foto's worden vanmiddag gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:57 schreef DaFan het volgende:
Hallo.
Hoog in het vaandelquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn vriendin kreeg bij inschrijving een brief dat ze zich bewust moest zijn van het feit dat godsdienst een een hoog vaandel staat bij de Hogeschool Windesheim
Heb jij die ook gehad Fresh?
consider it donequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:59 schreef Lunar het volgende:
In de OP staat er achter mijn naam DEED een stage.. Ik kreeg dat maar niet goed hier, Wikipedia doet raar (nouja eigenlijk de cache in mijn browser). Kan iemand dat even aanpassen, iemand diens PC niet flipt
Toe maarquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga studeren in Zweden aan de Hogeskolan I Boras. en ik ga het volgende 'studeren'
Zweeds voor beginners
Zweeds voor gevordenen
Business Design
Consequences of Computing on Man and Society
Dat is ook in Zwolle hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oja, Christelijke, die bedoelde ik
Ik dacht dat je juist in Zwolle zat
Hoe ben je op windesheim terecht gekomen? Niet bepaald de eerste keuze van de meeste mensen
ej playahquote:
Dr is een verschil tussen een grammaticafout en een spelfout he, dat weet jequote:
het is weer onbenullig, en het is weer Roycooooooquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toe maar! Wel vet!
Heulemeuteneuken = orgie in t Zweeds. Alvast een binnetje![]()
Voor de gevorden: ziepoesnetnie= een string![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is weer onbenullig, en het is weer Roycoooooo![]()
Ik zal de cache op deze takke-pc eens legen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:01 schreef DaFan het volgende:
Staat er al goed, zal volgende topic wel komen.
was dat niet pappalamelullos?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
Pappalamepiemellos = pedofilie in Griekenland.
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dr is een verschil tussen een grammaticafout en een spelfout he, dat weet je
Nee, helemaal niet. Bovendien valt het wel mee met dat christelijke hoor. Ik hoor vaak genoeg 'jezus en gvd' door het gebouw galmenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn vriendin kreeg bij inschrijving een brief dat ze zich bewust moest zijn van het feit dat godsdienst hoog in het vaandel staat bij de Hogeschool Windesheim
Heb jij die ook gehad Fresh?
lukt opzich welquote:
hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |