heb geen diesel maar well een RATquote:Op maandag 16 april 2007 23:43 schreef Go0s het volgende:
Ik weet het, hij ziet er niet uit (and i'm prout of it) maar dat was ook juist de bedoeling.
Zijn er nog meer fokkers die (oude) diesel laten laagvliegen![]()
in de auto week van tijdje geleden stond een golf 1 diesel met ruim 8ton op de tellerquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:59 schreef gateway het volgende:
die 1.6 diesel blokkies zijn idd goede blokken (lag ook in mijn Golf II) Nooit problemen mee gehad, ook niet na 430.000 km zonder revisie! (ok hij maakte wel wat meer lawaai)
Maar de rest van de auto was op, dus hup naar de sloop en een Golf III 1.9 D weergekocht )
Suc6 met je ombouw!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef Go0s het volgende:
Klopt ja... 8 ton OMG
Heb je kever wel eens bekeken op het Keverfestijn in RosmalenCool ding! Je had er toen toch een kerstboom op liggen?
Het is ook deels belastingontduiking. Je auto wordt zeer waarschijnlijk zwaarder en dus zou je ook meer belasting moeten betalen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:08 schreef Go0s het volgende:
Oh ja... dan zal ik toch eerst bij een misdrijf betrokken moeten zijn en mijn schuld en ze moeten het aan kunnen tonen dat het aan het vermogen lag..
Goed, zoals hierboven staat ga ik dat ook wel doen maar dan moet ie eerst goed en in orde zijn
Vind het gek dat er zoveel mensen hier "zorgen" om maken.. D'r lopen hier toch meer "projecten" die qua vermogen velen malen gekker zijn...Niet dat ik dat erg vind (in tegendeel zelfs
) maar het valt me gewoon op.
Dan maakt het niet zoveel uitquote:
Man, waarschijnlijk scheelt het geen zak... Ja, de turbo en de IC... Als het 50 kilo is, is het veel...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Het is ook deels belastingontduiking. Je auto wordt zeer waarschijnlijk zwaarder en dus zou je ook meer belasting moeten betalen.
Wat voor GTi had je in gedachten dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:03 schreef Go0s het volgende:
Uhm, nee. Dit blok is toch wel een stuk zwaarder hoor. De oude was een van de eerste diesels van VW, dus zat erg weinig op.
Op het nieuwe blok zit ook oliekoeling, zwaardere brandstofpomp en een hoop kleine dingen extra. De auto ligt nu ook niet voor niks 2cm lager bij mother earth
Dat er nog steeds niet veel vermogen in zit klopt. Vergeleken een nieuwe Golf met 105pk (TDI heb ik het dan over) is het peanuts. Maar een Golf TDI weegt ook een kleine 1300kg. Dat is een verschil van 400kg..
Het was niet de bedoeling dat het een muscle car ging worden want dan had ik een andere motor/auto moeten kopen. Nu kan ik lekker met het verkeer mee en heb nog wat gas overEn wat ook wel grappig is aan het stoplicht is dat je een GTI bijhoudt (tot op zekere hoogte)
Schoolbordverf is ook leuk, en dan strafregels erop krijtenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef Go0s het volgende:
Een boom-boom-petjes Golf GTI 8V (115pk)
@ Konijn, wat moet ik daar voor doen?Heb me daar namelijk nog niet in verdiept
@ Mouseover; over legengroen heb ik ook zitten denken. Mat en niet te donker, beetje vieze kleur. Maar blijf nu toch nog ff zo een tijdje rondrijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |