Komt vanuit de Griekse taal, Atakki.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
wat betekent attacqueren ?
Ik las het in de updates![]()
Dank je tuinfluiterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Komt vanuit de Griekse taal, Atakki.
Attaqueren = aanvallen, inzetten bij orkest of koor.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:59 schreef Gert het volgende:
Tuinfluiter, bedankt voor het correct spellen van attaqueren.
Graag gedaan Kleinzusje,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
Prospera, Disana en tuinfluiter, bedankt voor de updates en verslagen
, grote klasse
Jij ook bedankt Soylent,quote:Op zondag 17 juni 2007 00:57 schreef soylent het volgende:
Iedereen weer bedankt voor alles he!
Dat was lekker thuisblijven.
even nadenken, ok ?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:08 schreef soylent het volgende:
Yep!
Dank je voor je bericht kleinzusje, altijd leuk om mee thuis te komen.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:17 schreef soylent het volgende:
[..]
Dank je voor je bericht kleinzusje, altijd leuk om mee thuis te komen.![]()
Misschien een idee om het in de FB aan een mod te vragenquote:Op zondag 17 juni 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
We hebben
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #2
[DGK] Updates #3
[DGK] Streamverslagen
Zijn we ervoor dat links naar filmpjes ook in Updates en Streamverslagen worden gepost?
Heb al eens zoiets gedaan; kwam geen reactie op.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien een idee om het in de FB aan een mod te vragen![]()
succes
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
lieverd en bedankt voor je villa vandaag ( + op andere dagen ook)
Heb jij een vriendin ?quote:
quote:
Dan stel ik voor om het eerst uit te maken of gewoon gezellig te kwebbelen over de updates/ streamverslagenquote:
Okee, gaan we gezellig kwebbelen,quote:Op zondag 17 juni 2007 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan stel ik voor om het eerst uit te maken of gewoon gezellig te kwebbelen over de updates/ streamverslagen![]()
Goed van je het te plaatsen bij de updates.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef soylent het volgende:
Ja ik ben bezigmaar moet ook werken
Ik had gehoopt dat ie nog niet vol zou gaan vanmiddag
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed van je het te plaatsen bij de updates.
Dubbel plezier.![]()
Soylent ? Paddy bedankt jou bij de FB# 8 .
Dat doet een Paint Shop Pro scriptje dat ik zelf heb geschreven en daar ben ik dus trots opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef kleinzusje het volgende:
Disana bedankt voor de updates over Eric![]()
Ik heb alleen zo'n fucking hekel aan al die namen of plaatjes op caps....................... waarom nou ????![]()
Ik vind van wel. Leuk openingsplaatje, verwijzingen naar de vorige, en, vind ik extra mooi, verwijzing naar dit topic.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:03 schreef soylent het volgende:
Zo goed was de OP toch niet?Ik wilde een animated gifje maken, maar het was nogal een stressdag today en de komende dagen wordt het niet veel beter. Nou ja, bedankt iig
en dat men er maar veel in mag posten.
Ik wil er nog wel even bij zeggen dat het niet aan mijn woordenschat ligt he! Dit is letterlijk wat Brian uitkraamde, kan er niks aan doenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:18 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt Taurus voor het Typen van dit niet te volgen gesprek. Ik snap er geen hol van , dus petje af![]()
Weet ik lieverdquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel even bij zeggen dat het niet aan mijn woordenschat ligt he! Dit is letterlijk wat Brian uitkraamde, kan er niks aan doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |