oehh..ja...moederdag...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat ik tussen een kroeggevecht spring.![]()
Anyways: met betrekking tot de meet: ze kunnen niet op zes mei, dan is de boel al volgeboekt.
De week erop is het moederdag, dan kan het wellicht voor sommige SC-ers lastig worden? We moeten namelijk wel met minimaal 10 pers. zijn.
En anders de week er op, de 20ste
Ik heb dat nou ook wel gedaan, maar m'n moeder is ook gewoon wakker.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:19 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Dat doe je toch wel even voor je zusje
lees even twee postjes terugquote:
whehe.. het gaat weer eens lekker snel idd..quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:58 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ik zie dat ik het ook niet allemaal kan volgen
koffie dan maar...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb dat nou ook wel gedaan, maar m'n moeder is ook gewoon wakker.
Die maakte me wakker om te zeggen dat ik maar eventjes heen en weer moest rijden
Nope.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
lees even twee postjes terug![]()
![]()
al gedaan!
nou ja, ik zal anders gewoon voor de 20ste al reserveren.
*gaat aan de bel
alleen 's Avonds?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:56 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Wat jij s'avonds doet hoef ik niet te weten
Wat moet er met dikke letters in de OPquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
En meteen iemand vragen om het met dikke letters in de OP te zetten.![]()
WAKKER WORDEN.....!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat moet er met dikke letters in de OP
IK BEN ER...ZEKERS WETEN....quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:07 schreef BrandX het volgende:
KOFFIEMEET 20 MEI 2007
Beste KOFFIE SC-ers, hij staat gepland, ik krijg een bevestiging thuis gestuurd, dus nu *hop* allemaal je agenda pakken, dag blokkeren, want om 13:00 worden we verwacht in Nijmegen
We moeten wel min. met zijn 10-en zijn, dus niet twijfelen maar gewoon doen!
Ik zet 't er nu in.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:07 schreef BrandX het volgende:
KOFFIEMEET 20 MEI 2007
Beste KOFFIE SC-ers, hij staat gepland, ik krijg een bevestiging thuis gestuurd, dus nu *hop* allemaal je agenda pakken, dag blokkeren, want om 13:00 worden we verwacht in Nijmegen
je moet wel het goede voorbeeld geven he....quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik doe m'n best
Rustig jongens, ik kan 't even niet aan
Ik kan niet. Ik ga naar de dierentuin.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:07 schreef BrandX het volgende:
KOFFIEMEET 20 MEI 2007
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan niet. Ik ga naar de dierentuin.
Is genoteerd!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:07 schreef BrandX het volgende:
KOFFIEMEET 20 MEI 2007
en je zat in je blootje....????quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:12 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, ik hoor net het tuinhek gaan, ik denk: he, dat zal moeders wel weer zijn, want die was met de hond weg.
Ga ik lekker verder met fokken, hoor ik ineens vanuit m'n raam: moge
Dus k schrok me de tyfus, staat de glazenwasser op het dak![]()
Volgende keer beter.quote:
Whehe, nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en je zat in je blootje....????![]()
![]()
euuhh nee..niet bepaald nee.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, nee, gelukkig niet
Maar je verwacht niet vanuit je raam ineens 'moge' te horen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:16 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben er ook niet bij trouwens, 't is midden in m'n examens
dan ga ik ook niet....quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:16 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben er ook niet bij trouwens, 't is midden in m'n examens
Ik zou ook tegen het plafond zitten van schrik denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:15 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, nee, gelukkig niet
Maar je verwacht niet vanuit je raam ineens 'moge' te horen
jammer, maar ik ga het niet redden vanuit Indonesiequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:07 schreef BrandX het volgende:
KOFFIEMEET 20 MEI 2007
Waarom had ik dezelfde gedachtengangquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en je zat in je blootje....????![]()
![]()
Wel netjes van je.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat ik tussen een kroeggevecht spring.![]()
Anyways: met betrekking tot de meet: ze kunnen niet op zes mei, dan is de boel al volgeboekt.
De week erop is het moederdag, dan kan het wellicht voor sommige SC-ers lastig worden? We moeten namelijk wel met minimaal 10 pers. zijn.
En anders de week er op, de 20ste
En dat nog wel terwijl ik een oud NB!er benquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Newbie!![]()
We zijn hier makkelijk 3x per dag aan het turbo-chatten, dat vraagt wel een beetje inzet natuurlijk.![]()
Zeker maar op me werk komen ze allemaal bij mij wat vragen en dan mis ikw eer een groot gedeeltequote:Op dinsdag 17 april 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja...tis hard werken hier hoor....![]()
Wanneer was je weer in NL?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jammer, maar ik ga het niet redden vanuit Indonesie
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom had ik dezelfde gedachtengang![]()
![]()
Dank je.quote:
M'n moeder zei dat ook alquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom had ik dezelfde gedachtengang![]()
![]()
* Diovarus is nieuw.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:07 schreef BrandX het volgende:
KOFFIEMEET 20 MEI 2007
Precies!quote:
flauw...heel flauw....quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:21 schreef Diovarus het volgende:
[..]
* Diovarus is nieuw.
Ik wacht wel een meet.
wat doet dat ertoe..quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:21 schreef Diovarus het volgende:
[..]
* Diovarus is nieuw.
Ik wacht wel een meet.
Hoeveel post moet je hebben gepost voordat je mee mag?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat doet dat ertoe..
Als je nu flink meepost, kan je makkelijk meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |