Nee, de drooglegging van de Derby der Derby's (Spakenburg tegen IJsselmeervogels (ook uit Spakenburg)) kan ik aan geen enkele bewoner koppelenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Leandra...
Kijk jij niet een beetje teveel DGK dat je nu alle nieuwsberichten met "miljonairs" begint te associëren!? (kut... doe 's taalnazi?)
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
wel over andere programma's dan??
*te lui is om te lezen*
En dan de rest van het verhaal, maar dus niets over DGKquote:Het dagblad meldt dat enkele succesvolle Tien-programma's, zoals Gooische Vrouwen en Deal or No Deal, alsmede het eredivisievoetbal mee verhuizen naar RTL. De naam 'Tien' zal waarschijnlijk worden veranderd in RTL8, maar ook RTL6 en RTL10 behoren nog tot de opties.
Voor Wilfred Genee zijn de druiven heel zuur. De presentator van De Wedstrijden mag van de RTL-directie niet met het voetbal mee verhuizen naar RTL 4. Zij hebben Genee nog niet vergeven dat hij in 2005 naar Talpa overstapte, terwijl hij kort daarvoor een contract met RTL had getekend. Het lot van de andere sterren is nog onduidelijk.
ik was vandaag de hele dag zo'n beetje weg: waarop is dit gebasseerd? ergo: wat heb ik nú weer gemistquote:Op woensdag 18 april 2007 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Uit de bundel: "Waardeloze Speculatie en Onzinnige Bagger."
Ik voorspel een alles vernietigende rel tussen de Nico-glijers en Nico-haters.
De COS zal vallen en meerdere topics meesleuren in haar ellende.
Kutnewbies zullen ontdekken dat er meer is dan alleen de COS maar niet begrijpen dat hun relposts eigenlijk nergens thuis horen. Over de streams zal al gauw geen woord meer worden gepost.
Users zullen propaganda verspreiden over Nicolaas en de users die tegen hem zijn. De mods zullen zich in de strijd mengen.
De hele zooi escaleert en er zullen bans vallen.
Meneer Roodbol zal zich in de discussie mengen en de oldbies zullen hem volgen.
Ik zal dan nog ergens een semi-grappige post doen als: "And now I come to you at the turn of the tide..."
Daar zullen een paar Lord Of The Rings - kenners om moeten lachen.
Al gauw zal er een clash ontstaan tussen mods en FA's.
Er zal ook "achter" heftig gescholden worden.
Want hoe behoor je om te gaan met 120 losgeslagen relnewbies?!
Users ontvangen permbans, mods worden ontslagen.
"Nicogate".
senk joe...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
En dan de rest van het verhaal, maar dus niets over DGK
ben je blij?quote:
Die-hard inetten ftw!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:29 schreef Talitha het volgende:
Mijn netwerkkabel blijkt kapot te zijn. Dat ding loopt door de muur naar m'n meterkast buiten m'n voordeur. Heb even getest met een nieuwe kabel en ik kan weer op internet!![]()
Maar nu zit ik dus met de voordeur open op de grond te internetten.Hoe sneu is dat!
![]()
Wéér een afkorting die ik niet ken.quote:
Ftw?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wéér een afkorting die ik niet ken.Even Leandra's linkje testen...
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan ook Fuck the World betekenen als je een biker bent.
ftw
Avatar = mooiste film die ik ken.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar huis!!![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Avatar = mooiste film die ik ken.![]()
Goeienaaf trouwens.
als het je niet bevalt ga je niet naar huis! ik zeg ik hou dr van en nu ga ik etenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is commentaar op streams!
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
als het je niet bevalt ga je niet naar huis! ik zeg ik hou dr van en nu ga ik eten
Wat nou gofferdegoffer. Dacht jij dat ik Lord of the Rings zou zeggen?quote:
Maar, ik ken die film niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wat nou gofferdegoffer. Dacht jij dat ik Lord of the Rings zou zeggen?![]()
Dat is 'Paris, Texas'. Alleen voor overgevoelige zieltjes.![]()
Ik word geroepen...?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wat nou gofferdegoffer. Dacht jij dat ik Lord of the Rings zou zeggen?![]()
Dat is 'Paris, Texas'. Alleen voor overgevoelige zieltjes.![]()
Ja? Ik niet meer. Ik zit met een hele stapel X-files videobanden die alleen maar strepen laten zien als ik ze afspeel wegens oud. Of misschien zijn het wel verborgen messages om in de sfeer te blijven.quote:
Scully!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja? Ik niet meer. Ik zit met een hele stapel X-files videobanden die alleen maar strepen laten zien als ik ze afspeel wegens oud. Of misschien zijn het wel verborgen messages om in de sfeer te blijven.![]()
Ik vond Mulder leuker dan die nieuwe gast.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En MullyMet z'n stomme 'I want to believe' postertje....
![]()
Ja, volgens mij dezelfde persoon die ook die vloeibare terminatord was.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond Mulder leuker dan die nieuwe gast.
Dogget toch?
Oeh, kan wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja, volgens mij dezelfde persoon die ook die vloeibare terminatord was.
SF en dergelijke films? Ik hou eigenlijk van alle genres behalve martial arts films.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, kan wel.
Dat soort films doe ik altijd heel hard overslaan.
Tunnelvisie volgens Pietje.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hehe zou best nog eens kunnen. Sfeervolle avatar trouwens.
Ik heb het niet zo op Arnold Schwarzeneggert.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
SF en dergelijke films? Ik hou eigenlijk van alle genres behalve martial arts films.
Thanks maar ik ben maar weer teruggegaan naar mijn oude avatar, dat zwart-wit was me een beetje te kleurloosquote:Op woensdag 18 april 2007 18:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Avatar = mooiste film die ik ken.![]()
Goeienaaf trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |