helaasch welquote:
ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:
Teamlead is toch christen? Dat zou een christen méér betekenen..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
yes! weer een christen minder!![]()
hahaha, grapje beste Alicey![]()
Bedankt voor alles en het ga je goed![]()
Volgens mij is teamlead meer bezig met Christendom dan Liesjequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
hahaha, grapje beste Alicey![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij is teamlead meer bezig met Christendom dan Liesje
Ooooooooooh NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij is teamlead meer bezig met Christendom dan Liesje
whehehehequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:43 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Ooooooooooh NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Nee hoor, je krijgt er juist eentje bij.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Dank jequote:hahaha, grapje beste Alicey![]()
Je kunt nog proberen of een van de blijvende mods van hun geloof afvallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef Invictus_ het volgende:
't is zeker te laat om een atheist te eisen?
je kunt het proberenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef Invictus_ het volgende:
't is zeker te laat om een atheist te eisen?
Alleen tijdens de ramadan en tussen aswoensdag en pasen vrees ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt nog proberen of een van de blijvende mods van hun geloof afvallen.
quote:
Ik heb teamlead geinstrueerd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:11 schreef Reya het volgende:
Alicey, hoe zit het nu met mijn mirrors uit de crewfora?![]()
heb je m'n rekeningnummer ook al doorgegeven?quote:
welke mod heeft dan geen geloof eigenlijk ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt nog proberen of een van de blijvende mods van hun geloof afvallen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:31 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind het niet kunnen, na zo'n lange tijd als crew plotseling stoppen.
Nee, zwart geld moet je nooit op een rekening laten overmaken. Dombo!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
heb je m'n rekeningnummer ook al doorgegeven?
Dan moet het maar een worsteling worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:31 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind het niet kunnen, na zo'n lange tijd als crew plotseling stoppen.
2 jaar en een paar maandjes.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:11 schreef descendent1 het volgende:
Jammer; maar ach, hoe lang modereerde je al eigelijk??
Heel goed mogelijk hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:21 schreef Lucille het volgende:
Jammer, maar ik weet gewoon zeker dat je een keer terug komt.
Want hier hoor je thuis.
Je begon dus net.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |