abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48408759
Goeie morgen

Palma heeft overleg gepleegd met de overige miljonairs en de reden voor Lieke's ontslag gegeven. Het was absoluut niet persoonlijk, al haalde ze wel alles van zondag erbij. Zo had ze bv ook maar 1x met Huub kunnen neuken ipv 4x etc. etc. Tegen Huub zei ze dat alles aan Lieke nep is, net zoals het haar dat ze zondag had.
Brian en Nicolaas hebben gevraagd of Huub gediskwalificeerd kan worden, omdat hij glas doelbewust heeft kapot gemaakt. Volgens streamers heeft Jaap dit gedaan, volgens Huub ook.
Huub vraagt aan Jaap heb jij dat glas kapot gemaakt of ik, Jaap antwoordt JIJ.

Brian heeft te horen gekregen dat ze het zelf moeten oplossen voor 12 uur, vooralsnog lijkt er niets te gebeuren, dus we wachten rustig af.

Het personeel staakt trouwens.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #3

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat niet hier maar in het SC (slowchat)-topic:
[SC # 36] Janken, auwehoeren, seuren, pesten en rotzooien

Boosheid uiten kan hier: DGK HOOLIGANS#7

Ben je de COS kwijt, kijk dan hier eens: Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje of klik bovenaan de pagina op Active Topics

[ Bericht 52% gewijzigd door petraa op 17-04-2007 10:14:16 ]
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_48408787
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Als je maar geen SMS voor Herma stuurt ....
Ik kijk wel uit! Zal wel niet lang meer duren eer dat de schoonmaaksters ook worden opgenomen in de popo. Als je kunt stemmen op Jaap dan kun je beter stemmen op Palma. Die maakt meer tv iig. Niet dat ik daar ooit voor zou gaan stemmen maar toch...
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2007 @ 10:06:38 #3
135305 beequeen
Lost.
pi_48408798
Huub zegt dat die teringbende bij daglicht erger is.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_48408805
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef Ashrak het volgende:
Heb vannacht niet echt meegekeken en ik lees verschillende verhalen.
Wie heeft nu het glas in het zwembad gegooid en flessen omgegooid op de tafels ?

Was dat Huub of Jaap ?
Huub heeft 1 champagne-glas in het zwembad gegooid, dat bleef drijven met de opening naar boven en hij pakte het er weer uit. Japio nam het glas vervolgens in z'n hand en brak daarbij het voetje eraf. Gewoon pootje doormidden en geen scherven.
Keep the Sunny Side Up
pi_48408829
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:02 schreef akveor het volgende:

[..]

Owww ik meende Huub gisteren horen zeggen dat de PP vrijdag gesloten was....
Ik meende dat die t/m 15 April was. Dus ik heb nog op valreep zondag gestemd. Dat is dus alsnog 2 dagen te laat.
Go hard or go home
pi_48408844
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Huub heeft 1 champagne-glas in het zwembad gegooid, dat bleef drijven met de opening naar boven en hij pakte het er weer uit. Japio nam het glas vervolgens in z'n hand en brak daarbij het voetje eraf. Gewoon pootje doormidden en geen scherven.
Thx voor de info. En Jaap maar ontkennen enzo.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_48408851
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:07 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik meende dat die t/m 15 April was. Dus ik heb nog op valreep zondag gestemd. Dat is dus alsnog 2 dagen te laat.
Nee, hij was inderdaad tot 15 april
pi_48408876
waar is iedereen dan????
pi_48408892
Dan vertrouw ik Eric dus ook niet meer, als hij dingen doorlult, die tussen hem en Huub moeten blijven, dit had ik niet verwacht. Eric is dus echt vals
het water roept
pi_48408893
Syl: angst is helemaal geen goede raadgever.

Nee, gelukkig een pak kaarten wel. Muts
Go hard or go home
pi_48408901
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:09 schreef noekje het volgende:
Syl: angst is helemaal geen goede raadgever.

Nee, gelukkig een pak kaarten wel. Muts
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:09:51 #12
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48408904
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:07 schreef petraa het volgende:

[..]

Thx voor de info. En Jaap maar ontkennen enzo.
Jaap is dan ook een echte man ...
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_48408928
Verder in de andere.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')