abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:57:07 #151
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48410393
Twee proffesoren die werden doodgeschoten:

Kevin P. Granata

Liviu Librescu

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:57:40 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48410416
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Twee proffesoren die worden doodgeschoten:

Kevin P. Granata

[afbeelding]

Liviu Librescu

[afbeelding]
dan zou ik maar gauw de politie bellen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:58:55 #153
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48410466
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:54 schreef Dodecahedron het volgende:
Typisch Amerika dat een random ooggetuige van een misdaad in shock nog heel goed weet wat voor soort kaliber het wapen van de schutter had.
Ben je dom ofzo?
Het is juist zo dat je de meeste in zo'n situatie elke seconde in detail kunnen uitleggen/terugzien
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48410520
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef webcrusader het volgende:
[edit DoG] Niet met linkjes strooien naar infowars gaarne, mocht je toch iets willen melden hieruit, dan even wat meer moeite doen en quotes posten en dan de url als bron erbij. Dan hebben mensen de keuze om naar die site af te reizen. [/edit]
OK, het leek me relevante informatie, ook al is het niet de informatie die iedereen wil lezen, daarom heb ik alleen de link geplaatst.

Alex Jones heeft dus op zijn website een stuk staan over deze schietpartij. Als je het bekijkt vanaf de kant van de US overheid is dit heel handig voor hun dat dit gebeurd. De overheid is al een tijdje bezig daar met het ontwapenen van het volk (m.a.w. de overheid beslist wie een wapen draagt en wie niet) ook zijn ze al een tijdje bezig met het criminaliseren van jongeren, het makkelijker maken voor het volk om jongeren te laten opsluiten of extreem te bewaken.

Mocht je hier dus meer over willen lezen, kun je het artikel bekijken op http://www.infowars.com
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:01:46 #155
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48410557
2 andere geidentificeerde doden:

Ross Alameddine

G.V. Loganathan

dinsdag 17 april 2007 @ 11:02:23 #156
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48410588
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef webcrusader het volgende:

[..]

OK, het leek me relevante informatie, ook al is het niet de informatie die iedereen wil lezen, daarom heb ik alleen de link geplaatst.

Alex Jones heeft dus op zijn website een stuk staan over deze schietpartij. Als je het bekijkt vanaf de kant van de US overheid is dit heel handig voor hun dat dit gebeurd. De overheid is al een tijdje bezig daar met het ontwapenen van het volk (m.a.w. de overheid beslist wie een wapen draagt en wie niet) ook zijn ze al een tijdje bezig met het criminaliseren van jongeren, het makkelijker maken voor het volk om jongeren te laten opsluiten of extreem te bewaken.

Mocht je hier dus meer over willen lezen, kun je het artikel bekijken op http://www.infowars.com
Dit alles zeker zodat ze iedereen een slaaf kunnen maken he?

LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:02:59 #157
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48410601
Foto's van mobiele telefooncamera's beginnen ook op het web te verschijnen:

pi_48410614
Verschrikkelijk
pi_48410619
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef webcrusader het volgende:

[..]

dat is geen informatie, dat is speculatie, stemmingmakerij whatever
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_48410622
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ben je dom ofzo?
Het is juist zo dat je de meeste in zo'n situatie elke seconde in detail kunnen uitleggen/terugzien
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de gemiddelde Amerikaan zo veel verstand heeft van wapens.

En ik ben niet dom en je hoeft ook niet net te doen alsof je er bij was. Het is toch geen wedstrijdje wie het meest denkt slachtoffers te begrijpen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:03:35 #161
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48410631
List of confirmed deceased

Maxine Turner
Vienna, Va.
Senior, Chemical Engineering

Henry Lee
Roanoke, Va.
Freshman, Computer Engineering

Matt La Porte
Dumont, N.J.
Freshman, University Studies

Jamie Bishop
Instructor, Foreign Languages and Literatures (German)

G.V. Loganathan
Professor, Civil and Environmental Engineering

Juan Ortiz
Graduate Student, Civil Engineering

Jarrett Lane
Narrows, Va.
Senior, Civil Engineering

Ryan Clark
Columbia County, Ga.
Senior, Biology, English, Psychology

Leslie Sherman
Sophomore, History and International Studies

Caitlin Hammaren
Sophomore, International Studies and French

Liviu Librescu
Professor, Engineering Science & Mechanics

Kevin Granata
Professor, Engineering Science & Mechanics

Reema Samaha
Centreville, Va.
Freshman

Emily Hilscher
Woodville, Va.
Freshman, Animal and Poultry Sciences, Equine Science
pi_48410675
Het ontwapenen van het volk is niet goed, aangezien het volk het recht heeft om zichzelf te verdedigen tegen de overheid mocht dit nodig zijn (dit staat zelfs in de US 'bill of rights') met andere woorden, pak de wapens van het volk af daar en het volk is machteloos, de komende tijd zullen we (helaas) meer van dit soort incidenten zien ben ik bang)

[edit DoG] Niet telkens hetzelfde plaatsen met een aanvulling, die aanvulling zou genoeg moeten zijn mocht je inhoudelijk willen discussieren. [/edit]

[ Bericht 32% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 17-04-2007 11:15:02 ]
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:05:04 #163
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48410678
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Foto's van mobiele telefooncamera's beginnen ook op het web te verschijnen:

[afbeelding]
Politie schijnt ook van veel lui de telefoons ed te hebben ingenomen om dit soort geintjes te vermijden.

En misschien betere om latere (en waarschijnlijk bloederige) achter een link met waarschuwing te zetten...
LastFM
pi_48410712
quote:
As initial reports said the gunman, who killed 32 people before taking his own life, was a Chinese man who arrived in the country last year on a student visa, victims and survivors' stories began to emerge.
Bron
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:06:35 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48410733
. De politie moet niet zo achterlijk doen. Mensen die het zelf ook willen doen, doen het toch wel mét of zonder foto's.
Er zullen ook nog wel filmpjes verschijnen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:06:50 #166
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48410743
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:03 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de gemiddelde Amerikaan zo veel verstand heeft van wapens.

En ik ben niet dom en je hoeft ook niet net te doen alsof je er bij was. Het is toch geen wedstrijdje wie het meest denkt slachtoffers te begrijpen.
Sorry hoor, maar ik zou ook een simpele 9mm herkennen of een AK, M16 en weet ik wat allemaal.
Daar hoef je geen Amerikaan voor te zijn.
LastFM
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:06:51 #167
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48410744
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:05 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Politie schijnt ook van veel lui de telefoons ed te hebben ingenomen om dit soort geintjes te vermijden.

En misschien betere om latere (en waarschijnlijk bloederige) achter een link met waarschuwing te zetten...
Je kunt moeilijk GSM's van duizenden studenten confisceren.
pi_48410788
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:06 schreef Viking84 het volgende:
. De politie moet niet zo achterlijk doen. Mensen die het zelf ook willen doen, doen het toch wel mét of zonder foto's.
Er zullen ook nog wel filmpjes verschijnen.
Iets met privacy en zo. Ik zou mijn familie niet graag met kogelgaten terug willen zien op zulke obscure ogrish-achtige sites.
pi_48410789
Ik heb toevallig pas nog "Bowling for Columbine" gekeken
pi_48410790
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:06 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Je kunt moeilijk GSM's van duizenden studenten confisceren.
Hahah, we hebben het hier wel over de USA, als ze een land kunnen binnenvallen om illegale redenen en dit land leegroven van hun grondstoffen(en hier mee wegkomen in de internationale gemeenschap) kunnen ze ZEKER duizenden telefoons confisceren
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:08:27 #171
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48410800
Video met reacties van studenten Virginia Tech:

http://www.collegiatelabs.com/video/reactions.html
pi_48410825
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:06 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik zou ook een simpele 9mm herkennen of een AK, M16 en weet ik wat allemaal.
Wel een gemiddelde Amerikaan.
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:09:48 #173
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48410837
Monday, April 16th 2007 4:24PM
Hospitals handle a surge of victims
Charles R. Barrineau, CT Reporter

UPDATE: According to Carilion spokesperson Eric Earnhart, one of the three persons transported to Roanoke was pronounced dead. Earnhart said that he believed that the deceased was among the 33 pronouced dead.

Roanoke - Three victims of today's shooting incident on the Virginia Tech campus are currently being treated at Carilion Roanoke Memorial Hospital in South Roanoke.

"We've received three patients here, all critically injured from the incident," said Carilion Spokesperson Eric Earnhart. "They were critically injured and that's all the information I have at this time."

Roanoke Memorial is unique in its status as a top-level trauma facility.

"It's one of the level-one trauma centers in the state, yes, and this would be the trauma center for this region," Earnhart said. "There are certain criteria for level-one trauma centers, including having certain types of doctors on-call, certain types of surgeons on call 24/7. Sometimes certain types of neurological and head trauma are more easily at a trauma center because you have those types of doctors on-call."

Although Roanoke Memorial is a level-one trauma center, that does not necessarily mean that all patients here may require such services.

"I don't know what types of injuries we received," Earnhart said. "Keep in mind, the other situation you're dealing with here is you have a large number of patients, obviously, more than one hospital could handle. And, we have, sort-of, a regional system where when you've got a mass-casualty situation the patients are divided up so that they can be treated appropriately in other places. I don't know if those patients came here because this was the only place we could treat them, or because this is where we had room."

One thing affecting the transport of patients from Virginia Tech to area medical centers is the high winds in Blacksburg and the surrounding area.

"Obviously, you get people here as quickly and as safely as you can," Earnhart said. "You've got to figure safety is a factor. We have two medical helicopters; both are grounded because of the high winds because it wouldn't be safe for the patient or the flight crew to fly in these conditions."

All three patients transported to Roanoke Memorial were done so via ground.

"We have the same critical care equipment in some of our ambulances that we have in the helicopters," Earnhart said. "The patients have the benefits of the same level of care, the same technology in a ground ambulance, but you do have a longer trip. Again, you have to weight the safety of the flight versus the time factor and when it's unsafe to fly you just simply can't do it."
pi_48410841
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:06 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ja denk je dat? dat jij kunt zien of iemand met een .22 of een 9 mm schiet op mensen om je heen terwijl je zelf zo goed en zo kwaad als het kan probeert uit zicht te blijven?
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2007 @ 11:10:08 #175
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48410852
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Wel vaag hoor, die 'person of interest' die weer vrij werd gelaten:
[..]

(van Wiki)

En hij lijkt toch op zoek te zijn geweest naar iemand:
[..]

En het lijkt er op dat ze nu wel weten wie het is:
[..]
Als ze na de eerste schietpartij iemand hebben opgepakt, zoals de Universiteit zelf melde in een bericht, dan zou het verklaren waarom er geen verdere actie ondernomen werd.

Het wordt nu echter tegengesproken dat er iemand (schutter) is aangehouden en is het verhaal dat men dacht dat de schutter de campus al had verlaten. Wat vreemd is imo.

En tot slot doet men nog geen uitspraak of de eerste en de tweede schietpartij aan elkaar gerelateerd zijn (hoewel er hier en daar wel gesuggereerd wordt dat het een en dezelfde schutter is geweest)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')