en waar blijft remlofquote:Op maandag 16 april 2007 23:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar blijft Static?
Muziekquote:Op maandag 16 april 2007 23:42 schreef Piovan het volgende:
waarom is er geen algemeen muziekforum? dat lijke me nog eens toof
waarom ga jij niet algemeen dood ?quote:Op maandag 16 april 2007 23:42 schreef Piovan het volgende:
Kijk es op nummer 30, ipv altijd hier in 49 vervelend te doenquote:Op maandag 16 april 2007 23:42 schreef Piovan het volgende:
ik ben niet viesquote:
Nummer 30quote:Op maandag 16 april 2007 23:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Kijk es op nummer 30, ipv altijd hier in 49 vervelend te doen
quote:Op maandag 16 april 2007 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Laffer is ok, olé olé [afbeelding]
klopt, ik ben er niet vies van om met remlof lekker tequila te zuipenquote:
jij bent een stoute rakkerquote:
Het wordt weer eens tijdquote:Op maandag 16 april 2007 23:49 schreef laffer het volgende:
[..]
klopt, ik ben er niet vies van om met remlof lekker tequila te zuipen![]()
was wel gezellig toen hequote:Op maandag 16 april 2007 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het wordt weer eens tijd [afbeelding]
en ik ben er niet jonger op gewordenquote:Op maandag 16 april 2007 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar da's al lang geleden, toen had jij je (rolatormod) tagje nog zelfs
Je moet tegenwoordig liggend vervoerd worden?quote:Op maandag 16 april 2007 23:56 schreef laffer het volgende:
[..]
en ik ben er niet jonger op geworden![]()
ik hoef niet meer vervoerd te worden, ik mag hier weg roestenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig liggend vervoerd worden?![]()
Da's niet goed, kom 25 mei tequila drinken in Utrechtquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef laffer het volgende:
[..]
ik hoef niet meer vervoerd te worden, ik mag hier weg roesten![]()
dat vroeg ik me ook afquote:
ik heb ff geen muntjes voor uitstapjes nu, later dit jaar maar doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's niet goed, kom 25 mei tequila drinken in Utrecht
Ok, maar daar hou ik je wel aan danquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:11 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb ff geen muntjes voor uitstapjes nu, later dit jaar maar doen![]()
eej...quote:
echt welquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:18 schreef Maisnon het volgende:
[[url=C:/Mijn Documenten/Privé/LeogardeNakend/Analehouding3.jpg]afbeelding[/url]]
duh je ziet toch wie de TS isquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed topic.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:24 schreef Maisnon het volgende:
Even nog een keer proberen hoor:
[img]C:/Mijn Documenten/Privé/Houniet_in_het_bos/fellatio16.jpg[/img]
kan toch niet man! je moet deze hebben!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:24 schreef Maisnon het volgende:
Even nog een keer proberen hoor:
[[url=C:/Mijn Documenten/Privé/Houniet_in_het_bos/fellatio16.jpg]afbeelding[/url]]
whehehehhequote:Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef Biogarde het volgende:
[[url=remlof_nakend_goatse_houding.jpg]afbeelding[/url]]
Ey, kom jij nou maar eens met laffer en remlof tequila zuipen, dan zullen we nog wel eens zien of je nog steeds zo'n grote mond hebtquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef Biogarde het volgende:
[[url=remlof_nakend_goatse_houding.jpg]afbeelding[/url]]
whehe, ik ga vast een brancard regelenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ey, kom jij nou maar eens met laffer en remlof tequila zuipen, dan zullen we nog wel eens zien of je nog steeds zo'n grote mond hebt![]()
voor als bio jullie eruitgezopen heeftquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:34 schreef laffer het volgende:
[..]
whehe, ik ga vast een brancard regelen
Bio? Ons? Eruitzuipen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
voor als bio jullie eruitgezopen heeft
En iedereen me maar raar aan kijken als ik daar om vraag aan de barquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:40 schreef Maisnon het volgende:
hehe ik drink jullie zo onder de tafel als we warme chocomel gaan drinken
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:40 schreef Maisnon het volgende:
hehe ik drink jullie zo onder de tafel als we warme chocomel gaan drinken
quote:
Ja ik zag het, maar dat heeft net zoveel met drank te maken als www.ing.nlquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:43 schreef Maisnon het volgende:
Jimbo heeft het gauw veranderd
je kan zien in editgeschiedenis dat er ign stond!
Nou nou en dat isquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]wugh.. okay, misschien met cocktails dan?
![]()
[afbeelding]
Noem de schilder en naam van dit schilderij en je wint een discopaus!
sorry, ik hou niet van opscheppen enzo...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
voor als bio jullie eruitgezopen heeft
ja t stond anders zo stomquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:43 schreef Maisnon het volgende:
Jimbo heeft het gauw veranderd
je kan zien in editgeschiedenis dat er ign stond!
arme bioquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:46 schreef laffer het volgende:
[..]
sorry, ik hou niet van opscheppen enzo...
maar dat gaat nooit lukken
hey waar is je tag ?quote:
Een kort en bondige man, die Dali.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:51 schreef Maisnon het volgende:
Het is van Salvador Dali, mijn held
de volledige titel is in het engels trouwens: "Fifty Abstract Pictures Which as Seen from Two Yards Change into Three Lenins Masquerading as Chinese and as Seen From Six Yards Appear as the Head of a Royal Bengal Tiger".
welnee, hij mag de rekening betalen, dan hoort ie er toch nog een beetje bijquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:51 schreef Maisnon het volgende:
Het is van Salvador Dali, mijn held
de volledige titel is in het engels trouwens: "Fifty Abstract Pictures Which as Seen from Two Yards Change into Three Lenins Masquerading as Chinese and as Seen From Six Yards Appear as the Head of a Royal Bengal Tiger".
Precies! Wie het eerst van z'n kruk valt betaaltquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:55 schreef laffer het volgende:
[..]
welnee, hij mag de rekening betalen, dan hoort ie er toch nog een beetje bij![]()
Nouja, niet zo heel gek, veel van dit soort dingen maakte ie nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]Die titel!
Dali crossed my mind, maar ik als leek herkende er niet genoeg van hem in
Vrolijk was ie wel. Hij werd wakker en dan riep ie "Yes, wat is het toch geweldig om Salvador Dali te zijn!"quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een kort en bondige man, die Dali.
en dat gaat een van de rakkers wordenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies! Wie het eerst van z'n kruk valt betaalt![]()
Als je niet een avatar en naam van de Powerpuff Girls had gehad was ik boos geworden hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:00 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Kunst zuigt ballen
Uhuquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:00 schreef laffer het volgende:
[..]
en dat gaat een van de rakkers worden![]()
heb jij nog iets te melden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:55 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Wat een topique, iemand nog wat te melden?
That's it, ik haal deze week nog een boek over Dali. De neushoorn heeft me overgehaald.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vrolijk was ie wel. Hij werd wakker en dan riep ie "Yes, wat is het toch geweldig om Salvador Dali te zijn!"
Daarnaast had ie fantasiën over zijn zusje anaal penetreren, en dit is meestal wat een neushoorn in zijn schilderijen symboliseert
Ik ga z'n schilderijen nu ook anders bekijkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
That's it, ik haal deze week nog een boek over Dali. De neushoorn heeft me overgehaald.
ridder rob van koefnoen maakt meer mee in z`n programmaquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:12 schreef Mojo-Jojo het volgende:
De rest volgt morgen.
Ja maar ik moet dat typen en verzinnen weer ophalen uit mijn geheugen en dat is lastiger dan wat lullen op tv. En het duurt langerquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:18 schreef laffer het volgende:
[..]
ridder rob van koefnoen maakt meer mee in z`n programma![]()
Zonder spel- of grammaticafouten?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:12 schreef Mojo-Jojo het volgende:
De rest volgt morgen.
Door?quote:
Wot wes dar nu werr mus me?quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zonder spel- of grammaticafouten?.
Dali! Derek!quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:20 schreef Maisnon het volgende:
ik heb er een gaaf boek over, maar daar staat lang niet al z'n werk in... m'n favorieten zijn Tonijnenvangst, Madonna van Port Lligat, One Second Before Awakening, Leda Atomica en de Ontdekking van Christopher Columbus, en vast nog wat ander wat ik nu vergeten ben.
De user El_Salvador gebruikt ook altijd Dali dingen, zn avatar was altijd een stukje uit One Second before Awakening (from a Dream Provoked by the Flight of a Bee)
[afbeelding]
Om precies te zijn het hoofd van de grootste tijger, en daar de bek van. Dat gekke straaltje dat er uit leek te komen was de staart van de andere tijger![]()
Krijg malaria met deze dooie mus!quote:
ik verwacht van jou morgen een heel mooi topic hierquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:20 schreef Mojo-Jojo het volgende:
[..]
Ja maar ik moet dat typen en verzinnen weer ophalen uit mijn geheugen en dat is lastiger dan wat lullen op tv. En het duurt langer![]()
So be patient![]()
![]()
Beloofdquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:23 schreef laffer het volgende:
[..]
ik verwacht van jou morgen een heel mooi topic hier![]()
" de avonturen van Mojo-jojo"![]()
Dat zei dat joch uit the sixth sense ook toen hij in Afrika zat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:23 schreef Mojo-Jojo het volgende:
[..]
Nog nooit van een onzichtbare neushoorn gehoord?
Da's pas kunstquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:32 schreef Mojo-Jojo het volgende:
http://tinypic.com/view.php?pic=2zgt4qg
lift off
Of omdat ie mijn naaktfoto's wou zien natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:37 schreef Mojo-Jojo het volgende:
[..]
Omdatte jij een kunstconnesoir bent![]()
omdat je net als ik een viespeuk bentquote:
Mwah, het lijkt me toch niet ideaal om je zusjes anus mee te penetreren:quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:38 schreef Maisnon het volgende:
hij geloofde trouwens ook dat de neushoorn-hoornspeciale geometrische eigenschappen bezat ofzoiets.. nouja, er zaten ideale lijnen in volgens Dali
Ja ik hoopte erop tot aan de laatste letters!quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Of omdat ie mijn naaktfoto's wou zien natuurlijk
Wow. Goede!quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:55 schreef Maisnon het volgende:Ja het was een snel uitgewerkte tekening, het is eigenlijk een exploded view van een mens, elke laag staat ergens voor, links is de buitenkant, rechts de binnenkant
Ow jah, grappig! En natuurlijk zit vuur helemaal binneninquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:55 schreef Maisnon het volgende:Ja het was een snel uitgewerkte tekening, het is eigenlijk een exploded view van een mens, elke laag staat ergens voor, links is de buitenkant, rechts de binnenkant
Gaaf.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:55 schreef Maisnon het volgende:Ja het was een snel uitgewerkte tekening, het is eigenlijk een exploded view van een mens, elke laag staat ergens voor, links is de buitenkant, rechts de binnenkant
Er is over nagedacht schat ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:59 schreef remlof het volgende:
Ow jah, grappig! En natuurlijk zit vuur helemaal binnenin
Wat een verassing.quote:
NEE LUL!quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
ja hoi
HELLUUUUUUUUUUUUUU!quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:10 schreef Dribbel_ het volgende:
huuuuuu
jij bent een hele stoute rakker hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:11 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
waarom, ik ben lief!quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:25 schreef laffer het volgende:
[..]
jij bent een hele stoute rakker hoor
quote:Op maandag 16 april 2007 23:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hiervoor?
[afbeelding]
1e foto uit remlof.rar
Nee, dat mag nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
mag je hier ook hoi zeggen ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIII !!!!!!!!!![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |