Je bent teveel verwend geweest de laatste tijd qua temp.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:59 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is het koud zeg!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
gvd alweer onweer , da's 14 dagen op een rij
zo vaak onweer lijkt me niets.... het leuke is er dan wel een keer af. Moet natuurlijk wel een beetje bijzonder blijven he?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar hier regent het dus ook een beetje. Ik wilde naar het winkelcentrum, maar dat doen we mooi morgenochtend.
Ik zoek nog een locatie voor een onweers vakantiequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
gvd alweer onweer , da's 14 dagen op een rij
Het is wel steeds een andere manier van aankomst. Oosten, westen, langzaam opkomend, zeer snel opkomend, ten zuiden langs, ten noorden langs, direct over.. dus genoeg variatie. Ik kijk nu al uren naar zeer fel weerlicht achter wat dunnen bewolking ten zuiden van me.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
zo vaak onweer lijkt me niets.... het leuke is er dan wel een keer af. Moet natuurlijk wel een beetje bijzonder blijven he?![]()
Volgens een naburig weerstation was het dan ook 14,5 graden, valt toch tegenquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:03 schreef knep het volgende:
M'n Pa zit in de tuin dus zo koud zal het niet zijn hier in Midden Limburg.
Nouja zeg .. jij hebt alweer regen gehadquote:
Reken maar niet dat het veel is hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nouja zeg .. jij hebt alweer regen gehad
Blehik snak naar een beetje regen
Gevoelstemperatuur is heel wat anders dat het officele temperatuurquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:33 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik was vandaag in Lille en het was daar voor mijn gevoel 20-25 graden. Klopt dat?
... maar dit geeft mij een vermoeden dat we weer snel richting de 25/30 gaanquote:vrijdag 27 april tot en met maandag 30 april 2007
Grote kans op tamelijk zonnig en droog weer met middagtemperaturen ruim boven normaal.
zaterdag 21 april 2007
WOWquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:52 schreef highway101 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13180/8fb05710/index.html
holy mother of god!![]()
![]()
ja hoor, gevalletje wateroverlast na een buitjequote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
kan ik er veilig op klikken?
Ontploffende putdeksel met een diameter van 2 meter.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:48 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
ja hoor, gevalletje wateroverlast naar een buitje![]()
Valt mee toch?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:49 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ontploffende putdeksel met een diameter van 2 meter.![]()
![]()
Ik vind dat hele forum onoverzichtelijk. Alles staat door elkaar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:20 schreef highway101 het volgende:
lekkere rel @ weerwoord. Blijkbaar ben je egoistisch als je van mooi weer houdt
Nouja, dat forum gaat ook nergens over, men kan weinig anders doen dan tact's posten en zeuren hoe afwijkend het weer wel niet is. Ben ik blij dat ik hier zit
Enige vorm van moderatie lijkt ook te ontbreken.
WAT! 0.3mm!quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgens Weerstation Rotterdam ijsselmonde moet het deze maand een beetje hebben regerent![]()
[afbeelding]
Dat is waarschijnlijk dauw. 0,3 mm is echt niks.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgens Weerstation Rotterdam ijsselmonde moet het deze maand een beetje hebben regerent![]()
[afbeelding]
www.weeronline.nlquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:49 schreef Xenwolfie het volgende:
Eh... ik zat even te denken en ik kan me niet eens meer herinneren wanneer het hier voor het laatst geregend hebt (doe maar in de buurt van Rotterdam). Weet iemand dat nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |