt de Wodka wel.
idd, alleen via usb opladen. Maar da´s bij een iPod ook zoquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:47 schreef Freshthinking het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |