helaasch welquote:
ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:
Teamlead is toch christen? Dat zou een christen méér betekenen..quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
yes! weer een christen minder!![]()
hahaha, grapje beste Alicey![]()
Bedankt voor alles en het ga je goed![]()
Volgens mij is teamlead meer bezig met Christendom dan Liesjequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
hahaha, grapje beste Alicey![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij is teamlead meer bezig met Christendom dan Liesje
Ooooooooooh NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij is teamlead meer bezig met Christendom dan Liesje
whehehehequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:43 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Ooooooooooh NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Nee hoor, je krijgt er juist eentje bij.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Dank jequote:hahaha, grapje beste Alicey![]()
Je kunt nog proberen of een van de blijvende mods van hun geloof afvallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef Invictus_ het volgende:
't is zeker te laat om een atheist te eisen?
je kunt het proberenquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef Invictus_ het volgende:
't is zeker te laat om een atheist te eisen?
Alleen tijdens de ramadan en tussen aswoensdag en pasen vrees ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt nog proberen of een van de blijvende mods van hun geloof afvallen.
quote:
Ik heb teamlead geinstrueerd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:11 schreef Reya het volgende:
Alicey, hoe zit het nu met mijn mirrors uit de crewfora?![]()
heb je m'n rekeningnummer ook al doorgegeven?quote:
welke mod heeft dan geen geloof eigenlijk ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt nog proberen of een van de blijvende mods van hun geloof afvallen.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:31 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind het niet kunnen, na zo'n lange tijd als crew plotseling stoppen.
Nee, zwart geld moet je nooit op een rekening laten overmaken. Dombo!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
heb je m'n rekeningnummer ook al doorgegeven?
Dan moet het maar een worsteling worden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:31 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind het niet kunnen, na zo'n lange tijd als crew plotseling stoppen.
2 jaar en een paar maandjes.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:11 schreef descendent1 het volgende:
Jammer; maar ach, hoe lang modereerde je al eigelijk??
Heel goed mogelijk hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:21 schreef Lucille het volgende:
Jammer, maar ik weet gewoon zeker dat je een keer terug komt.
Want hier hoor je thuis.
Je begon dus net.quote:
Het inhoudelijke hoef je niet te missen hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef HAL9000S het volgende:
Jammer zeg. Ik kon je altijd goed waarderen als crew. Zowel op mod gebied als inhoudelijk.
quote:Op woensdag 18 april 2007 07:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn hoogtepunt had misschien nog wel jaaaaren geduurd.
De FA's kunnen de knopjes voor zwart niet vinden.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Maar je bent wel nog steeds blauw
Dat is hun protest. Ze willen er niet aan.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
De FA's kunnen de knopjes voor zwart niet vinden.
Ehm...quote:Op woensdag 18 april 2007 08:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is hun protest. Ze willen er niet aan.
Men wil dat hoogtepunt van jou meemaken![]()
Vast niet, want misbruik van die knop is strafbaar.quote:Dadelijk drukken ze per ongeluk nog op de rode knop
Halloooooo, je hebt het tegen mij. Kan het adn te dubbelzinnig zijn?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ehm...Of denk ik nu weer te dubbelzinnig?
[..]
Het had toch gekund dat je spontaan weer je onschuld had hervonden?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Halloooooo, je hebt het tegen mij. Kan het adn te dubbelzinnig zijn?![]()
Je zou maar een kutuser zijn waarvan ze rechten niet kunnen afnemenquote:Op woensdag 18 april 2007 08:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
De FA's kunnen de knopjes voor zwart niet vinden.
Hervonden impliceert dat er ooit sprake was van onschuld. Dat waag ik te betwijfelenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het had toch gekund dat je spontaan weer je onschuld had hervonden?
Als ik me als een kutuser ga gedragen wordt de banknop vast snel genoeg gevonden.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zou maar een kutuser zijn waarvan ze rechten niet kunnen afnemen
Hmm bummerquote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hervonden impliceert dat er ooit sprake was van onschuld. Dat waag ik te betwijfelen
Nope... heb een hoop ge/hervonden de laatste tijd, maar onschuld hoorde daar niet bij.
Wordt het nog eens wat hier?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:12 schreef Bensel het volgende:
subforum.. Alicey gaat weg, dit is het begin van het einde.. strax word WFL nog gesplitst, en dan..
en mijn info-bron?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:11 schreef Reya het volgende:
Alicey, hoe zit het nu met mijn mirrors uit de crewfora?![]()
Aangezien zij vertrekt, betekent dat dat niet dat die dwazen slowchatters verbannen worden uit WFL?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:15 schreef Triggershot het volgende:
Wat WFL betreft zal er niets veranderen, zelfde vorm van beleid gaat door,
Weinig zal veranderen.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Aangezien zij vertrekt, betekent dat dat niet dat die dwazen slowchatters verbannen worden uit WFL?
Schoon ship.
ja, inderdaad...weg ermeequote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Aangezien zij vertrekt, betekent dat dat niet dat die dwazen slowchatters verbannen worden uit WFL?
Schoon ship.
Ik kom zelf ook vaak tijd tekort en ga binnenkort nog minder tijd hebben, dus vandaar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:30 schreef miss_sly het volgende:
Zo druk geweest, zie het nu pas....
Alicey, wat doe je?
Het was me een genoegen!quote:Iig bedankt!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |